Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Korpisoturi
Perry Mason

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Ifigeneia kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 10:40 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 10:27 pm
Kosti kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 6:16 pm Ei kiitos.^^

Vroom, vroom, vroom...
Tiesitkö, että kauhuklassikko Texasin moottorisahamurhat-pläjäyksestä on olemassa lautapeliversio, johon saa ihmishahmoiset pelinappulat?
En tiennyt.

Mitä lukee neuvostoliittolaisen sähkökäyttöisen dildon kyljessä?
Ei saa käyttää märkänä.

Mikä on homouden huipentuma?
YLE?

Vittikö?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Homouden huipentuma on tietysti se että poika tulee isäänsä. (Wanha.)

Mikä on vitti?
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Ifigeneia kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 9:54 am Homouden huipentuma on tietysti se että poika tulee isäänsä. (Wanha.)

Mikä on vitti?
Olen heitellyt kysymyksiä osin perustuen suomalaisiin kuuluisiin rikostapauksiin (Bodom: koputtaminen, pukilla etc.)

Ulvilan Häke-tallenteessa on kohta, jossa ilmeisesti todetaan/kysytään "vittikö"(?).
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

En tiedä aiheesta mitään, mutta se sana on varmasti ollut vittua.

Onko elämäsi juuri nyt sitä mitä haluaisit sen olevan?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Unhola
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Unhola »

kakkosurpo kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 9:09 pm En tiedä aiheesta mitään, mutta se sana on varmasti ollut vittua.

Ei, eikä tule koskaan enää olemaan.

Oletko käynyt niinsanotussa seksivälinekaupassa? Verkkokauppaa ei lasketa.
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Unhola kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 11:10 pm
kakkosurpo kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 9:09 pm En tiedä aiheesta mitään, mutta se sana on varmasti ollut vittua.

Ei, eikä tule koskaan enää olemaan.

Oletko käynyt niinsanotussa seksivälinekaupassa? Verkkokauppaa ei lasketa.
Olen käynyt yhdessä vaimoni kanssa ja myös yksin ostamassa hänelle jotain. josta molemmat voisivat tykätä.

Mikä on sinun mielestäsi kiehtovin rikokseen/rikoksiin liittyvä keissi?
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kylhän se on toi amerikan komukan(ammattiyhdistyspamppu) Jimmy Hoffan lopullinen katoaminen. Siitähän taitaa olla ihan eläviä kuviakin kelattu. Tyypillinen vasuri, kaikki mikä on muiden on minun, ja mikä on minun niin se on vain minun.
Voi olla että katoamisessa avusti mafia, tai inuiitit. Onkohan vuokrat pystyssä vuodesta 1975 lähtien?

Mitäpä luulet, kun olet 100 vuoden päästä eläkkeellä, niin paljonko eläkkeesi mahtaa silloin olla, nyky rahassa?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

En ensinnäkään tule selviämään eläkeikään asti. Jos kaikesta huolimatta selviän, niin en tule selviämään sillä eläkkeen määrällä kovin pitkään tällä elinkustannuksien nousulla.

Löytyykö autoa ja jos löytyy, niin minkä merkkisiä pidät?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kirsikanpunainen Datsun Cherry.

Osaatko tehdä sissioppien mukaisen vesintön ylitykseen käytettävän donitsin?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
an0n
Alokas

Viesti Kirjoittaja an0n »

Uskoisin, että osaisin. Voi olla, että olisi tyyliltään erilainen ja hitaampi rakentaa, mutta ajaisi saman asian. Lapsena tehtiin täysikokoisia lauttoja samalla periaatteella. Tukirankoja, havuja ja pressua. Kyllä sillä rinkan ja rynkyn kannattelisi. Ukko toimisi itse perämoottorina.

Mitä epäeettistä tai väärää teet työssäsi? Teetkö niin käskystä, työmääräsi keventämiseksi vai ihan vain omaksi iloksi?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

an0n kirjoitti: Ke Elo 14, 2024 12:36 am Uskoisin, että osaisin. Voi olla, että olisi tyyliltään erilainen ja hitaampi rakentaa, mutta ajaisi saman asian. Lapsena tehtiin täysikokoisia lauttoja samalla periaatteella. Tukirankoja, havuja ja pressua. Kyllä sillä rinkan ja rynkyn kannattelisi. Ukko toimisi itse perämoottorina.

Mitä epäeettistä tai väärää teet työssäsi? Teetkö niin käskystä, työmääräsi keventämiseksi vai ihan vain omaksi iloksi?
Lähtökohtaisesti kaikki taloudellisen edun tavoittelemiseksi tehtävät asiat, joissa joutuu pohtimaan niiden moraalisia puolia on epäeettisiä ja jollakin tavoin väärää. Kyllä tämänlaisia märkiä operaatioita olen työkseni toteuttanut.

Uskotko Suomella (Supolla) olevan kassakaappisuunnitelmina operaatio Northwoodsin kaltaisia operaatiosuunnitelmia?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

En, mutta tutkimustietoa kansalaisten manipuloimiseen käytettävistä keinoista maanpuolustuksellisissa kriisitilanteissa tietenkin on.

Myydäänkö teollisesti tuotettua karviaismarjamehua Suomessa missään, ja jos, niin missä?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Vaikea kysymys, kun kukaan ei ole vastannut vieläkään. Taitaa siis olla oikea vastaus, että ei myydä eikä tuoteta. Siinäpä olisi markkinarakoa, kenties?

Mikä yksittäinen rikos/tilanne/asia/tapaus/esine innosti sinut ekaa kertaa elämässäsi rikoksien maailmasta ja minkä ikäinen olit tällöin?
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Takintaskustani pöllittiin linkkari, kun olin alle 10-vuotias. Syyllinen ei selvinnyt silloin, vaan paljon myöhemmin vasikan kautta.

Mikäli et haluaisi paljastaa henkilöllisyyttäsi keskustelupalstalla, ja sukunimesi olisi hyvin yleinen, niin ottaisitko silloin nikkinimeksesi oikean etunimesi?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Unhola
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Unhola »

En.

Jos hyvin tuntemasi henkilö murhattaisiin, niin kirjoittelisitko tänne asiantuntevia näkemyksiäsi aiheeseen liittyen, vai tyytyisitkö vain lukemaan keskustelua ja ihmettelemään, miten pihalla kaikki keskustelijat ovat?
Vastaa Viestiin