65-vuotias Birgitta Silander, nähty viimeksi 24.8.2015
Re: 65-vuotias Birgitta Silander, nähty viimeksi 24.8.2015
No niin Kyösti ja Zessie!
Mitä ihmeen muistokirjoituksia ja tiedon B:n siskon kuolemasta te ootte löytäneet ja mistä?
Meitä on tässä muutama kymmen pähkijää vääntänyt tätä keissiä vuosikaudet, niin voisitte toki kertoa piru vie!!
Mitä ihmeen muistokirjoituksia ja tiedon B:n siskon kuolemasta te ootte löytäneet ja mistä?
Meitä on tässä muutama kymmen pähkijää vääntänyt tätä keissiä vuosikaudet, niin voisitte toki kertoa piru vie!!
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
∆
Marjatta ja minnesidan?
E: Vassokuu:
https://minnessidor.fonus.se/memorial_p ... 2772d9c8d5
E2: Tillbaka i Helsingfors startade hon Salon Silander som hon senare hade med systern Birgitta.
Marjatta ja minnesidan?
E2: Tillbaka i Helsingfors startade hon Salon Silander som hon senare hade med systern Birgitta.
Kiitos! Sulla on parempi google kuin mulla.K9Wifey kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:15 pm ∆
Marjatta ja minnesidan?
Mäkin löysin tuon sivun, mutta en viitsinyt sitä tänne laittaa.ruusumaa kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:22 pmKiitos! Sulla on parempi google kuin mulla. :mrgreen:K9Wifey kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:15 pm ∆
Marjatta ja minnesidan?
ps joillain on paremmat googlet kuin jollain muilla :)
Tuossako on nyt sitten satavarmasti Birgitan siskon muistoilmoitus. Siis nimenomaan palstalla kirjoitetun ja kadonneen Birgitan. Miten se on selvinnyt?
Tämä sisko ei ole ilmoittanut itsestään koskaan, tai niin ainakin muistan. Tietysti jokaisella on oikeus pitää matalaa profiilia.
Suuri ihmetys
Tämä sisko ei ole ilmoittanut itsestään koskaan, tai niin ainakin muistan. Tietysti jokaisella on oikeus pitää matalaa profiilia.
Suuri ihmetys
Kiitos selvityksistä! Kilpirauhassairaus ja masennus alttius kulkee Silanderin suvussa.
No, hänestä on jopa kuva täällä minfossa. Kuva jonka olen postannut tänne (Kolme naista siellä Lappträskissä.Ednas kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:55 pm Tuossako on nyt sitten satavarmasti Birgitan siskon muistoilmoitus. Siis nimenomaan palstalla kirjoitetun ja kadonneen Birgitan. Miten se on selvinnyt?
Suuri ihmetys
Ilmeisesti heillä molemmilla on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta. Useimmiten tämä on helppo hoitoinen ja vointi on lähes terveen veroinen. Näyttäisi ainakin siskolla olleen vaikeanpi muoto, jolloin tyroksiini ei toimikkaan ja hoito voi olla todella hankalaa. Ehkä sama geeni on ollut Birgitallakin 
∆
Niinpä, ja ehkä poliisi kommentoidessaan 'ei tiettäviä sairauksia' on segmentoinnut sairaudet siten, että ei mt-, sydän- tai muistisairauksia, jotka kenties katoamiseen vaikuttavia. Marjatta kärsinyt depressiosta. Isänsä kärsinyt sodan jälkeisestä PTSD:sta.
Hon föddes 1938 och var den nästäldsta i en syskonskaran på fyra.
Eli muitakin sisaruksia, mutta ilmeisesti vain Marjatta elossa katoamisen aikaan.
Niinpä, ja ehkä poliisi kommentoidessaan 'ei tiettäviä sairauksia' on segmentoinnut sairaudet siten, että ei mt-, sydän- tai muistisairauksia, jotka kenties katoamiseen vaikuttavia. Marjatta kärsinyt depressiosta. Isänsä kärsinyt sodan jälkeisestä PTSD:sta.
Hon föddes 1938 och var den nästäldsta i en syskonskaran på fyra.
Eli muitakin sisaruksia, mutta ilmeisesti vain Marjatta elossa katoamisen aikaan.
Äkkipäätä en löytänyt tuota poliisin tietoa, ettei sairauksia ollut tiedossa. En kyllä hirveästi etsinytkään.
Kilpirauhas sairautta en muista koskaan mainitun kadonneitten kohdalla, ehken juurikin yleensä helpon hoidon vuoksi. Yli 20 v olen itse tätä sairastanut ja yli 10 v vertaistuki toiminnassa, joten tarttumapintaa on.
Kilpirauhas sairautta en muista koskaan mainitun kadonneitten kohdalla, ehken juurikin yleensä helpon hoidon vuoksi. Yli 20 v olen itse tätä sairastanut ja yli 10 v vertaistuki toiminnassa, joten tarttumapintaa on.
Ihan ku eka-tokaluokalla - minäpä tiedän, mutten kerrokkaan muille, lälläslää. Mikä olisi estänyt postamaasta? Itse laitoin heti, kun löysin linkin.skoune kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:29 pm Mäkin löysin tuon sivun, mutta en viitsinyt sitä tänne laittaa.
ps joillain on paremmat googlet kuin jollain muilla![]()
Käyn nukkumaan. Sivistääkseni huomenna tilanteesta riippuen ehkä myös ekaluokkalaisia. Nuorissa on tulevaisuus.
E: Hurjimus, se oli poliisin haastattelussa jossain podissa.
E2: Poistin osan - enemmänkin Lautamies-osioon kuuluvaa, mutta nikki varmaan ymmärtää, mitä tarkoitan.
Niinpä, mielestäni siinä linkissä on sellaista tietoa Bn suvusta, että en halunnut laittaa sitä tänne kaikenkarvaisten nikkien (kansankynttilöiden ;)) räävittäväksi. Jotain rajaa keskusteluihin täälläkin.K9Wifey kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 10:59 pmIhan ku eka-tokaluokalla - minäpä tiedän, mutten kerrokkaan muille, lälläslää. Mikä olisi estänyt postamaasta? Itse laitoin heti, kun löysin linkin.skoune kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:29 pm Mäkin löysin tuon sivun, mutta en viitsinyt sitä tänne laittaa.
ps joillain on paremmat googlet kuin jollain muilla :)
...
Hyvä Skoune! Olen samaa mieltä, jos ei itse löydä niin ei ehkä tarvitsekaan ja kaikki tarpeellinen julkinen tätä palstaa varten oli jo edellisessä viestissäni. Älkää tulkitko tekstiäni heti niin, että B:llä itsellään oli kilpirauhasongelmia, jos suvulla oli, vaan ehkä oli vain syystä kiinnostusta asiaan. Ns. herrojen salonki kertoo myös sen, missä Birgitta saattoi tutustua italialaiseen mieheen. Ja alan olla entistä varmempi siitä, että ne kaksi ruotsia puhuvaa leidiä Milanon H&M:n liikkeessä olivat juuri B ja sisko. Minulla oli vain niin kiire kassalle ja pois, ettei ollut aikaa kysellä enempää.skoune kirjoitti: Ti Tammi 21, 2025 12:02 amNiinpä, mielestäni siinä linkissä on sellaista tietoa Bn suvusta, että en halunnut laittaa sitä tänne kaikenkarvaisten nikkien (kansankynttilöidenK9Wifey kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 10:59 pmIhan ku eka-tokaluokalla - minäpä tiedän, mutten kerrokkaan muille, lälläslää. Mikä olisi estänyt postamaasta? Itse laitoin heti, kun löysin linkin.skoune kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 8:29 pm Mäkin löysin tuon sivun, mutta en viitsinyt sitä tänne laittaa.
ps joillain on paremmat googlet kuin jollain muilla![]()
...) räävittäväksi. Jotain rajaa keskusteluihin täälläkin.
Sikäli se olisi oikein ilahduttavaa, jos on totta, että B oli silloin vielä elossa eikä siis kuollut katoamispäivänä, tosin poliisi toki tietäisi sen. Ehkä on paras jättää B:n asia rauhaan, jos sukukin on jättänyt.
^Julkista tietoa kuitenkin. Eikö tieto oo muutenkin aina tärkeämpää kuin kaikenkarvainen mutuilu ja lennokkaat omat teoriat, joita tämäkin ketju on täynnä?
"Kaksi ruotsia puhuvaa Leidiä Milanossa" kuvitteleminen Birgitaksi sisarineen, vaikuttaa kyllä unelmiin heittäytymiseltä.
Minäkin muistelen lukeneeni Birgitan Kilpirauhas sairaudesta, ainakin Hejac foorumilta, jonka korkeatasoista keskustelua kannattaa käydä lukemassa.
Minäkin muistelen lukeneeni Birgitan Kilpirauhas sairaudesta, ainakin Hejac foorumilta, jonka korkeatasoista keskustelua kannattaa käydä lukemassa.