Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JasseHames
Perry Mason

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kosti kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:25 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 18, 2025 3:12 pm
Et sinäkään ole ihan niin alhaisella tasolla, että antaisit peruskoulupohjalta kumpuavan vittuilun mennä pahasti ihon alle; sen sijaan tiedät itsekin, että väitteesi minusta eivät ole tosia. Tosin ehdottomasti olen sitä mieltä, että liioittelet auktoriteettiani.
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-

:lol: :lol: :lol:

Näkyy minfon vatipäinen vässykkä-nelikko olleen taas laukalla. Mutta onhan se hienoa, että saavat tyhjiin elämiinsä sisältöä meidän kyttäämisestä ja palvomisesta.
Jos olet eri henkilö kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä, niin mieti nyt tosissasi, miksi tuo suuruusuharhanainen narsisti ei ole jo alkanut ilkkua kertomillasi pakko-oireillasi ja sosioekonomisella asemallasi. Noin persoonallisuushäiröinen ja epävakaa henkilö tosin tarvitsee vain olemattoman pienen triggerin, ja sen jälkeen se alkaa vyöryttämään raivotautisia hyökkäyksiä sinua vastaan. Tosin voit lohduttautua sillä, että mitä ilmeisimmin se itse on juurikin sitä, mitä kuvittelee tai haluaa muiden olevan eli inceleitä, työttömiä yms.

Eikö olekin huvittavaa tuo DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän kaksinaismoralismi?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:21 pm Naurattaa, kuinka mielenkiintoiseksi sukkanukkeasia on kehittynyt.

DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän käyttäytymismallin tuntien kyseinen vakavasti mielisairas hullu tietysti kiistää elämänsä loppuun asti kirjoittaneensa erääseen, sittemmin poistettuun viestiinsä melko sanatarkasti näin: "eikö lentokentän turvatarkastaja ole mielestäsi riittävän hyvä?!". Koska silloin pidin viestiä tilapäisesti ja hieman enkä jatkuvasti ja vakavasti mielenhäiriöisen purkauksena, niin en viitsinyt hienotunteisuussyistä ottaa viestistä kuvankaappausta ja muuta dokumentaatiota talteen. Jokainen foorumin käyttäjä saa minun puolestani täysin vapaasti muodostaa mielipiteensä, kumpaan meistä uskoo. Patologinen valehtelu on varsin ominaista psykopaateille. Hiljattain muuten DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän toimenkuva muuttui "ylemmän keskiluokan asiantuntijatyöksi", jossa ehtii hyvin spämmäillä tälle foorumille virka-aikana - siis DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän oman kertoman mukaan.

Ja DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän viestihistorian perusteella voidaan olettaa, että jos esimerkiksi nimimerkki Lex Veritas paljastuisi kauniisti ilmaistuna olevansa suurin piirtein yhtä kaukana kuin Kosti ilmeisesti nyt on paljastunut olevansa siitä sosioekonomisesta asemasta kuin, jota DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä antaa ymmärtää edustavansa, niin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä revittelisi asialla vähintään kahden vuoden ajan pelkästään tällä foorumilla Ylilaudasta mitään mainitsematta. Mutta miksi näin ei ole tapahtunut? Sattuuko Kosti vain olemaan oikeassa DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän mielestä DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjälle tärkeissä rikosasioissa (Bodom, Ulvila jne.), käyttämään samoja esikoulutason nimityksiä ("Hassu-Jaana", "Blexi, "snuffi/snuffe", "Incel-Muikkunen", "Raija-Liisa" jne.) muista foorumin käyttäjistä ja olemaan näiden seikkojen vuoksi ainakin toistaiseksi DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän suosiossa? Toki yksinkertaisin selitys löytyisi siitä, että Kosti on sama henkilö kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä (= Ross Sullivan/Korpisoturi).

Varmuuden vuoksi totean, etten vähääkään edes epäile nimimerkin Lex Veritas taustalla olevan mitään edellä mainittua. Mielestäni Lex vaikuttaa olevan fiksu, asioista selvää ottava ja muutenkin aikaansaava henkilö.

Naurattaa myös, kuinka tärkeää oikeinkirjoitus on DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjälle paitsi silloin, kun kyseessä on DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä itse (mihin unohtui possessiivisuffiksi?):
Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Hassu-Jaanan reflektointikyky on terästä!

"Toisaalta ei naurata se, mistä ne lienevät seurausta: kun kyseinen sivupersoona otti vastaan isinsä verisimmät selkäsaunat ja rajuimmat anaaliraiskaukset, niin liitännäishäiriöiden oireetkin ovat välttämättä erittäin vakavia." Ei suinkaan ole esikoulutason kirjoittelua!

"muista foorumin käyttäjistä" Niistä kaikkein hulluimmista!

""eikö lentokentän turvatarkastaja ole mielestäsi riittävän hyvä?!" Hyvin todennäköisesti olen voinut edellä mainitun kysymyksen esittää. Muistaakseni puolustin Viivahattua, joka kertoi olleensa turvatarkastaja. Tosin en tiedä uskonko väitettä, koska Viivahattu on myöhemmin väittänyt ajaneensa ammatikseen myös linja-autoa, ja tämä jäljempi tarina ei mielestäni ollut kokonaisuudessaan uskottava. Näin ollen herää epäily, että hän laajemminkin satuilee ammateistaan, mikä hänelle suotakoon.

"niin en viitsinyt hienotunteisuussyistä ottaa viestistä kuvankaappausta ja muuta dokumentaatiota talteen" Sen sijaan hienotunteisuudestasi kyttäät muiden nikkien sisäänkirjautumisia tuntitolkulla ja epäilet heidän linkittämiä kuvia väärennetyiksi.

Ihan varmasti olen Securitaksen kurssilla oppinut muun muassa käyttämään kieliopillisesti oikein puolipistettä ja muutenkin hankkinut erittäin korkeatasoisen kielellisen osaamisen. Hassu-Jaanan kömpelöitä tekstejä saa korjata jatkuvasti ala-astetason virheiden takia; sen sijaan hän itse on löytänyt tuhansista viesteistäni ainoastaan possessiivisuffiksivirheen. Ymmärrät varmaan itsekin, että asia naurattaa minua.

:D

Securitaksen kurssilla olen myös oppinut tieteellisten artikkelien arvioimista ja tilastollisesta otannasta kaiken oleellisen. Sehän on ihan selvä asia, että suurin osa vartijoista tietää kaikenlaista vertaisarvioinneista ja tieteellisistä huippujulkaisuista.
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, La Tammi 18, 2025 6:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:50 pm
Et sinäkään ole ihan niin alhaisella tasolla, että antaisit peruskoulupohjalta kumpuavan vittuilun mennä pahasti ihon alle; sen sijaan tiedät itsekin, että väitteesi minusta eivät ole tosia. Tosin ehdottomasti olen sitä mieltä, että liioittelet auktoriteettiani.

Näkyy minfon vatipäinen vässykkä-nelikko olleen taas laukalla. Mutta onhan se hienoa, että saavat tyhjiin elämiinsä sisältöä meidän kyttäämisestä ja palvomisesta.
Jos olet eri henkilö kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä, niin mieti nyt tosissasi, miksi tuo suuruusuharhanainen narsisti ei ole jo alkanut ilkkua kertomillasi pakko-oireillasi ja sosioekonomisella asemallasi. Noin persoonallisuushäiröinen ja epävakaa henkilö tosin tarvitsee vain olemattoman pienen triggerin, ja sen jälkeen se alkaa vyöryttämään raivotautisia hyökkäyksiä sinua vastaan. Tosin voit lohduttautua sillä, että mitä ilmeisimmin se itse on juurikin sitä, mitä kuvittelee tai haluaa muiden olevan eli inceleitä, työttömiä yms.

Eikö olekin huvittavaa tuo DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän kaksinaismoralismi?
Mikä helvetin kaksinaismoralismi? Sinä olet nuija, psykoottinen ja ilmeisesti jossain huumeissa; sen sijaan Kosti vaikuttaa ihan asialliselta ja järkevältä henkilöltä. Miksi ihmeessä ilkkuisin hänelle? Enhän minä paljasta Kurtun henkilöllisyydestäkään yhtään mitään. Sen totean, että Kurttu ei ole incel.
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, La Tammi 18, 2025 6:51 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-

Palvovat mielestäni hieman liikaa! Ei pitäisi aikuisella ihmisellä mennä täysin ihon alle, vaikka joku joskus kirjoittaisi vähän ilkeämielisesti. Vielä vähemmän psykoottisen raivon olettaisi jatkuvan yli puoli vuotta. Hassu-Jaana on hassu tapaus.
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

RL11/6 kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:53 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:43 pm mä olen älyllisesti jälkeenjäänyt
Tämä on täysin selvää.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan

LexVeritas kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:02 pm

Tämä on täysin selvää.
Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:04 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ti Elo 13, 2024 10:54 pm

Tämä on täysin selvää.
Todellakin!
Todellakin!
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ripulisoturin kyvyttömyys oppia käyttämään lainaustoimintoa oikein.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan

LexVeritas kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:07 pm Ripuliisoturin kyvyttömyys oppia käyttämään lainaustoimintoa oikein.
Ripu Li on tietoisesti lainannut älyllisyydet kahteen erilliseen osioon.
Viimeksi muokannut Ross Sullivan, La Tammi 18, 2025 7:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:48 pm
Kosti kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:25 pm Mutta onhan se hienoa, että saavat tyhjiin elämiinsä sisältöä meidän kyttäämisestä ja palvomisesta.
Palvovat mielestäni hieman liikaa! Ei pitäisi aikuisella ihmisellä mennä täysin ihon alle, vaikka joku joskus kirjoittaisi vähän ilkeämielisesti. Vielä vähemmän psykoottisen raivon olettaisi jatkuvan yli puoli vuotta.
Näinhän se on. Mutta tolla tohelo-kvartetilla minfon jutut saa aivan suhteettoman suuret mittasuhteet heidän kollektiivisessa tajunnassaan (vaikka yhteenlaskettu ÄO:nsa huitelee maksimissaan jossain 35:n kieppeillä ja sekin vielä luultavasti vahvasti yläkanttiin) koska minfoilu on lähes koko elämänsisältönsä. Jos esim. vaikka pleksi ei varttiin ole kommentoinut johonkin, tulee jo sellanene fiilis, että onkohan se kuollut tms. kun taas itsellä voi joskus jopa mennä vuorokausi tai pari ettei minfossa edes muista käydä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Ross Sullivan

Kosti kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:10 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:48 pm
Kosti kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:25 pm Mutta onhan se hienoa, että saavat tyhjiin elämiinsä sisältöä meidän kyttäämisestä ja palvomisesta.
Palvovat mielestäni hieman liikaa! Ei pitäisi aikuisella ihmisellä mennä täysin ihon alle, vaikka joku joskus kirjoittaisi vähän ilkeämielisesti. Vielä vähemmän psykoottisen raivon olettaisi jatkuvan yli puoli vuotta.
Näinhän se on. Mutta tolla tohelo-kvartetilla minfon jutut saa aivan suhteettoman suuret mittasuhteet heidän kollektiivisessa tajunnassaan (vaikka yhteenlaskettu ÄO:nsa huitelee maksimissaan jossain 35:n kieppeillä ja sekin vielä luultavasti vahvasti yläkanttiin) koska minfoilu on lähes koko elämänsisältönsä. Jos esim. vaikka pleksi ei varttiin ole kommentoinut johonkin, tulee jo sellanene fiilis, että onkohan se kuollut tms. kun taas itsellä voi joskus jopa mennä vuorokausi tai pari ettei minfossa edes muista käydä.
Blexi on saanut kenkää kirjastotädin tehtävistään vuonna 2007. Sen jälkeen hän on hiihtänyt Espoossa puku päällä kiireisenä.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Eikö tuo kannattaisi jo alkaa kirjoittamaan jollain lyhenteellä, vaikka dphv tms. Alkaa jo naurattaa kun niinko 5 vuotias suoltaa sivutolkulla joka viestissä kymmenen kertaa samaa lällätystä. :lol:
JasseHames kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:50 pmDID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän
Ross Sullivan

bumi kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:13 pm Eikö tuo kannattaisi jo alkaa kirjoittamaan jollain lyhenteellä, vaikka dphv tms. Alkaa jo naurattaa kun niinko 5 vuotias suoltaa sivutolkulla joka viestissä kymmenen kertaa samaa lällätystä. :lol:
JasseHames kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:50 pmDID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän
JasseHames on syntynyt vuonna 1984.
JasseHames
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 18, 2025 6:40 pm Ihan varmasti olen Securitaksen kurssilla oppinut muun muassa käyttämään kieliopillisesti oikein puolipistettä ja muutenkin hankkinut erittäin korkeatasoisen kielellisen osaamisen. Hassu-Jaanan kömpelöitä tekstejä saa korjata jatkuvasti ala-astetason virheiden takia; sen sijaan hän itse on löytänyt tuhansista viesteistäni ainoastaan possessiivisuffiksivirheen. Ymmärrät varmaan itsekin, että asia naurattaa minua.

:D

Securitaksen kurssilla olen myös oppinut tieteellisten artikkelien arvioimista ja tilastollisesta otannasta kaiken oleellisen. Sehän on ihan selvä asia, että suurin osa vartijoista tietää kaikenlaista vertaisarvioinneista ja tieteellisistä huippujulkaisuista.

Naurattaa nämä DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän äärimmäiset suuruusharhat. Ethän sinä tiennyt edes sitä, että puoluekannatusmittaukset tehdään mm. kustannus- ja käytännöllisyyssyistä yleensä satunnaisotoksella, minkä vuoksi kyseisissä mittauksissa tavanomaisella eli 1000-2000 kokoisella otoksella suurimpien puolueiden (= kannatus noin 20 prosentin luokkaa) kannatuksen virhemarginaali nousee jopa parin prosenttiyksikön kokoiseksi. Puolipisteen käyttösi saa puolestaan jokainen tarkistaa halutessaan esim. näiden ohjeiden avulla: https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/puolipiste/
Ross Sullivan kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:42 pm
bumi kirjoitti: La Tammi 18, 2025 7:13 pm Eikö tuo kannattaisi jo alkaa kirjoittamaan jollain lyhenteellä, vaikka dphv tms. Alkaa jo naurattaa kun niinko 5 vuotias suoltaa sivutolkulla joka viestissä kymmenen kertaa samaa lällätystä. :lol:
JasseHames on syntynyt vuonna 1984.

Buahahahaa!!! Viimeksi hourit minun olevan parikymppinen, älykkyydeltään simpanssin tasolla oleva huumeidenkäyttäjä, joka asuu Niuvanniemessä. Naurattaa siis se, etten tiennyt aiemmin, minkälaista ovat vajaaälyisten tiedonkalasteluyritykset.

Ja nimimerkki "bumin" kannattaa laittaa foorumin hakuun sana "Hassu-Jaana" ja soveltaa em. kriteeristöä myös DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjään, jos yleensäkin on eri henkilö kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

^ Pakko sanoa että hyvin satunnaisesti lueskelen teidän juttuja sieltä täältä. Enkä kyllä varsinaisesti ole sen erityisemmin rakentanut mielipidettä teidän väittelyyn. Sattunut vaan pomppaamaan silmiin kun sama yhdistelmä toistuu hyvin usein teksteissä. :mrgreen:
JasseHames
Perry Mason

bumi kirjoitti: La Tammi 18, 2025 9:05 pm ^ Pakko sanoa että hyvin satunnaisesti lueskelen teidän juttuja sieltä täältä. Enkä kyllä varsinaisesti ole sen erityisemmin rakentanut mielipidettä teidän väittelyyn. Sattunut vaan pomppaamaan silmiin kun sama yhdistelmä toistuu hyvin usein teksteissä. :mrgreen:
Joo, no eihän tuota esikoulutasoista "Hassu-Jaanan" jankuttamista löydä foorumin haulla kuin sellaiset 16 sivua. Sille saanee nauraa, vaikka mielisairaan ihmisen tuotoksista onkin kyse. Tosin ei se vielä vedä vertoja muuan Panu Höglundin jankuttamiselle Halla-ahosta. Kahdenkymmenen vuoden aikana Höglund lienee maininnut Halla-ahon nimeltä noin tuhat kertaa blogissaan. Saa itse käydä laskemassa: https://panuhog.blogspot.com/
Vastaa Viestiin