Änkeät jokaisella nimimerkilläsi tähänkin ketjuun mukamas "trollaamaan", eli ottamaan pelkästään iskuja sisään. Jos pidät itseäsi jonkinlaisena trollina, haluan kertoa, että herätät ihmisissä ainoastaan myötähäpeän ja säälin tunteita. Nimimerkkisi Mansour kertoo sinun vähä-älyisyydestäsi kaiken oleellisen. Ei kukaan trolli olisi noin paska "trolli".Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:57 pmOlet kuitenkin ottanut tehtäväksesi jutella kanssani. Trollaamisesi on todella surkeaa ja tehotonta.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:56 pmEi ole minun tehtäväni jutella sinun kaltaisten lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyn pedofiilin kanssa. Väsymyksesi todennäköisesti johtuu lääkityksestäsi.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:51 pm
Jotenkin todella väsynyttä! Etkö pysty enää parempaan?
Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?
Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Minusta taas vaikuttaa siltä, että Mansour on trollannut hyvin tehokkaasti, vaikka enhän minä tietystikään tiedä kenen multinikki hän on. Hyvin kuvaavaa on, että sinulla on pakonomainen tarve hokea iskujen sisäänottamisesta. Yrität ikään kuin itsellesi perustella, että et olisi trollaamisesta vittuuntunut.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:05 pmÄnkeät jokaisella nimimerkilläsi tähänkin ketjuun mukamas "trollaamaan", eli ottamaan pelkästään iskuja sisään. Jos pidät itseäsi jonkinlaisena trollina, haluan kertoa, että herätät ihmisissä ainoastaan myötähäpeän ja säälin tunteita. Nimimerkkisi Mansour kertoo sinun vähä-älyisyydestäsi kaiken oleellisen. Ei kukaan trolli olisi noin paska "trolli".Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:57 pmOlet kuitenkin ottanut tehtäväksesi jutella kanssani. Trollaamisesi on todella surkeaa ja tehotonta.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:56 pm
Ei ole minun tehtäväni jutella sinun kaltaisten lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyn pedofiilin kanssa. Väsymyksesi todennäköisesti johtuu lääkityksestäsi.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Trollannut, milloin olet trollannut?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:18 pmMinusta taas vaikuttaa siltä, että Mansour on trollannut hyvin tehokkaasti, vaikka enhän minä tietystikään tiedä kenen multinikki hän on. Hyvin kuvaavaa on, että sinulla on pakonomainen tarve hokea iskujen sisäänottamisesta. Yrität ikään kuin itsellesi perustella, että et olisi trollaamisesta vittuuntunut.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:05 pmÄnkeät jokaisella nimimerkilläsi tähänkin ketjuun mukamas "trollaamaan", eli ottamaan pelkästään iskuja sisään. Jos pidät itseäsi jonkinlaisena trollina, haluan kertoa, että herätät ihmisissä ainoastaan myötähäpeän ja säälin tunteita. Nimimerkkisi Mansour kertoo sinun vähä-älyisyydestäsi kaiken oleellisen. Ei kukaan trolli olisi noin paska "trolli".Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:57 pm
Olet kuitenkin ottanut tehtäväksesi jutella kanssani. Trollaamisesi on todella surkeaa ja tehotonta.
![]()
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Ihan muuten vaan olet nostanut minut allekirjoitukseesi.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:26 pmTrollannut, milloin olet trollannut?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:18 pmMinusta taas vaikuttaa siltä, että Mansour on trollannut hyvin tehokkaasti, vaikka enhän minä tietystikään tiedä kenen multinikki hän on. Hyvin kuvaavaa on, että sinulla on pakonomainen tarve hokea iskujen sisäänottamisesta. Yrität ikään kuin itsellesi perustella, että et olisi trollaamisesta vittuuntunut.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:05 pm
Änkeät jokaisella nimimerkilläsi tähänkin ketjuun mukamas "trollaamaan", eli ottamaan pelkästään iskuja sisään. Jos pidät itseäsi jonkinlaisena trollina, haluan kertoa, että herätät ihmisissä ainoastaan myötähäpeän ja säälin tunteita. Nimimerkkisi Mansour kertoo sinun vähä-älyisyydestäsi kaiken oleellisen. Ei kukaan trolli olisi noin paska "trolli".
![]()
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Miksi et vastaa kysymykseen milloin olet mielestäsi trollannut ja millä nimimerkilläsi?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:30 pmIhan muuten vaan olet nostanut minut allekirjoitukseesi.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:26 pmTrollannut, milloin olet trollannut?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:18 pm
Minusta taas vaikuttaa siltä, että Mansour on trollannut hyvin tehokkaasti, vaikka enhän minä tietystikään tiedä kenen multinikki hän on. Hyvin kuvaavaa on, että sinulla on pakonomainen tarve hokea iskujen sisäänottamisesta. Yrität ikään kuin itsellesi perustella, että et olisi trollaamisesta vittuuntunut.
![]()
![]()
-
Korpisoturi
- Perry Mason
RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:43 pmMiksi et vastaa kysymykseen milloin olet mielestäsi trollannut ja millä nimimerkilläsi?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:30 pmIhan muuten vaan olet nostanut minut allekirjoitukseesi.
![]()
Teille kainuulaisille pitää aina kaikki kertoa eksplisiittisesti. Olen huomauttanut kirjoitusvirheistäsi useasti. Se on ollut ihan silkkaa vittuilua.
Teille kainuulaisille, onko metyylifenidaatti aiheuttanut sinulle taas maksamyrkytyksen ja sitä kautta tuon sekavuustilan? Et osaa oikeinkirjoitusta ja siksi joudut käyttämään kirjoitusohjelmaa ja joudut googlettamaan sivistyssanoja ja pidät sitä kaikkea vittuiluna...okKorpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:00 pmRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:43 pmMiksi et vastaa kysymykseen milloin olet mielestäsi trollannut ja millä nimimerkilläsi?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:30 pm
Ihan muuten vaan olet nostanut minut allekirjoitukseesi.
![]()
![]()
Teille kainuulaisille pitää aina kaikki kertoa eksplisiittisesti. Olen huomauttanut kirjoitusvirheistäsi useasti. Se on ollut ihan silkkaa vittuilua.
Mansour nimimerkkisikin on varmaan "vittuilua". Todella nerokasta. Suorastaan todella häijyä ärsytystaktiikkaa.
Mieti hieman itsekin miten nolo spede sinä olet, vaikka itse koet olevasi korkeakoulutettu ja viisas.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kyllä minä luulen, että aika moni viisas korkeakolutettu käyttää ennakoivaa tekstinsyöttöä.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:08 pmTeille kainuulaisille, onko metyylifenidaatti aiheuttanut sinulle taas maksamyrkytyksen ja sitä kautta tuon sekavuustilan? Et osaa oikeinkirjoitusta ja siksi joudut käyttämään kirjoitusohjelmaa ja joudut googlettamaan sivistyssanoja ja pidät sitä kaikkea vittuiluna...okKorpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:00 pmRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:43 pm
Miksi et vastaa kysymykseen milloin olet mielestäsi trollannut ja millä nimimerkilläsi?![]()
Mansour nimimerkkisikin on varmaan "vittuilua". Todella nerokasta. Suorastaan todella häijyä ärsytystaktiikkaa.
Mieti hieman itsekin miten nolo spede sinä olet, vaikka itse koet olevasi korkeakoulutettu ja viisas.
No, mutta sinä oletkin jälkeenjäänyt. Sinun "korkeakolutettu" on juuri sitä itseään. Elämäm korkea kolutettu Andy McCoyn äänellä ilmaistuna. Olet tosi upea "trolli" ja todella taitava vittuilija kaikilla nimimerkeilläsi. Mene roskikseen!Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:13 pm Kyllä minä luulen, että aika moni viisas korkeakolutettu käyttää ennakoivaa tekstinsyöttöä.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
"Mene roskikseen!"RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:21 pmNo, mutta sinä oletkin jälkeenjäänyt. Sinun "korkeakolutettu" on juuri sitä itseään. Elämäm korkea kolutettu Andy McCoyn äänellä ilmaistuna. Olet tosi upea "trolli" ja todella taitava vittuilija kaikilla nimimerkeilläsi. Mene roskikseen!Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:13 pm Kyllä minä luulen, että aika moni viisas korkeakolutettu käyttää ennakoivaa tekstinsyöttöä.
Vähän liikaa imartelet ja annat huomiota, mutta kiitos silti!
Ai otat imarteluna kehoituksen mennä jäteastiaan. Vähän sama, kun otat jatkuvasti pelkästään iskuja sisään ja pidät sitä vittuiluna. Debiili on liian laimea tulkinta sinun erittäin tyhmästä pääkopastasi.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:23 pm"Mene roskikseen!"RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:21 pmNo, mutta sinä oletkin jälkeenjäänyt. Sinun "korkeakolutettu" on juuri sitä itseään. Elämäm korkea kolutettu Andy McCoyn äänellä ilmaistuna. Olet tosi upea "trolli" ja todella taitava vittuilija kaikilla nimimerkeilläsi. Mene roskikseen!Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:13 pm Kyllä minä luulen, että aika moni viisas korkeakolutettu käyttää ennakoivaa tekstinsyöttöä.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Vaikutat lähes yhtä vittuuntuneelta kuin Hassu-Jaana.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:28 pmAi otat imarteluna kehoituksen mennä jäteastiaan. Vähän sama, kun otat jatkuvasti pelkästään iskuja sisään ja pidät sitä vittuiluna. Debiili on liian laimea tulkinta sinun erittäin tyhmästä pääkopastasi.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:23 pm"Mene roskikseen!"RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:21 pm
No, mutta sinä oletkin jälkeenjäänyt. Sinun "korkeakolutettu" on juuri sitä itseään. Elämäm korkea kolutettu Andy McCoyn äänellä ilmaistuna. Olet tosi upea "trolli" ja todella taitava vittuilija kaikilla nimimerkeilläsi. Mene roskikseen!
Itke nyt, että tietyt nikit pitäisi poistaa! Sellaiset, jotka eivät ymmärrä höpötystesi nerokkuutta.
Vittuuntuneelta, sinun nimimerkkiarmadaa kohtaan? Ehei. Koen niin noloina ja surkeina sekä vastenmielisinä, että mielestäni ne tulisi poistaa. Teet nimimerkeilläsi tästä sivustosta tyhmän. Tyhmyys sinusta siis tarttuu.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:30 pmVaikutat lähes yhtä vittuuntuneelta kuin Hassu-Jaana.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:28 pmAi otat imarteluna kehoituksen mennä jäteastiaan. Vähän sama, kun otat jatkuvasti pelkästään iskuja sisään ja pidät sitä vittuiluna. Debiili on liian laimea tulkinta sinun erittäin tyhmästä pääkopastasi.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:23 pm
"Mene roskikseen!"
Itke nyt, että tietyt nikit pitäisi poistaa! Sellaiset, jotka eivät ymmärrä höpötystesi nerokkuutta.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:35 pmVittuuntuneelta, sinun nimimerkkiarmadaa kohtaan? Ehei. Koen niin noloina ja surkeina sekä vastenmielisinä, että mielestäni ne tulisi poistaa. Teet nimimerkeilläsi tästä sivustosta tyhmän. Tyhmyys sinusta siis tarttuu.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:30 pmVaikutat lähes yhtä vittuuntuneelta kuin Hassu-Jaana.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:28 pm
Ai otat imarteluna kehoituksen mennä jäteastiaan. Vähän sama, kun otat jatkuvasti pelkästään iskuja sisään ja pidät sitä vittuiluna. Debiili on liian laimea tulkinta sinun erittäin tyhmästä pääkopastasi.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Onko muuten Raija-Liisalla yhtään asiaviestiä missään ketjussa?