Yle löysi huumejäämiä eduskunnasta
-
vanhellsing
Re: Yle löysi huumejäämiä eduskunnasta
Alkoi jo olemaan hyvä pikkujoulutunnelma, voi tsiisus ja noi sitten päättää Suomen asioista, ja se joku Tytti sitten jotain 9 miljardia haaskasi verorahoja, ei tälle voi muuta kuin nauraa, ei jaksa enään itkeäkkään. Taidan itekkin alkaa kokkelia vetämään, oisko jollain myydä halvalla? Tota samaa haluaisin, alkaa tylsittytämään Lidlin punaiset oluet ja kolmas maailmansotakin vissiin syttymässä, ei tätä selvinpäin jaksa
-
kissafani2
- Poliisikoira Rex
Kokaiinia, Amfetamiinia ja Ekstaasia. Näitäkö sieltä löydettiin?
Olen niin amatööri ettei ole tietoa mutta olen ajatellut ettei näistä ainakaan amfetamiini kuuluisi varsinaiseen satunnaiseen viihdekäyttöön.
Mutta mistäpä minä tiedän.
Mielenkiintoinen tutkimustulos toki ja yllättävänkin. Käyttö eduskunnassa luultua suurempaa kun kerran useasta vessasta löydetty ja kolmea eri ainetta.
Joo ja muistetaan nyt mainita että toki vain pieniä määriä ja tietysti muitakin paikalla kuin kansanedustajia.
Vaikka minä itseasiassa uskon että ne käyttäjät olleet nimenomaan niitä kansanedustajat
Heitä kuitenkin enemmistö juhlatuulella joulujuhlissa ja muut paikalla lähinnä työroolissa kai.
Hyväksynkö? No en. Kansanedustajien tulisi noudattaa lakia.
Olen niin amatööri ettei ole tietoa mutta olen ajatellut ettei näistä ainakaan amfetamiini kuuluisi varsinaiseen satunnaiseen viihdekäyttöön.
Mielenkiintoinen tutkimustulos toki ja yllättävänkin. Käyttö eduskunnassa luultua suurempaa kun kerran useasta vessasta löydetty ja kolmea eri ainetta.
Joo ja muistetaan nyt mainita että toki vain pieniä määriä ja tietysti muitakin paikalla kuin kansanedustajia.
Vaikka minä itseasiassa uskon että ne käyttäjät olleet nimenomaan niitä kansanedustajat
Heitä kuitenkin enemmistö juhlatuulella joulujuhlissa ja muut paikalla lähinnä työroolissa kai.
Immonen?
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
-
vanhellsing
Kokaiinista ei omia kokemuksia tai olen nyt sitäkin varmaan sekakäytön yhteydessä nenään vetänyt, mutta en osaa sanoa että miten se toimii jos pelkästään sitä ottaa. Ekstaasi sopii hyvin bilekäyttöön ei tuu jyrkkiä laskuja tai krapulan kaltaista olo tilaa, voi jopa pitkälle työviikkon säilyä sellainen ihan kiva fiilis ja energinen olo vaikka univelkaa olisi. Mutta amfetamiinista pohdiskelit, ei todellakaan sellaiseen satunnaiseen käyttöön tai bilekäyttöön, jos sattuu olemaan hyvää vauhtia niin nokallisesta voit pyöriä kolme päivää sängyssä kun unta yrität saada(ehkä vähän liioittelua) riippuu ihmisestäkin, itellä varmaan joku yliherkkyys ja siksi ei niin mukavia olotiloja tule, hyvä näin. Kahvikin mulle aiheuttaa sitä että ei unta saa helposti. Kokkeli ja essut varmaan parhaita siihen bilekäyttöön. Kannabis sitten jos jotain laiskoja olotiloja hakee, nekin nykyään aika paskaa kun liikaa jalostettu ja tosi helposti menee överiksi ja voi jotain vainoharhoja tulla jos ei toleranssia ole. Viina on kanssa ihan hyvä mutta ei kaikille sovi.kissafani2 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 11:25 pm Kokaiinia, Amfetamiinia ja Ekstaasia. Näitäkö sieltä löydettiin?
-
juhispuhis
- Susikoski
Totta Totta. Tai esim. juuri siinä äänestetty päihdepoliitikan kiemuroita ja sitten " menenpäs tässä itse vessaan vetämään nokat".Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:47 pmEikös nuo olleet juuri juhlimisen jäljiltä. Huolestuttavampaa, jos olisi löytynyt vaikkapa kehysriihen päätteeksi.juhispuhis kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:30 pmSilti luulisi että kaikelle on aikansa ja paikkansa.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 6:20 pm Se lienee selvä, että tuollaisessa määrässä ihmisiä on myös useampia kaman vetäjiä. Ihan niin kuin kaikissa muissakin yhteisöissä.![]()
Niinkö meinaat? Aivan sama
- Birch Tree Headland
- Martin Riggs
Kyllä tämä operaatio haiskahtaa myös vähän potuilta pottuina, eli eiköhän yksi vaikutin ole ollut parlamentaarinen Yle-työryhmä joka otti YLE:ltä rahoja pois ja pakotti avoimuuteen.
Katsoin nyt vasta Areenasta maanantain uutislähetyksen. Jos kaikki näytteet ovat keränneet YLE:n henkilökunta (jos videokuva on oikeista keräystilanteista, niin vieläpä hyvin puutteellisesti suojautuneina joiltain osin) niin yksi mahdollisuus on tietenkin se että huumelöydökset on tulleet ihan YLEläisten mukana.
Uutisissa Paulaa kuunnellessani mietin että mitä hän on ottanut, mutta ehkä mennään ihan jollain lääkärin määräämällä
Katsoin nyt vasta Areenasta maanantain uutislähetyksen. Jos kaikki näytteet ovat keränneet YLE:n henkilökunta (jos videokuva on oikeista keräystilanteista, niin vieläpä hyvin puutteellisesti suojautuneina joiltain osin) niin yksi mahdollisuus on tietenkin se että huumelöydökset on tulleet ihan YLEläisten mukana.
Uutisissa Paulaa kuunnellessani mietin että mitä hän on ottanut, mutta ehkä mennään ihan jollain lääkärin määräämällä
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."
"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."
- Mel
- Mel
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Semmoset salaliitot siellä, että YLE:n työntekijät vie mikkikokkelia eduskuntaan.. kyllähän nuo Riikan ja Petterin toimet siihen viittaa. Naureskellaan, kun leikataan lapsiperheiltä ja yksinhuoltajilta.Birch Tree Headland kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 12:33 pm Kyllä tämä operaatio haiskahtaa myös vähän potuilta pottuina, eli eiköhän yksi vaikutin ole ollut parlamentaarinen Yle-työryhmä joka otti YLE:ltä rahoja pois ja pakotti avoimuuteen.
Uutisissa Paulaa kuunnellessani mietin että mitä hän on ottanut, mutta ehkä mennään ihan jollain lääkärin määräämällä![]()
Eduskuntaan pitäisi saada kaikille satunnaiset huumetestit.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Maikkarilla tiedettiin kertoa, että joka viides suomalainen on kokeillut "bilehuumeita".
Ei niitä sinne vessoihin ole tarvinnut kenenkään ulkopuolisen kantaa.
https://www.mtvuutiset.fi/videot/video/prog20907147Jo noin joka viides suomalainen käyttänyt niin kutsuttuja bilehuumeita
Ei niitä sinne vessoihin ole tarvinnut kenenkään ulkopuolisen kantaa.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Tässähän tää nähdään, huumeita on niin paljon, että niitä jää ylikin pöydille ja kalusteisiin. Ei sen eduskunnan kuitenkaan pitäisi mikään meksikolainen huume cowabunga olla.vanhellsing kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 11:59 pm Joo ja muistetaan nyt mainita että toki vain pieniä määriä ja tietysti muitakin paikalla kuin kansanedustajia.
- Birch Tree Headland
- Martin Riggs
Mistä sä jonkin salaliiton tähän jo kehitit? Jos toimittajat ottaa näytteitä siviileissään suojautumatta kunnolla ja ovat itse käyneet samoissa kledjuissa jossain missä huumeita on käytetty - vaikkapa edellisenä viikonloppuna, ihan se riittää. Tai vaikka YLE:n vessassa pisulla ennen eduskuntakeikkaaJanitaSlim kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 12:54 pmSemmoset salaliitot siellä, että YLE:n työntekijät vie mikkikokkelia eduskuntaan.. kyllähän nuo Riikan ja Petterin toimet siihen viittaa. Naureskellaan, kun leikataan lapsiperheiltä ja yksinhuoltajilta.Birch Tree Headland kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 12:33 pm Kyllä tämä operaatio haiskahtaa myös vähän potuilta pottuina, eli eiköhän yksi vaikutin ole ollut parlamentaarinen Yle-työryhmä joka otti YLE:ltä rahoja pois ja pakotti avoimuuteen.
Uutisissa Paulaa kuunnellessani mietin että mitä hän on ottanut, mutta ehkä mennään ihan jollain lääkärin määräämällä![]()
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."
- Mel
- Mel
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Eli, kun eduskunnasta löytyy huumeita niin se on YLE:n toimittajien vika? Ei vittu tämä persuilu sattuu jo päähän.Birch Tree Headland kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:02 pm Mistä sä jonkin salaliiton tähän jo kehitit? Jos toimittajat ottaa näytteitä siviileissään suojautumatta kunnolla ja ovat itse käyneet samoissa kledjuissa jossain missä huumeita on käytetty - vaikkapa edellisenä viikonloppuna, ihan se riittää. Tai vaikka YLE:n vessassa pisulla ennen eduskuntakeikkaa![]()
- Birch Tree Headland
- Martin Riggs
Jos ehdotettu kuvio oli liian monimutkainen hahmotettavaksi, niin duoda duoda ... onneksi elämme (ainakin näennäisessä) hyvinvointivaltiossa jossa sinustakaan pidetään huolta.JanitaSlim kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:17 pmEli, kun eduskunnasta löytyy huumeita niin se on YLE:n toimittajien vika? Ei vittu tämä persuilu sattuu jo päähän.Birch Tree Headland kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 1:02 pm Mistä sä jonkin salaliiton tähän jo kehitit? Jos toimittajat ottaa näytteitä siviileissään suojautumatta kunnolla ja ovat itse käyneet samoissa kledjuissa jossain missä huumeita on käytetty - vaikkapa edellisenä viikonloppuna, ihan se riittää. Tai vaikka YLE:n vessassa pisulla ennen eduskuntakeikkaa![]()
OT: Mistä löytyy toiminto jolla sai estettyä yksittäisten käyttäjien viestit näkymästä? Ei ole ihan hetkeen ollut tarvetta.
Edit: Löytyi !
- Mel
- Mel
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
kuviohan ei ole millään tavalla monimutkainen vaan sinulla ei ole mitään sellaista aineistoa mikä tukisi omien salaliittoteorioidesi tapahtuneen.
onhan se ikävää, että Riikka ja Co. ovat käyttäneet eduskunnassa huumeita. Riikkahan on sanonut olevansa absolusti.
onhan se ikävää, että Riikka ja Co. ovat käyttäneet eduskunnassa huumeita. Riikkahan on sanonut olevansa absolusti.
Joidenkin mielestä on normaalia,että kansanedustajat vetää kamaa tai että yleensä kuka tahansa vetää sitä.Katson kuitekin, että virka velvoittaa tietynlaiseen käyttäytymiseen eikä siihen kuulu huumeet , oli mikä juhla tahansa. Kun sitä muuta kamankäyttöä voi olla vaikka miten paljon kun olet koukussa. Onhan myös sairaanhoitohenkilökunnassakin paljon kamanvetäjiä, itse kuitenkin tahtoisin mennä sellaisen lekurin leikattavaksi, joka ei vedä kamaa.
Miten aikaisemmin epänormaalista ja tuomittavasta onkin tullut normaalia?
Miten aikaisemmin epänormaalista ja tuomittavasta onkin tullut normaalia?
-
Neonataali
- Jack Bauer
Nyt on kyllä niin tekemällä tehtyä huttua
. Täysin turhaa propagandaa tollaset testailut, mitkä ei kohdennu yhtään keneenkään. Väkeä ramppaa satamäärin nurkissa joka päivä, varmasti varsinkin juhlien aikaan. Vai sielläkö edustajat itse siivoilee vessoja pitkin iltaa ja ministerit sekoittelee drinksuja?
Ihan ot, seuraava mutta sanonpa silti kun tuli mieleen
. Oon aikanaan ollut hetken siivoustöissä osittain remontissa olevassa tosi kalliissa hotellissa. Joka päivä respan viereisen miesten wc:n roskiksessa oli käytettyjä ruiskuja, ilman korkkia totta kai. En tiedä oliko hotellin, ravintolan vai remppafirman henkilökunnan jäljiiltä, mutta joku työntekijähän se oli. Ei ollenkaan harvinaista duuneissa, missä pitää jaksaa valvoa yö.
Ihan ot, seuraava mutta sanonpa silti kun tuli mieleen