Viron ja Suomen välinen tärkeä sähköyhteys poikki - Eagle S tankkeri tutkinnassa

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
e18
Hetty Wainthropp

Re: Viron ja Suomen välinen tärkeä sähköyhteys poikki - Eagle S tankkeri tutkinnassa

Viesti Kirjoittaja e18 »

Venäjän reaktori noihin kaasuputkien röjöytykseen oli sen verran vaisu että tuskin se.paukku yllätyksenä tuli venäjälle.

Jos se olisi ollut yllätys niin puoli maailmaa olisi kyllä kuulut kaikki perinteiset ja ydinuhkailut.
LENI

Re: Viron ja Suomen välinen tärkeä sähköyhteys poikki - Eagle S tankkeri tutkinnassa

Viesti Kirjoittaja LENI »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Tammi 03, 2025 8:36 am

Eiköhän siihen riittäisi porakone, jolla tekee reiän tunneliin. Ympäröivän paineen vaikutuksesta koko rakennelma sitten hukkuu veteen.

Lainaukset korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Paitsi että ne tunnelit kaivetaan syvälle maahan, meren alle.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 9:42 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 9:13 pm
Donald McRonald kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 8:31 pm ^ Ai eikö? Kuka sitten?
Ukraina.
Kuten tavallista: Todisteet kehiin. Ellei tule uskottavia todisteita, niin räjäyttäjä on ryssä.
Voin minä jotain kaivella mutta tee sinä samalla tavalla. Pistä paremmaksi.

Screenshot_20250114_223750.jpg
Screenshot_20250114_223750.jpg (86.21 KiB) Katsottu 1242 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

^ Tuo on on osoitettu epäluotettavaksi tiedoksi jo aikoja sitten. Ja taas ei ole muuta annettavaa kuin ruutukaappaus.
Säästätkö muuten ihan tosissaan tollasia lehtileikkeitä?
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 11:06 pm ^ Tuo on on osoitettu epäluotettavaksi tiedoksi jo aikoja sitten. Ja taas ei ole muuta annettavaa kuin ruutukaappaus.
Säästätkö muuten ihan tosissaan tollasia lehtileikkeitä?
Tuo on trollaamista. Todisteet? Enkä säästä, vaan Googletin. Olet toivottoman huono.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009985819.html
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Eli alkaako todisteet siitä että nuo kaapelit rikkoi Eagle S tankkeri täysin tahallisesti ja venäjän ohjeistamana olla jo niin vahvoja että huomio pitää yrittää kääntää Nord Stream - kaasuputkeen?
Even Steven

Muuten hyvä, mutta minä en aloittanut. Missä ne ohjeet on luettavissa? Kunhan kysyn. Tässä on nimittäin muitakin mahdollisuuksia.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

damfin kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 11:23 pm Eli alkaako todisteet siitä että nuo kaapelit rikkoi Eagle S tankkeri täysin tahallisesti ja venäjän ohjeistamana olla jo niin vahvoja että huomio pitää yrittää kääntää Nord Stream - kaasuputkeen?
Ei vaan korjasin väitteen, että Venäjä olisi räjäyttänyt omat kaasuputkensa, joista voi laittaa ihan vaan venttiilit kiinni omalla puolellaan, koska haluaa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Koljattii
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Turha näille YLE-uskovaisille on mitään totuuksia esitellä. Nordstreamin katkaisua uutisoitiin kaikista tuuteista viikkotolkulla Venäjän tekemäksi, se on niin syvälle upotettu aivopestyyn lammaslaumaan ettei mikään heidän päätä enää käännä.
Olisipa meillä edes sama tilanne kuin jenkeissä, heillä on sentään kaksi mediaa jotka ajavat omaa, vastakkaista agendaa. Meillä vain yksi joka kertoo mitä käsketään
damfin

Kyllä minä pidän aivan mahdollisena sitä että nord streamin räjäyttämisen takana saattoi olla jokin ukrainalainen taho, eihän se mikään ihme olisi ottaen huomioon venäjän hyökkäyksen Ukrainaan.
Mutta millä lailla se liittyy tähän kaapeleiden rikkomiseen? Viro ja Suomi eivät ole sodan osapuolia.
Even Steven

damfin kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:18 am Viro ja Suomi eivät ole sodan osapuolia.
Ai, että välillä on, ja välillä ei. Näköjään.
damfin

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:27 am
damfin kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:18 am Viro ja Suomi eivät ole sodan osapuolia.
Kuinka niin välillä on, näyttäisitkö missä vaiheessa minä olen osoittanut että Suomi ja Viro olisivat sodan osapuolia?
Even Steven

damfin kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:53 am
Kuinka niin välillä on, näyttäisitkö missä vaiheessa minä olen osoittanut että Suomi ja Viro olisivat sodan osapuolia?
Rauhan aika on ohi.
damfin

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 8:04 am
damfin kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:53 am
Rauhan aika on ohi.
Itsehän sinä siitä aiheesta olet ketjun aloittanut, en minä siinä ole mukana, ja vaikka joku sanoisikin että rauhan aika on ohi ei se edelleenkään tarkoita sitä että me olisimme sodan osapuolia.
Even Steven

Eipä tietenkään niin.

Lainaustorni kaadettu. Tilalle asennettu nuoliviittaus. Nord Stream-ketju on muualla. Keskustelut siitä ja sen räjäyttämisestä käydään siellä
-NILS-
Vastaa Viestiin