Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Oliko nimimerkki Lionel Hutz DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän ANP-sivupersoona kuten Quorthon?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Ei ennää kauan kun taas nähhää.^^
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Haluasiko Quorthon ottaa rotsistaan kuvan, joka selittää tämän vetoketjun puuttumisen?JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 12:29 am Ja taas kuvasta. Tekoäly unohti tehdä "Quorthonille" vetoketjun toiselle puolelle rotsia:
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ilman muuta, yritämme uusilla kuvilla 8.3 miitissä, otamme niitä ammattikuvaajan kanssa 500 kappaletta. Jos ne eivät sitten kelpaa, niin eivät. Mutta panemme edellistä paremmaksi. Toivon sitten hyviä perusteluita ja huolellisesti tehtyjä analyysejä perusteeksi, jos näin todella on.JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 11:09 amHaluasiko Quorthon ottaa rotsistaan kuvan, joka selittää tämän vetoketjun puuttumisen?JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 12:29 am Ja taas kuvasta. Tekoäly unohti tehdä "Quorthonille" vetoketjun toiselle puolelle rotsia:
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Tämä kuva lämmittää mieltäni! Myönnän myös olleeni väärässä epäillessäni vahvasti tapahtuman toteutumista.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
Tämäkin on hauska kuva! Jännittämisestä kärsivän henkilön ottama.JasseHames kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 7:31 pm Voin minäkin sitten laittaa kuvan ketjuun. Tietenkin voidaan aina väittää, että olin vain saanut poistumisvapaata Niuvanniemestä. Okei, myönnetään, sain sitä ja lähdin Helsinkiin asti hoitelemaan johdannaissijoituksiani. Kaupan sijainnin kerron vasta myöhemmin (Ylilauta-trollit ja muut hörhöt voivat varmistaa sen vaikkapa lattialaattojen paikoista ja kuvioista).
"Että ei vaan kukaan huomaisi mua tai varsinkaan et mä kuvaan"
- Ross Sullivan
Palaan vielä kerran tähän kuvaan! Mielestäni Kurtun pitäisi alkaa järjestää panokoulua Igor Incel-Muikkuselle ja Hassu-Jaanalle. RL 11/6 ja BlecXI ovat jo siinä kohtaa incel-asteikkoa, että panokoulusta ei ole mitään hyötyä. Toki BleXI voi huohottaa siellä jossain espoolaisessa pusikossa Dressmannin puvussaan.
Kurttu saapuisi harrikalla Sieppi kyydissään. Immu ja HJ voisivat silleen täpinöissään (HJ tärisisi jännityksestä) kysellä toisiltaan, että "onks toi panonikki?"
[quote="Ross Sullivan" :" RL 11/6 ja BlecXI ovat jo siinä kohtaa incel-asteikkoa, että panokoulusta ei ole mitään hyötyä. Toki BleXI voi huohottaa siellä jossain espoolaisessa pusikossa Dressmannin puvussaan."
Nerokatti :
repesin (yläpäästä, huomattavan tärkeä tarkennus palstan inselpojille)
Edit: tässä vielä juttuvinkki poikaisille
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010935354.html
Nerokatti :
Edit: tässä vielä juttuvinkki poikaisille
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010935354.html
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Kun muistelee omaa elämää 20 vuotta sitten, niin voin sanoa rehellisesti että VAIN ja AINOASTAAN pillu pelasti minut inceliydeltä. Päihteet ilman sitä olisivat olleet tuhon tie.
En ikinä ajaisi harrikalla, Norton Commando olisi mun juttu kaksipyöräisissä!
Autoissa neliveto-Mersut, Pontiacit ja Honda Prelude!
En ikinä ajaisi harrikalla, Norton Commando olisi mun juttu kaksipyöräisissä!
Autoissa neliveto-Mersut, Pontiacit ja Honda Prelude!
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
***JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 1:01 am Oliko nimimerkki Lionel Hutz DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän ANP-sivupersoona kuten Quorthon?
Nonnih.. Nyt läx lapasesta
Ihan tosi ota rentoa ja kuuntele vaikka lauluja
https://youtu.be/lEW9Yd-qSFU?si=cCGKUFnh8zH8XLdn
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
Pistän tänne ku niin paljon vituttaa, olen puna sini vihreä älyllisen ajattelukyvyn omaava ihminen. Paljon matkustanut mualimalla. Omat rahat tehny rehellinen naisihminen. Lapseni olen kasvattanut pärjäämään vähän liiankin korkealla tasolla. Joten vaikka olen liberaali ni eikö vittu suomessa kaikki ole liberaaleja ku pikkasen opiskelee matikkaa ja talouspolitiikkaa (ja incelit turpa kiinni) .. Paitsi ihan todella vitun häirintyneet urpot..vittu nämä multi nikki vainot voi mun mielestä pistää pienten huumepoikien vainoharhojen piikkiin(ei kaikki mut auurin osa) anteeksi ja kiitos.. Vittu et vittutti
- Ross Sullivan
Pidän viesteistäsi kovasti, mutta otathan huomioon, että kannanotoillasi olet tehnyt itsestäsi multinikkiniNeroKatti kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:48 pm Pistän tänne ku niin paljon vituttaa, olen puna sini vihreä älyllisen ajattelukyvyn omaava ihminen. Paljon matkustanut mualimalla. Omat rahat tehny rehellinen naisihminen. Lapseni olen kasvattanut pärjäämään vähän liiankin korkealla tasolla. Joten vaikka olen liberaali ni eikö vittu suomessa kaikki ole liberaaleja ku pikkasen opiskelee matikkaa ja talouspolitiikkaa (ja incelit turpa kiinni) .. Paitsi ihan todella vitun häirintyneet urpot..vittu nämä multi nikki vainot voi mun mielestä pistää pienten huumepoikien vainoharhojen piikkiin(ei kaikki mut auurin osa) anteeksi ja kiitos.. Vittu et vittutti
Kohta alkaa vertailuanalyysi, jossa todistellaan multinikkeys. Incel-Muikkusella (Snufkin) on jo meemitkin valmiina.
***Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 9:15 pmPidän viesteistäsi kovasti, mutta otathan huomioon, että kannanotoillasi olet tehnyt itsestäsi multinikkiniNeroKatti kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:48 pm Pistän tänne ku niin paljon vituttaa, olen puna sini vihreä älyllisen ajattelukyvyn omaava ihminen. Paljon matkustanut mualimalla. Omat rahat tehny rehellinen naisihminen. Lapseni olen kasvattanut pärjäämään vähän liiankin korkealla tasolla. Joten vaikka olen liberaali ni eikö vittu suomessa kaikki ole liberaaleja ku pikkasen opiskelee matikkaa ja talouspolitiikkaa (ja incelit turpa kiinni) .. Paitsi ihan todella vitun häirintyneet urpot..vittu nämä multi nikki vainot voi mun mielestä pistää pienten huumepoikien vainoharhojen piikkiin(ei kaikki mut auurin osa) anteeksi ja kiitos.. Vittu et vittutti![]()
Kohta alkaa vertailuanalyysi, jossa todistellaan multinikkeys. Incel-Muikkusella (Snufkin) on jo meemitkin valmiina.
Hahaha xD se pistäisi päivääni näiden sekoboltsien juttuja lukiessa.. Ois kiinostava toisaalta olla kusimuikkunen tai kusimulkkunen
Mä luotan et "lääkäri" diagnosoi mut ja saan kaverit parista muusta palstan hepusta ja likasta hyvin nopaa
**"NeroKatti kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 9:22 pm***Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 9:15 pmPidän viesteistäsi kovasti, mutta otathan huomioon, että kannanotoillasi olet tehnyt itsestäsi multinikkiniNeroKatti kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:48 pm Pistän tänne ku niin paljon vituttaa, olen puna sini vihreä älyllisen ajattelukyvyn omaava ihminen. Paljon matkustanut mualimalla. Omat rahat tehny rehellinen naisihminen. Lapseni olen kasvattanut pärjäämään vähän liiankin korkealla tasolla. Joten vaikka olen liberaali ni eikö vittu suomessa kaikki ole liberaaleja ku pikkasen opiskelee matikkaa ja talouspolitiikkaa (ja incelit turpa kiinni) .. Paitsi ihan todella vitun häirintyneet urpot..vittu nämä multi nikki vainot voi mun mielestä pistää pienten huumepoikien vainoharhojen piikkiin(ei kaikki mut auurin osa) anteeksi ja kiitos.. Vittu et vittutti![]()
Hahaha xD se pistäisi päivääni näiden sekoboltsien juttuja lukiessa.. Ois kiinostava toisaalta olla kusimuikkunen tai kusimulkkunenois jotain uutta.. Nimittäin sitä nimitystä vielä ei ole elämä mulle suonut
ehkä pian suo
![]()
Mä luotan et "lääkäri" diagnosoi mut ja saan kaverit parista muusta palstan hepusta ja likasta hyvin nopaa
Joudutaan siis samalle polille multi nikkien kans
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 9:15 pmPidän viesteistäsi kovasti, mutta otathan huomioon, että kannanotoillasi olet tehnyt itsestäsi multinikkiniNeroKatti kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 8:48 pm Pistän tänne ku niin paljon vituttaa, olen puna sini vihreä älyllisen ajattelukyvyn omaava ihminen. Paljon matkustanut mualimalla. Omat rahat tehny rehellinen naisihminen. Lapseni olen kasvattanut pärjäämään vähän liiankin korkealla tasolla. Joten vaikka olen liberaali ni eikö vittu suomessa kaikki ole liberaaleja ku pikkasen opiskelee matikkaa ja talouspolitiikkaa (ja incelit turpa kiinni) .. Paitsi ihan todella vitun häirintyneet urpot..vittu nämä multi nikki vainot voi mun mielestä pistää pienten huumepoikien vainoharhojen piikkiin(ei kaikki mut auurin osa) anteeksi ja kiitos.. Vittu et vittutti![]()
No näinpä!
Tervetuloa vaan täältäkin arvoisalle NeroKatille multinikki-kerhoon.^^
Eih bennek, eih blavek