Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Argumentit todellakin loppuneet
.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Tein haun siitä kuinka monta kertaa erkki on kirjoittanut silkkaa paskaa foorumille, todisteena kuvakaappaus...
-
Even Steven
Minä tein haun sinusta. Omistani on n. 1000 teidän hyökkäyksiä.damfin kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:21 pm Tein haun siitä kuinka monta kertaa erkki on kirjoittanut silkkaa paskaa foorumille, todisteena kuvakaappaus...
Näyttökuva_15-1-2025_141731_www.murha.info.jpeg
- Liitteet
-
- Screenshot_20250115_143457.jpg (148.18 KiB) Katsottu 2162 kertaa
-
Even Steven
Kaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
What the fuck does that mean, Even Steven?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:38 pmKaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Siihen on ihan syynsä miksi muut täällä ei postaile esimerkiksi 8 ukrainalaisen kenraalin menettäneen huvilansa losissa. Siinä nyt yks noista sun viimesimmistä valheista. Vai etkö osannut erottaa propagandaksi?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:38 pmKaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
-
Even Steven
Röitä.aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:42 pmWhat the fuck does that mean, Even Steven?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:38 pmKaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
-
Even Steven
Luulin, että sulla on jotakin oikeaa asiaa. Pistin perään Zelenskyn omalla suulla, jossa kertoi 177 miljardista olevan kateissa puolet mutta ei halunnut aiheuttaa.. Öö.. Oliko kaaosta myöntämällä korruption. Siinä valossa tuo mistä mainitsit on hyvin todennäköisesti totta. Te kuvittelette jotakin ihan mielisairasta. Herätys, faktantarkstus on lopetettu, ja varmaan ymmärrät miksi.kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:55 pmSiihen on ihan syynsä miksi muut täällä ei postaile esimerkiksi 8 ukrainalaisen kenraalin menettäneen huvilansa losissa. Siinä nyt yks noista sun viimesimmistä valheista. Vai etkö osannut erottaa propagandaksi?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:38 pmKaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
Myönsit Ukrainan häviävän. Valkopesua xd.
Te olette kolme vuotta postailleet pelkkää propagandaa, ja kuten URSA sanoi: Ukrainan propaganda on sitä parempaa propagandaa.
Etsin sen heti.
URSA kirjoitti: La Syys 30, 2023 11:20 am Tottakai myös Ukraina tuottaa propagandaa, mutta se on selkeästi parempaa propagandaa ja siinä on edes inhimillisyyttä mukana. Ja kyse on puolustautumisesta.
Ei jumalauta, te olette verkoissa. Käry kävi.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Eikai siitä erikseen tapaamista tarvitse järjestää?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:11 pm Kyllä me voidaan tavata. Ei teistä uskalla yksikään tulla paikalle katsomaan olenko minä ryssä vai en.
Pari päivää sitten muuten lupasit lopettaa keskustelun, kun kukaan ei ymmärrä sinua. Ilmeisesti palkkaa ei makseta, jos et keskustelu niin jatkat myyrän "töitäsi".
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Even Steven
On pakko jatkaa voittoon asti vaikka välillä ei jaksaisi millään. Sun jutut voi heittää suoraan huitsin nevadaan. Toisin kuin sinä, minä teen jotakin, millä on merkitystä.
Katellaan.
Katellaan.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Luulet siis vieläkin että 8 ukrainalaisen kenraalin huvilat paloivat, okei. Kyllä, myönsin Ukrainan häviävän tässä sodassa vähemmän kuin venäjä on jo hävinnyt. Propagandaa on tullut ihan lähinnä sun postauksissa x upotusten ja onelinereiden muodossa, niitä on viestitolkulla.Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 3:22 pmLuulin, että sulla on jotakin oikeaa asiaa. Pistin perään Zelenskyn omalla suulla, jossa kertoi 177 miljardista olevan kateissa puolet mutta ei halunnut aiheuttaa.. Öö.. Oliko kaaosta myöntämällä korruption. Siinä valossa tuo mistä mainitsit on hyvin todennäköisesti totta. Te kuvittelette jotakin ihan mielisairasta. Herätys, faktantarkstus on lopetettu, ja varmaan ymmärrät miksi.kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:55 pmSiihen on ihan syynsä miksi muut täällä ei postaile esimerkiksi 8 ukrainalaisen kenraalin menettäneen huvilansa losissa. Siinä nyt yks noista sun viimesimmistä valheista. Vai etkö osannut erottaa propagandaksi?Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:38 pm
Kaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
Myönsit Ukrainan häviävän. Valkopesua xd.
Te olette kolme vuotta postailleet pelkkää propagandaa, ja kuten URSA sanoi: Ukrainan propaganda on sitä parempaa propagandaa.
Etsin sen heti.
URSA kirjoitti: La Syys 30, 2023 11:20 am Tottakai myös Ukraina tuottaa propagandaa, mutta se on selkeästi parempaa propagandaa ja siinä on edes inhimillisyyttä mukana. Ja kyse on puolustautumisesta.
Ei jumalauta, te olette verkoissa. Käry kävi.
-
Even Steven
En, vaan pidän sitä erittäin mahdollisena, 177 miljardista on kateissa puolet.
Missä ne on ja paljonko Suomi on antanut?
Siitäkin on kateissa puolet.
Pitääkää vaikka ruokatauko ja sitten näytät minun pistämän proganda ja kerää kaikki valtamedian uutiset myös niin lasketaan siitä mikä minä olen.
Pitääkää vaikka ruokatauko ja sitten näytät minun pistämän proganda ja kerää kaikki valtamedian uutiset myös niin lasketaan siitä mikä minä olen.
Viimeksi muokannut Even Steven, Ke Tammi 15, 2025 3:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolmen nimimerkin hahmo on nyt muuttunut Eveliina Tapaniksi. 
-
Even Steven
Halkaisit taas atomin.bumi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 3:49 pm Kolmen nimimerkin hahmo on nyt muuttunut Eveliina Tapaniksi.![]()
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 3:48 pm En, vaan pidän sitä erittäin mahdollisena, 177 miljardista on kateissa puolet.