RL11/6 kirjoitti: La Tammi 25, 2025 2:59 pm
damfin kirjoitti: La Tammi 25, 2025 12:41 am
RL11/6 kirjoitti: To Tammi 23, 2025 5:07 pm
Tänne on taas tullut näitä kommentteja jalkaväkiprikaati-80 ja -90 spedeiltä, jotka eivät ole koskaan kuulleet 70-luvulla kehitetystä energiajuomasta nimeltä Vita Nova ja urheilujuomasta (Hart Sport), jota on jokainen kovaa treenannut voimamies juonut. Mies, joka ei ole juonut Hart Sporttia ja tehnyt krusifiksiä, ei ole mistään kotoisin.
Juurihan sinä paljastit että sinun mielikuvitusarmeija-aikoinasi juotiin es-energiajuomaa ja pelattiin world of warcraftia, tuon hartsportin olet lukenut jostain wikipediasta itsellesi mielikuvitushahmoa luodessasi
Paljastit juuri, että et ole koskaan treenannut. Siihen aikaan, kun kävin ostamassa J&R fitness storesta Hynniltä maltoa ja T 5 stackia, olit vielä äitisi veljen kiveksissä.
Ei kai se nyt mikään paljastus ole että en ole ikinä treenannut, en tosiaan ole, olen saanut voimani ihan ruumiillisesta työstä, niin ja krh-komppaniassa rautaa metsässä kantamalla, siihen aikaan ainakin kranaatinheittimet olivat rautaa ja asemiin ne vietiin käsivoimin, siksi komppanian keskipituus oli jotain 180 senttiä kun sinne valittiin miehiä eikä mikkihiiriä.
Mitään vitanovia tai hardsportteja tai muutakaan "treenajien" munien kutistajaa en suuhuni ole työntänyt, pelkällä lihapitoisella ravinnolla ja joskus puurolla olen pärjännyt.
Ja jos sinun armeija-aikanasi nörtit joi es:ää ja pelasi word of warcraftia niin sinä olet ollut pelkkä pilke isäsi (hänen jonka nimeä äitisi ei muista) silmäkulmassa siinä vaiheessa kun minä armeijan kävin.