Eikö se ollut se pekonipoika joka oli erimies ja merimies? Molemmat kyllä pelaa vajaalla pakalla ja samaa maata.JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 7:38 pmEikö meriupseerilla salaisesta merenvalvontayksiköstä ole vihreä kolttu ja samanvärinen koppalakki?jotunheimen kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 12:56 pm Ei kannata heilutella korttitaloa asioiden tutkimisella ja miettimisellä, on paljon helpompaa psyykelle uskoa ja luottaa virallisiin tarinoihin, varsinkin jos kertojalla on valkoinen takki ja monta titteliä.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
Even Steven
Jos olisi varaa sanoa, niin ymmärtäisin. Aina sama juttu kun tulee ikäviä uutisia, alkaa kuoro laulamaan. Se on trollaamista. Juntit.kiinnostunut5 kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 11:15 pmEikö se ollut se pekonipoika joka oli erimies ja merimies? Molemmat kyllä pelaa vajaalla pakalla ja samaa maata.JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 14, 2025 7:38 pmEikö meriupseerilla salaisesta merenvalvontayksiköstä ole vihreä kolttu ja samanvärinen koppalakki?jotunheimen kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 12:56 pm Ei kannata heilutella korttitaloa asioiden tutkimisella ja miettimisellä, on paljon helpompaa psyykelle uskoa ja luottaa virallisiin tarinoihin, varsinkin jos kertojalla on valkoinen takki ja monta titteliä.
-
Even Steven
Sinä olet väärä "mies" tällaisia laukomaan suustasi. Ensimmäisellä kerralla kun sanoin lyöväni sinua nyrkillä päähän - jos sinut jossakin näen - olit nostamassa kyttäjuttua, vaikka tämä tapahtui keskustelupalstalla.
Oikea murhaveikko.
20 pv marraskuuta aloitit palopuheesi sodan puolesta, enkä tällaista hulluutta ollut ikinä aiemmin nähnyt kehenkään kirjoittavan täysin irrationaalisin sanakääntein. Pulttasin, ja huomautin sinua lapsettomuudestasi, käskin lähtee Ukrainaan sotimaan, ja kerroin lyöväni sinua pesäpallomailalla päähän kun sinut näen jossakin. Se olisi ollut ihan oikein.
Jäätävä äijä.
Sain kuukauden jäähyä, vaikka sinä olit sitä mieltä Kiinnostunut5 kanssa, että minun pitää ymmärtää voivani menettää lapseni tämän suuren ja hyvän tarkoitusperän vuoksi tai muuten voi tulevaisuudessa käydä vielä huonommin. Anteeksi kuinka?
Täysin käsittämätöntä juttua, ja pyydänkin, ettei ylläpito poista viestiäni, eikä rankaise minua syyttä jälleen kerran sanoista, jotka näyttävät toteen juuri sen mistä yritin humoristisesti kertoa tarinan muodossa pari päivää sitten. Nämä tyypit ovat trolleja.
Tämä siksi, että koko Suomi tarvitsee nyt aidosti oikeaa keskustelua, sillä sota on pahin asia mitä voi kuvitella lapsiensa elämässä kohtaavan, ja sen välttämiseksi on tehtävä kaikkensa, jotta heidän henki säästyisi, eikä mielensä joutuisi kokemaan kauheuksia.
Minä olen ollut jonkinlaisessa sotatilassa taakse jääneessä elämässäni niin kauan, liian kauan, että en siitä syystä pysty sietämään näitä järjettömiä kusipäitä, joilla ei ole mitään käsitystä mihin he ovat ryhtymässä.
Ei minkäänlaista tajua yleensäkään mistään, ja lisäksi nämä kieltävät muita ajattelemasta.
He kutsuvat itseään liberaalidemokraateiksi.
Blöröllä unohtunut sellainen vaihtoehto, että kaikilla ei ole tumma teema käytössä. Hyvin heikosti näkyy tuollaiset valkoiset boldaukset. 
Siltä on unohtunut myöskin se että kukaan Suomessa ei ole hyökkäämässä yhtään mihinkään, ainoastaan olemaan valmiina puolustamaan maataan jos tänne yritetään hyökätä, se ei ole sotakiimaa vaan puolustustahtoa, joka joiltain näyttää puuttuvan vaan nämä jotkut ovat valmiita "laskemaan housunsa ja pyllistämään" hyökkääjän suuntaan välittömästi jos vähänkään uhataan.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
^ No älä sano mitään sitten. Uskon että muut täällä sen kestävät ihan hyvin.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 6:04 amSinä olet väärä "mies" tällaisia laukomaan suustasi. Ensimmäisellä kerralla kun sanoin lyöväni sinua nyrkillä päähän - jos sinut jossakin näen - olit nostamassa kyttäjuttua, vaikka tämä tapahtui keskustelupalstalla.
Oikea murhaveikko.
20 pv marraskuuta aloitit palopuheesi sodan puolesta, enkä tällaista hulluutta ollut ikinä aiemmin nähnyt kehenkään kirjoittavan täysin irrationaalisin sanakääntein. Pulttasin, ja huomautin sinua lapsettomuudestasi, käskin lähtee Ukrainaan sotimaan, ja kerroin lyöväni sinua pesäpallomailalla päähän kun sinut näen jossakin. Se olisi ollut ihan oikein.
Jäätävä äijä.
Sain kuukauden jäähyä, vaikka sinä olit sitä mieltä Kiinnostunut5 kanssa, että minun pitää ymmärtää voivani menettää lapseni tämän suuren ja hyvän tarkoitusperän vuoksi tai muuten voi tulevaisuudessa käydä vielä huonommin. Anteeksi kuinka?
Täysin käsittämätöntä juttua, ja pyydänkin, ettei ylläpito poista viestiäni, eikä rankaise minua syyttä jälleen kerran sanoista, jotka näyttävät toteen juuri sen mistä yritin humoristisesti kertoa tarinan muodossa pari päivää sitten. Nämä tyypit ovat trolleja.
Tämä siksi, että koko Suomi tarvitsee nyt aidosti oikeaa keskustelua, sillä sota on pahin asia mitä voi kuvitella lapsiensa elämässä kohtaavan, ja sen välttämiseksi on tehtävä kaikkensa, jotta heidän henki säästyisi, eikä mielensä joutuisi kokemaan kauheuksia.
Minä olen ollut jonkinlaisessa sotatilassa taakse jääneessä elämässäni niin kauan, liian kauan, että en siitä syystä pysty sietämään näitä järjettömiä kusipäitä, joilla ei ole mitään käsitystä mihin he ovat ryhtymässä.
Ei minkäänlaista tajua yleensäkään mistään, ja lisäksi nämä kieltävät muita ajattelemasta.
He kutsuvat itseään liberaalidemokraateiksi.
Tämä kommentti mielestäni aika hyvin kuvastaa tämän "Even"=tasainen, "Steven"=Tapanin, mielentilaa. Kun argumentit loppuvat, alkaa lapsenomainen kiukuttelu.
Nice going, Tasainen Tapani
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Even Steven
Minusta tuntuu, ettei teillä ole mitään sanottavaa.
-
Even Steven
Pistä valheet tiskiin. Te olette lapsettomia ja munattomia ilmeisesti kun ei kiinnosta ja sitten väität minun valehtelen kun juuri siitä kerroin.kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 11:26 amTosta kun jättää turhan uhoamisen pois, niin jäljelle ei jää kuin valheita
![]()
Apina? 74 kertaa olet sinäkän yrittänyt, eli yhteensä kertoja on varmasti kaikilla n. 1000.
Ellei se ole trollaamista niin mikä on?
Kyllä me voidaan tavata. Ei teistä uskalla yksikään tulla paikalle katsomaan olenko minä ryssä vai en.
- Liitteet
-
- Screenshot_20250115_131611.jpg (59.64 KiB) Katsottu 1439 kertaa
Ihan näinkösehänkö se nyt menee, Tapani?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:10 pm Minusta tuntuu, ettei teillä ole mitään sanottavaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Even Steven
Ei mitään ihmeellistä ole tullut. Tapani?aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:44 pmIhan näinkösehänkö se nyt menee, Tapani?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:10 pm Minusta tuntuu, ettei teillä ole mitään sanottavaa.![]()
Stephanos, Stephen, Steven, Tapani. Evenin taisitkin jo ymmärtää?
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Even Steven
Jep, sinäkin olet seonnut.aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:01 pm Stephanos, Stephen, Steven, Tapani. Evenin taisitkin jo ymmärtää?