LexVeritas kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 7:04 pm
Kosti kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 6:10 pm
LexVeritas kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 12:26 pm
Aivan totta.
Naurattaa myös alun perin Uuden Suomen Puheenvuoron blogiarkistosta bongaamani
Miten on, naurattaako palstan leffadiggareita ko. elokuva?
Yleensä en sulle vastaa, koska olet niin säälittävän tyhmä, mutta nyt on ihan pakko todeta, vittu
SÄ OLET IMBESILLI
Ja se naurattaa, että tyyppi, jolla menee vielä huonommin kuin minulla, stalkkaa mua facebookissa ja aukoo päätänsä, netissä ananyyminä, tietenkin. Vitun neiti
Nyt meni tunteisiin Kommari-Kostilla. En mielestäni stalkannut, vaan luin julkisen blogisi ja tutustuin julkisiin päivityksiisi noin 3 minuutin ajan.
Ilmeisesti ko. elokuva ei ainakaan tässä kontekstissa naurata sinua.
Enemmän on mennyt tunteisiin henkisesti talvisodan poteroissa öyhöttävälle wannabe-natsi pleksille. Ihan kiva, että leuhotat mun stalkkaamisella facebookissa, haluutko sä siitä jotain päänsilitystä mitä olet jäänyt vaille elämässäsi. Blogi mistä puhut on luultavasti kirjoitettu joskus 2014 koska en itse edes muista julkista blogia pitäneeni.
Pakkohan mun on sua kiinnostaa, et sä muuten mua stalkkais ja sillä täällä minfossa leveilis. Mahtaa sua ottaa seinien sisälle, kun sä et ole mun mielestä niin kiinnostava, että alkaisin stalkkaan sua takas. Koita nyt jotenkin kestää se.
Elokuvista toki voidaan puhua, tosin komediat ei kiinnosta ollenkaan. Hieman tosin epäilen, että elokuvasivistyksesi on niin alhainen, ettei niistä saada kanssasi mielekästä keskustelua aikaiseksi.