Kuka murhasi Jukka S. Lahden?
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Re: Kuka murhasi Jukka S. Lahden?
Voi liekki pieni!
Onko tällä palstalla spekulaatio jossain vaiheessa kielletty?
Ei
Voit ottaa minun kirjoituksia talteen niin paljon kuin koneessasi muistia riittää.
Minä en riko sääntöjä kirjoittaessani siitä, mikä on minun näkemys tapahtumista.
Mutta sinä rikot sääntöjä uhkailemalla minua.
Mikä on motiivisi?
Ei
Voit ottaa minun kirjoituksia talteen niin paljon kuin koneessasi muistia riittää.
Minä en riko sääntöjä kirjoittaessani siitä, mikä on minun näkemys tapahtumista.
Mikä on motiivisi?
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Sen sijaan tulee mieleen, että osuin johonkin arkaan kohtaan ”sadullani”, koska reaktio oli noinkin voimakas
Täällähän vain spekuloidaan….
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
En tajua mitä järkeä on keksiä joku TARINA, vaikka ei lainkaan ota kantaa eikä edes tiedä, mitä verijälkiä talossa oli ja miten ne tuohon tarinaan sopisivatMiss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 9:53 pm Mä oon hei ollut suorastaan ”yliaktiivinen” 2007->
Sitten tuli nuo ”ufo-seri-jutut” ja viimeisen vapauttavan jälkeen totesin, ettei tuo lapsijuttu mahdu mun päähän, enkä kestä sitä.
Ei edes kiinnostanut lukea tarkkaan, koska sattui.
Joten jättäydyin. Kokonaan. Noin kymmeneksi vuodeksi.
Mutta näkemystäni en ole muuttanut.
Ja saa olla aikamoiset todisteet, jotta näkemykseni muutan.
Sulle ei kelpaa todisteeksi hovioikeuden ja poliisin käsitys, koska sun tarina on parempi. Mikään ei muutu, sillä sinä tiedät parhaiten, vaikka et tiedäkään mitään sängyn verijäljistä.
"2. Teknisessä rikostutkinnassa selvitettyjen seikkojen perusteella ei ole ilmeistä, että Jukka Lahtea olisi lyöty päähän tylpällä esineellä hänen nukkuessaan sängyssä. Sängyssä, lakanoissa, tyynyssä, tyynyliinoissa tai seinissä ei ole myöskään sellaisia verijälkiä, jotka viittaisivat siihen, että Jukka Lahtea olisi lyöty veitsellä hänen maatessaan sängyssä nukkumassa."
Teoriat ei muutu miksikään=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Naakka.
Lue mitä kirjoitin.
Voin täsmäyttää sen ’sinun tutkimuksiin’ sitten, kun minulla on aikaa.
Minä, ikävä kyllä, en ole eläkkeellä ja käytän tähän nyt jo liikaa vapaa- ja jopa työaikaani.
Toki yksityisyrittäjänä se on onneksi oma murheeni.
Lue mitä kirjoitin.
Minä, ikävä kyllä, en ole eläkkeellä ja käytän tähän nyt jo liikaa vapaa- ja jopa työaikaani.
Toki yksityisyrittäjänä se on onneksi oma murheeni.
Viimeksi muokannut Miss Holmes #1, Ke Tammi 15, 2025 11:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kuolemannaakka
Se reaktio on tuskastumista, kun niissä spekuloinneissa pitäisi olla joku pohja. Eihän ole mitään järkeä että kirjoitellaan vuoronperään lennokkaita tarinoita, jotka ei pohjaudu mihinkään.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 11:03 pm Sen sijaan tulee mieleen, että osuin johonkin arkaan kohtaan ”sadullani”, koska reaktio oli noinkin voimakas
Se on just samanlaista kuin vaikka Kirkkonummi-ketjussa: jokainen runoilee jotain että toi se oli, eipäs kun toi, satoja sivuja juttua, vaikka kukaan ei tiedä edes miten uhrit kuolivat eikä ole mitään mahdollisuutta selvittää mitään. Joku otsikko jostain lehdestä joskus, joku nimi ja sitten niitä heitellään edestakaisin. Varmaan se on ajankulua tai jotain, mutta itse en ollenkaan tajua mitä siitä saa sen sadannen sivun jälkeen, kun mikään asia ei etene mihinkään eikä kukaan todellisuudessa tiedä mistään mitään.
Ulvilan jutusta tiedetään niin paljon enemmän, ettei tästä voi keksiä tarinoita. Se tuntuu tyhmältä ja turhauttavalta.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
Kuolemannaakka
Ei se ollut mikään "mun tutkimus", vaan poliisin ja hovioikeuden. Jos olet eri mieltä kuin nuo, niin pitäisi se jotenkin pystyä todistamaan myös, eikä vaan tyynesti kertoa, että näin se meni. Ja harhauttaa lukijoita, jotka eivät tiedä tarpeeksi.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 11:24 pm Naakka.
Lue mitä kirjoitin.
Kyllä minäkin osaan tarinoita kertoa, tosi lennokkaitakin jos haluan. Mutta ei tämän pitäisi olla mikään satupalsta, kun puhutaan vakavista asioista.
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
Hank Schrader
- Alibin satunnaislukija
Ai turhautuminen aiheuttaa uhkailua? On ihan normaali reaktio varmaan sinun mielestäsi.Kuolemannaakka kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 11:25 pmSe reaktio on tuskastumista, kun niissä spekuloinneissa pitäisi olla joku pohja. Eihän ole mitään järkeä että kirjoitellaan vuoronperään lennokkaita tarinoita, jotka ei pohjaudu mihinkään.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 11:03 pm Sen sijaan tulee mieleen, että osuin johonkin arkaan kohtaan ”sadullani”, koska reaktio oli noinkin voimakas
Se on just samanlaista kuin vaikka Kirkkonummi-ketjussa: jokainen runoilee jotain että toi se oli, eipäs kun toi, satoja sivuja juttua, vaikka kukaan ei tiedä edes miten uhrit kuolivat eikä ole mitään mahdollisuutta selvittää mitään. Joku otsikko jostain lehdestä joskus, joku nimi ja sitten niitä heitellään edestakaisin. Varmaan se on ajankulua tai jotain, mutta itse en ollenkaan tajua mitä siitä saa sen sadannen sivun jälkeen, kun mikään asia ei etene mihinkään eikä kukaan todellisuudessa tiedä mistään mitään.
Ulvilan jutusta tiedetään niin paljon enemmän, ettei tästä voi keksiä tarinoita. Se tuntuu tyhmältä ja turhauttavalta.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Ei minulla ole kuin tuo yksi ”lennokas” tarina. Ollut jo ~ 2008.
Kyllä sinäkin sen olet varmasti lukenut.
….toki tuo ovimatto tuli nyt lisää, kun paremmilla laitteilla taukoni jälkeen zoomailin kuvia.
Oletko Naakis käynyt koskaan Tähtisentiellä?
….toki tuo ovimatto tuli nyt lisää, kun paremmilla laitteilla taukoni jälkeen zoomailin kuvia.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Mutta patjassa oli kuitenkin paljon verta.
"2. Teknisessä rikostutkinnassa selvitettyjen seikkojen perusteella ei ole ilmeistä, että Jukka Lahtea olisi lyöty päähän tylpällä esineellä hänen nukkuessaan sängyssä. Sängyssä, lakanoissa, tyynyssä, tyynyliinoissa tai seinissä ei ole myöskään sellaisia verijälkiä, jotka viittaisivat siihen, että Jukka Lahtea olisi lyöty veitsellä hänen maatessaan sängyssä nukkumassa."
Miten se siihen tuli?
Tuleeko tainnuttavasta iskusta välttämättä verta tyynylle, jos pää ei ole tyynyllä?
Ja tuleeko siitä roiskeita?
Halossa oli vähäinen määrä verta. Sopiva isku sopivaan kohtaan, voi viedä tajun. Eikä se aiheuta massiivista verenvuotoa välttämättä.
Entä jos Jukka olikin jo osittain lattialla? Pää ja yläkroppa sängyllä ja tuo tainnuttava -vertavuotava niitti - onkin se, joka vuosi patjalle?
Kukaan ei voi enää tutkia edes kallon jäljistä mitään, koska Jukka on tuhkana Annelin vaatehuoneessa.
Eiku sori, kyllähän ne tuhkat sieltä muualle vietiin. Tosin paljon paljon myöhemmin.
Ps Mun koiran tuhkat on takan päällä. Ei vaatehuoneessa.
Koska tuossa edempänä taisi taas olla tätä rikostapausta käsittelevälle keskustelulle hyvin tyypillistä uhkailua, rohkenen lainata iseäni(kin) tarjotakseni selityksen uhkailuille.Joosua kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:29 amTämä rikostapaus on kirottu. Se on aiheuttanut uhkailun kierteen joka seuraa kaikkia jotka omaavat tässä jutussa vääriä mielpiteitä. Ensimmäisen tutkinnanjohtajan naisystävä, muistaakseni vanhempi konstaapeli joka työskenteli tämän jutun kimpussa, väitti miesystävänsä, siis tutkinnanjohtajan, uhkailleen häntä liivinengillä. Naiskonstaapeli olisi halunnut tutkia Annelin mahdollista osuutta juttuun ja joutui kertomansa mukaan tämän takia uhkailun kohteeksi. Ja jotain toista oli uhkailtu tutkintaryhmästä erottamisella. (oikeudessa uhkauksia ei pystytty toditamaan)Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 12:23 amViikon paras!Täällä murhainfossakin on kirjoittajien joukossa ihmisiä, joilla ei ole oikeastaan varaa levittää perätöntä tietoa. Olisi noloa jäädä kiinni tällaisesta, ja se voisi maksaa joltakulta jopa työpaikan.
Nimimerkin taakse piiloutuvat kirjoittajat voivat menettää työpaikkansa, jos levittävät perätöntä tietoa SELVITTÄMÄTTÖMÄSTÄ murhasta, josta edes poliisilla ei ole tolkkua?? What?
Onko olemassa joku Oy AA Ab, joka maksaa täällä syyttömyyttä puoltavasta kirjoittelusta ja väärästä kirjoituksesta voi saada potkut?
Jotenkin nämä salaliitto-annelia-vastaan jutut alkaa jo hymyilyttämään.
Onko täällä vallinnut sopuisa konsensus ja sametinen yksimielisyys ennen tuoreimpia uutisia?
Uhri ei enää ole kertomassa, mutta epäilen että hän on aikoinaan uhkaillut Luvatalla ihmisiä jatkuvasti potkuilla ja joku on ehkä kironnut hänet. Uhrin henkihän riistettiin juuri potkujen antamisen takia ja tämä voimisti kirousta, joka ilmeisesti vaikuttaa haudan takaa.
Tämä kirous riivaa niin että aivan tavalliset ja asialliset ihmiset jotka eivät koskaan ole uhkailleet ketään, alkavat tehdä tätä kuin uskonnollisen ääriliikkeen johtaja.
On syytä varoa ajatuksiaan sekä erityisesti puheitaan, sillä kirous on voimakas ja voi riivata monen sukupolven päähän ja muuttaa kiltin ihmisen salakavalaksi uhkailijaksi joka päällepäin näyttää lempeältä mutta uhkailee muita täysin häikäilemättä. Tästä kirouksesta voi vapautua ainoastaan uhraamalla elämänsä Annelin syyttömyyden jatkuvaan julistamiseen sekä paastoamalla ja ruoskimalla itseään. Joten leikki on kaukana.
-
Hank Schrader
- Alibin satunnaislukija
Mistä taas päästään hyvin kiinni niihin saatananpalvontajuttuihin, jotka alkaa tuntua hippusen verran vähemmän tuulesta temmatuilta.Joosua kirjoitti: To Tammi 16, 2025 12:45 amKoska tuossa edempänä taisi taas olla tätä rikostapausta käsittelevälle keskustelulle hyvin tyypillistä uhkailua, rohkenen lainata iseäni(kin) tarjotakseni selityksen uhkailuille.Joosua kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 7:29 amTämä rikostapaus on kirottu. Se on aiheuttanut uhkailun kierteen joka seuraa kaikkia jotka omaavat tässä jutussa vääriä mielpiteitä. Ensimmäisen tutkinnanjohtajan naisystävä, muistaakseni vanhempi konstaapeli joka työskenteli tämän jutun kimpussa, väitti miesystävänsä, siis tutkinnanjohtajan, uhkailleen häntä liivinengillä. Naiskonstaapeli olisi halunnut tutkia Annelin mahdollista osuutta juttuun ja joutui kertomansa mukaan tämän takia uhkailun kohteeksi. Ja jotain toista oli uhkailtu tutkintaryhmästä erottamisella. (oikeudessa uhkauksia ei pystytty toditamaan)Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 12:23 am
Viikon paras!
Nimimerkin taakse piiloutuvat kirjoittajat voivat menettää työpaikkansa, jos levittävät perätöntä tietoa SELVITTÄMÄTTÖMÄSTÄ murhasta, josta edes poliisilla ei ole tolkkua?? What?
Onko olemassa joku Oy AA Ab, joka maksaa täällä syyttömyyttä puoltavasta kirjoittelusta ja väärästä kirjoituksesta voi saada potkut?
Jotenkin nämä salaliitto-annelia-vastaan jutut alkaa jo hymyilyttämään.
Onko täällä vallinnut sopuisa konsensus ja sametinen yksimielisyys ennen tuoreimpia uutisia?
Uhri ei enää ole kertomassa, mutta epäilen että hän on aikoinaan uhkaillut Luvatalla ihmisiä jatkuvasti potkuilla ja joku on ehkä kironnut hänet. Uhrin henkihän riistettiin juuri potkujen antamisen takia ja tämä voimisti kirousta, joka ilmeisesti vaikuttaa haudan takaa.
Tämä kirous riivaa niin että aivan tavalliset ja asialliset ihmiset jotka eivät koskaan ole uhkailleet ketään, alkavat tehdä tätä kuin uskonnollisen ääriliikkeen johtaja.
On syytä varoa ajatuksiaan sekä erityisesti puheitaan, sillä kirous on voimakas ja voi riivata monen sukupolven päähän ja muuttaa kiltin ihmisen salakavalaksi uhkailijaksi joka päällepäin näyttää lempeältä mutta uhkailee muita täysin häikäilemättä. Tästä kirouksesta voi vapautua ainoastaan uhraamalla elämänsä Annelin syyttömyyden jatkuvaan julistamiseen sekä paastoamalla ja ruoskimalla itseään. Joten leikki on kaukana.
Tarinaa on vähän lyhennelty.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 9:06 pm Mulla on yksinkertainen tarina.
Jukka tulee kotiin Turusta.
Anneli on kypsä Jukan yötämyötä kestäviin reissuihin ja aloittaa kiukuttelun. Ehkä Jukka heittää ilmoille avioeron: lapset hänelle, koska Anneli tuloton.
Anneli raivostuu.
Jukka on väsynyt, eikä jaksa kuunnella ja sulkee Annelin ulos ”jäähylle”, kuten on tehnyt lapsille usein.
Anneli pyörii aikansa terassilla ja hermostuu entisestään. Hakee pihanperältä /autotallista sorkkaraudan ja alkaa paiskia ikkunaa lukonpuolelta rikki.
.....
Anneli tulee viluissaan sisään. On entistä enemmän raivoissaan, koska Jukka kohtelee häntä kuin lapsia.
Pukee päälleen jotain, koska palelee.
(Jäähyn jäljiltä)
Jukka ottaa terassilta ruskeankirjavan maton ja tunkee sen lasiin syntyneeseen reikään.
Sisältä, kuitupuoli lasiin, kumi/muovipuoli käsiin.
Jättää kengät olohuoneen puolelle, käy sähisemässä Annelille, ’siivoa lasinsirut pois’ ja menee nukkumaan.
Annelin raivo kasvaa.
Jäähy, ero, ikuinen väheksyntä someduuneista, lasten ’jäähyttäminen’, itsekkyys kaikessa. Kylmyys.
Anneli menee takkahuoneen (=mh) ovelle ja Jukka kuorsaa.
Itsellä kuohuu todella yli reunojen ja toinen nukahtaa, kuin mitään ei olisi ollut.
Anneli palaa hakemaan imuria, mutta raivo saakin ottamaan ensimmäisen käteen osuvan veitsen.
Menee takkiksen ovelle, laittaa Jukan kengät jalkaan (jottei riko jalkapohjiaan lasiin) ja iskee puoliksi vasemmalla kyljellään nukkuvaa Jukkaa oikean olkapään alueelle selkään.
Jukka, totta kai, alkaa puolustautua. Saa haavoja käsiinsä ja eri puolille kehoaan. Jukan väistellessä Anneli ottaa halon ja heittää sillä Jukkaa. Halko lentää lattialle. Seuraavalla halolla Anneli lyö oikealle kyljelleen kääntynyttä Jukkaa takaraivoon ja veitsellä vasempaan kylkeen.
Jukka hiljenee.
Paniikki. Anneli kokeilee punssia, eikä paniikissaan tunne sitä.
Anneli miettii pari sekuntia.
”Huppumies”.
Anneli hakkaa ikkunan rikki. Ensin sisältä, mutta tajuaa, että se pitää tehdä ulkoa. Repii rusleakuituisen maton pois ikkunasta. Ravistaa ruskeakuituisen maton pahimmista siruista ikkunan aukosta ja laittaa se takaisin terassin eteen, maahan, ulkopuolelle.
Ikkuna rikki. Menee sisään aukosta laitettuaan maton paikalleen.
Ryntää ulos takkahuoneesta ja tajuaa (askeleen liukuessa) veren.
Astalo putoaa, muttei välitä siitä, koska kädessä on näppylähanska/-t.
Ottaa kengät pois ja tunkee ne ja päällään olleet vaatteet khh:n lattiaalla olevien pussien pohjalle.
Yhden yhteen, toisen toiseen, vaatteet kolmanteen.
Ja pesee roiskeet naamaltaan ja käsiltäään pois. Ja laittaa punaisen, ensimmäisen käteen osuvan, T-paidan päälleen.
Jukka pyrkinyt pois sängyltä, mutta tuupertunut uudestaan lattialle pää olohuoneeseen päin (oikealle kyljelleen - minun näkemys) kuten lapsi kertoo.
.....
(Paniikki- reaktio -> häkesoitto)
Häke soiton aikana, Jukka tokenee viileästä ilmasta.
Nousee puoli-istuvaan asentoon ja alkaa huutaa apua.
Anneli hätääntyy. Luulee Jukan muistavan mitä tapahtui.
’Mun täytyy nyt’
Antaa puhelimen lapselle.
Hakee olohuoneen/takkiksen rajalta ’astalon’.
Juokseen lapsen ohi khh:n kautta pesuhuoneeseen.
Iskee oven välistä kuolettavat iskut, huuhtoo kätensä, astalon ja työntää sen palastimeen.
(Märkä astalo jäädyttää pussukat päälleen)
Ja Anneli palaa puhelimeen.
Nyt hiljeni.
Tämä on vain minun näkemykseni.
Jokaisella saa olla omansa, enkä minäkään sano muille ”olette väärässä”. Perustelen vain omaa ’visiotani’![]()
Yllä oleva tarina ei oikein spekulaatiosta mene hyvällä tahdollakaan, vaan on ihan puhdasta kunnianloukkausta. Lisäksi tapahtumankuvaus voisi olla uskottavampi jos kohde olisi ollut joku työelämän ja yhteiskunnan ulkopuolelle jäänyt pirivieteripariskunta, jotka olisivat huumevelkaa joka suuntaan. Ulvilassa hyökkäyksen kohteeksi päätyi akateemisesti kouluttautunut monilapsisen perheen isä ja vaimokin oli akateemisesti kouluttautunut yrittäjä.
Tämä ei ole mikään fiktiivinen who did it -dekkari, vaan oikea henkirikos jossa uhri oli oikea ihminen samoin kuten hänen perheenjäsenensäkin. Loukkaat ulosannillasi niin kuollutta yksilöä kuin tämän elossa olevia perheenjäseniäkin.
-
Kuolemannaakka
Mä olen lukenut sulta montakin tarinaa, kun joskus keräilin niitä ihan esimerkkinä, miten tarinat elävät tilanteen mukaan=) Voin laittaa koosteen jos olet unohtanut=) 2008 oli Puputti syyllinen, kun hänestä kerran oli lehdessä juttua. Voi jos olisikin ollut jotain spekulointia miehestä, joka tästä Ulvilan jutusta ensimmäisenä pidätettiin, niin et olisi muistanut Annelia lainkaan, saati Puputtia. Mutta kaiketi et hänen tapaustaan tiedä vieläkään, 18 vuoden ja tuhansien viestien jälkeen. No, ei tiedä kaikki muutkaan.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 11:44 pm Ei minulla ole kuin tuo yksi ”lennokas” tarina. Ollut jo ~ 2008.
Olen käynyt Tähtisentiellä (en talossa sisällä toki) 2014 ja kävelin ja filmailin "Koiviston huppumiehen" reitit ja muutkin polut ja maisemat. Kirjani kansikuvan valokuva on otettu silloin esimerkiksi. Toki kömpelösti stilisoitu tuohon kanteen (valmistui 2 minuutissa, niin jäi vähän kotikutoiseksi
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Vaikka nyt ollaankin vähän OT:n rajoilla, niin totean seuraavaa.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ke Tammi 15, 2025 10:47 pm Voi liekki pieni!
Ei
Mikä on motiivisi?
1) Olen ollut aiemmin skeptinen Minfon anonymiteetin suojaamisen osalta, mutta olen muuttanut kantaani. Ei taida olla yhtä ainoaa tapausta, jossa kunniaa olisi loukattu Minfossa miltään osin.
2) Sähköisissä kunnianloukkauksissa lähtökohtana on käytännössä asianomistajan oma halu ja tarmo saada loukkaajalle rangaistus. Siis en nyt kommentoi tätä juridisesti, vaan poliiisitutkinnan käytännön näkökulmasta. Pelkästään nettivinkin perusteella poliisi ei tee yhtään mitään.
3) Paljon julkisuutta saaneissa tapauksissa loukkaamiskynnys on käytännössä vielä tavallistakin korkeammalla (muutenhan loukkaajia olisi satoja/tuhansia ihmisiä).
4) Käyttämällä Tor-selainta selvittäminen muuttuu käytännössä lähes mahdottomaksi. Siis henkirikostutkinnassa poliisi ei tietysti luovuta torriin, mutta kunnianloukkauksessa luovuttaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Nice shirt
- Jessica Fletcher
Tuli vain mieleen, että tuollaisen muovituolin jalka vääntyy helposti, jos yli 100 kg astuu tuolille varomattomasti. Ne ei ole tarkoitettu yli sadan kilon painoille.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!