Korjaan vähän "mun tiedoiksi" annettuja juttuja.MEG kirjoitti: Su Tammi 19, 2025 1:33 pm skounelta on tieto, että katoamisen jälkeen oli bussikuski yhteisen tuttavaparin kanssa lähteneet Birgitan kesäpaikkaan häntä etsimään.
Täällä jossain on kuva jossa Birgitta on puutarhassa kasteluletku käsissä ikätoverien seurassa. Minulle on muodostunut hämärä viite, että Birgitalla oli joku autio mummonmökki Loviisan pohjoispuolisella Lapinjärvellä johon kutsui tuttaviaan.
1. miespuolinen ystävä oli kertonut. että "me etsittiin Baa vedestä". Ei ollut maininnut sen "veden" paikkakuntaa.- Ja sitten oli mies pian perunut puheensa.
2. Lapinjärven kesäpaikka oli/on S-suvun omistuksessa eli ei B sitä ilmeisesti yksin omistanut.
3. Olen postannut tänne kuvan, missä on Bn lisäksi kaksi muuta naista, toinen Bttaa nuorempi ja toinen vanhempi. B ja se nuorempi vetävät kärryä, kuljettavat saunavettä järvestä.
Ilmeisesti tämä miespuolinen ystävä on kuvan ottanut, sillä se oli/om yhdellä hänen fb-tileistään.
4. B on tässä kuvassa aivan erinäköinen kuin siinä "etsintäkuulutus"-kuvassa.
5. surffailujeni perusteella löysin (kaukaa ulkomailta) S-nimisen sukulaisen, joka hänkin vaikutti vierrailleen ko kesäpaikassa aina joskus. - Taiteellista S-sukua on siellä kesäpaikalla myös vaikuttanut...