Yle löysi huumejäämiä eduskunnasta
-
Kahvimorso
- Alokas
Re: Yle löysi huumejäämiä eduskunnasta
En nyt varsinaisesti näe mitä haittaa testeistä olisi kenellekään, paitsi käyttäjälle. Tehdäänhän testejä muillakin työpaikoilla. Pitäisi olla kaikkien etu, eikä mikään haitta. Marin sentään ryhdikkäästi hoiti testit alta pois. Ihan hirveästi ei luottamusta herätä ajatus, että valtakunnan asioista päättävillä henkilöillä on työpaikalla aseita ja huumeita.
Niin, eliitillä näyttää jo olevan käyttöhuoneensa.Blank? kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:01 pm Hyvä, että aiheesta puhutaan. Kenties maan huumepolitiikkakin saa uutta kulmaa?
-
Schimanski
- Adrian Monk
Saahan se vähän uutta kulmaa kun maan asioista päättävät huumehörhötBlank? kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:01 pm Hyvä, että aiheesta puhutaan. Kenties maan huumepolitiikkakin saa uutta kulmaa?
Ei tätä saa olankohautuksella ohittaa jos tarkoitus ei ole viestiä kansalle että vetäkää mitä haluatte, milloin haluatte ja missä haluatte. Kuten täällä on jo todettu niin testejä tehdään muillakin työpaikoilla. Ei siellä Arkadianmäellä ole sen parempia ja fiksumpia ihmisiä kun muuallakaan vaikka monet siellä taitavat sellaista omassa päässään ja kuplassaan kuvitella.
Marin ei hoitanut mitää ryhdikkäästi. Nyt on lapsellinen ja naivi kirjoitus.Kahvimorso kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:04 pm En nyt varsinaisesti näe mitä haittaa testeistä olisi kenellekään, paitsi käyttäjälle. Tehdäänhän testejä muillakin työpaikoilla. Pitäisi olla kaikkien etu, eikä mikään haitta. Marin sentään ryhdikkäästi hoiti testit alta pois. Ihan hirveästi ei luottamusta herätä ajatus, että valtakunnan asioista päättävillä henkilöillä on työpaikalla aseita ja huumeita.
Sannan jauhojengiläisiä?
Marin hoiti testit, tosin sen verran kohu viikonlopun jälkeen, että aineet oli kerenny kadota elimistöstä.Kahvimorso kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:04 pm En nyt varsinaisesti näe mitä haittaa testeistä olisi kenellekään, paitsi käyttäjälle. Tehdäänhän testejä muillakin työpaikoilla. Pitäisi olla kaikkien etu, eikä mikään haitta. Marin sentään ryhdikkäästi hoiti testit alta pois. Ihan hirveästi ei luottamusta herätä ajatus, että valtakunnan asioista päättävillä henkilöillä on työpaikalla aseita ja huumeita.
Semmoiset psykoosit Sannulista sitten taas vaihteeksi 
"Mutta kun Sannaki..." yhyy
"Mutta kun Sannaki..." yhyy
-
vanhellsing
Bilehuumeet näkyy testissä aika vähän aikaa käytön jälkeen, siksi niitä kannattaa vetää ennemmin kuin kannabista jos testeissä joutuu käymään.Haarukka kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:42 pmMarin hoiti testit, tosin sen verran kohu viikonlopun jälkeen, että aineet oli kerenny kadota elimistöstä.Kahvimorso kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 5:04 pm En nyt varsinaisesti näe mitä haittaa testeistä olisi kenellekään, paitsi käyttäjälle. Tehdäänhän testejä muillakin työpaikoilla. Pitäisi olla kaikkien etu, eikä mikään haitta. Marin sentään ryhdikkäästi hoiti testit alta pois. Ihan hirveästi ei luottamusta herätä ajatus, että valtakunnan asioista päättävillä henkilöillä on työpaikalla aseita ja huumeita.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jäljet voivat johtaa myös sylttytehtaalle, siis näytteitä ottanut toimittaja on itse kontaminoinut ne vahingossa kokaiinisormineen.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
juhispuhis
- Susikoski
Jauho Jengi. Jaahas. Ei muutakun kunnon seulat kuinka pölyis ne meille Lakia lukee?
Marin kävi huom. vain verikokeessa aikoinaan, mikä ei ole kunnon seula pidemmältä aikaa.
Itse pyysin käykös verikoe jos itse maksan EI käynyt?
Pääministerille käy, mutta tavallinen tallaaja se kusee siihen kuppiin.
Marin kävi huom. vain verikokeessa aikoinaan, mikä ei ole kunnon seula pidemmältä aikaa.
Itse pyysin käykös verikoe jos itse maksan EI käynyt?
Pääministerille käy, mutta tavallinen tallaaja se kusee siihen kuppiin.
Niinkö meinaat? Aivan sama
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Se lienee selvä, että tuollaisessa määrässä ihmisiä on myös useampia kaman vetäjiä. Ihan niin kuin kaikissa muissakin yhteisöissä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ihan varmasti. En ole politiikassa, mutta palveluammatissa kuulen juttuja, kun asiakkaat ovat vapaa-aikaa viettämässä. Mun leuka putosi, kun kuulin asiakkaiden keskustelun siitä, että ediskunnassa jotkut (ei nimetty) käyttää avoimesti huumeita. Mietin, voiko olla tosi? Näyttäis, että on.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:20 pm Se lienee selvä, että tuollaisessa määrässä ihmisiä on myös useampia kaman vetäjiä. Ihan niin kuin kaikissa muissakin yhteisöissä.
Bile-ilmari jatkamassa perinteitä
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Heitäpä hyvinkin, lisättynä rantahurreilla.
Kaikella on aikansa.
Kyllä ne kokkaritkin siel edustettuna on