Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

aivoriihi
David Starsky

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Argumentit todellakin loppuneet :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tein haun siitä kuinka monta kertaa erkki on kirjoittanut silkkaa paskaa foorumille, todisteena kuvakaappaus...
Näyttökuva_15-1-2025_141731_www.murha.info.jpeg
Näyttökuva_15-1-2025_141731_www.murha.info.jpeg (185.65 KiB) Katsottu 2170 kertaa
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

damfin kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:21 pm Tein haun siitä kuinka monta kertaa erkki on kirjoittanut silkkaa paskaa foorumille, todisteena kuvakaappaus...
Näyttökuva_15-1-2025_141731_www.murha.info.jpeg
Minä tein haun sinusta. Omistani on n. 1000 teidän hyökkäyksiä.
Liitteet
Screenshot_20250115_143457.jpg
Screenshot_20250115_143457.jpg (148.18 KiB) Katsottu 2162 kertaa
Even Steven

aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:19 pm Argumentit todellakin loppuneet :lol: .
Kaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:38 pm
aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:19 pm Argumentit todellakin loppuneet :lol: .
Kaksi päivää kirjoittanut jotakin, mitä teiltä ei kuule. Mun on nyt tehtävä töitä. Moro.
What the fuck does that mean, Even Steven?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Siihen on ihan syynsä miksi muut täällä ei postaile esimerkiksi 8 ukrainalaisen kenraalin menettäneen huvilansa losissa. Siinä nyt yks noista sun viimesimmistä valheista. Vai etkö osannut erottaa propagandaksi?
Even Steven

aivoriihi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:42 pm
What the fuck does that mean, Even Steven?
Röitä.
Even Steven

kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:55 pm
Siihen on ihan syynsä miksi muut täällä ei postaile esimerkiksi 8 ukrainalaisen kenraalin menettäneen huvilansa losissa. Siinä nyt yks noista sun viimesimmistä valheista. Vai etkö osannut erottaa propagandaksi?
Luulin, että sulla on jotakin oikeaa asiaa. Pistin perään Zelenskyn omalla suulla, jossa kertoi 177 miljardista olevan kateissa puolet mutta ei halunnut aiheuttaa.. Öö.. Oliko kaaosta myöntämällä korruption. Siinä valossa tuo mistä mainitsit on hyvin todennäköisesti totta. Te kuvittelette jotakin ihan mielisairasta. Herätys, faktantarkstus on lopetettu, ja varmaan ymmärrät miksi.

Myönsit Ukrainan häviävän. Valkopesua xd.
Te olette kolme vuotta postailleet pelkkää propagandaa, ja kuten URSA sanoi: Ukrainan propaganda on sitä parempaa propagandaa.

Etsin sen heti.
URSA kirjoitti: La Syys 30, 2023 11:20 am Tottakai myös Ukraina tuottaa propagandaa, mutta se on selkeästi parempaa propagandaa ja siinä on edes inhimillisyyttä mukana. Ja kyse on puolustautumisesta.

Ei jumalauta, te olette verkoissa. Käry kävi.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:11 pm Kyllä me voidaan tavata. Ei teistä uskalla yksikään tulla paikalle katsomaan olenko minä ryssä vai en.
Eikai siitä erikseen tapaamista tarvitse järjestää?

Pari päivää sitten muuten lupasit lopettaa keskustelun, kun kukaan ei ymmärrä sinua. Ilmeisesti palkkaa ei makseta, jos et keskustelu niin jatkat myyrän "töitäsi".
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Even Steven

On pakko jatkaa voittoon asti vaikka välillä ei jaksaisi millään. Sun jutut voi heittää suoraan huitsin nevadaan. Toisin kuin sinä, minä teen jotakin, millä on merkitystä.

Katellaan.
kiinnostunut5
Jane Marple

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 3:22 pm
kiinnostunut5 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 2:55 pm
Luulin, että sulla on jotakin oikeaa asiaa. Pistin perään Zelenskyn omalla suulla, jossa kertoi 177 miljardista olevan kateissa puolet mutta ei halunnut aiheuttaa.. Öö.. Oliko kaaosta myöntämällä korruption. Siinä valossa tuo mistä mainitsit on hyvin todennäköisesti totta. Te kuvittelette jotakin ihan mielisairasta. Herätys, faktantarkstus on lopetettu, ja varmaan ymmärrät miksi.

Myönsit Ukrainan häviävän. Valkopesua xd.
Te olette kolme vuotta postailleet pelkkää propagandaa, ja kuten URSA sanoi: Ukrainan propaganda on sitä parempaa propagandaa.

Etsin sen heti.
URSA kirjoitti: La Syys 30, 2023 11:20 am Tottakai myös Ukraina tuottaa propagandaa, mutta se on selkeästi parempaa propagandaa ja siinä on edes inhimillisyyttä mukana. Ja kyse on puolustautumisesta.

Ei jumalauta, te olette verkoissa. Käry kävi.
Luulet siis vieläkin että 8 ukrainalaisen kenraalin huvilat paloivat, okei. Kyllä, myönsin Ukrainan häviävän tässä sodassa vähemmän kuin venäjä on jo hävinnyt. Propagandaa on tullut ihan lähinnä sun postauksissa x upotusten ja onelinereiden muodossa, niitä on viestitolkulla.
Even Steven

En, vaan pidän sitä erittäin mahdollisena, 177 miljardista on kateissa puolet.

Missä ne on ja paljonko Suomi on antanut?
Siitäkin on kateissa puolet.

Pitääkää vaikka ruokatauko ja sitten näytät minun pistämän proganda ja kerää kaikki valtamedian uutiset myös niin lasketaan siitä mikä minä olen.
Viimeksi muokannut Even Steven, Ke Tammi 15, 2025 3:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Kolmen nimimerkin hahmo on nyt muuttunut Eveliina Tapaniksi. :lol:
Even Steven

bumi kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 3:49 pm Kolmen nimimerkin hahmo on nyt muuttunut Eveliina Tapaniksi. :lol:
Halkaisit taas atomin.
kiinnostunut5
Jane Marple

Even Steven kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 3:48 pm En, vaan pidän sitä erittäin mahdollisena, 177 miljardista on kateissa puolet.

Missä ne on ja paljonko Suomi on antanut?
Siitäkin on kateissa puolet.

Pitääkää vaikka ruokatauko ja sitten näytät minun pistämän proganda ja kerää kaikki valtamedian uutiset myös niin lasketaan siitä mikä minä olen.
:lol: :lol: :lol: Enköhän keksi parempaakin tekemistä kun kaivella sun x upotuksia, jos niitä kaipailet niin tsekkaat vaan oman viestihistoriasi vaikka Ukraina -ketjusta. Se että sinä pidät jotain erittäin mahdollisena, ei oikein vakuuta. Kiitos muuten teitittelystä, se kuulostaa jotenkin kivalta riippumatta siitä kenen suusta tai näppikseltä se tulee.
Vastaa Viestiin