Millaisella autolla ajat?
-
hidas mutta heikko
- Lauri Hanhivaara
Testi sanoo Porschchcsschcse jostain minulle ikuisesti salaisuudeksi jäävästä syystä. Pihaan semmoista varsi edellä lentävää lekaa ei tule IKUUNA ilmestymään vaikka voittaisin lotossa pääpotin viikoittain. Mutta muuten hieno auto...
Ahterin alla möyryää joskus montako lie vuotta sitten norjanreissua varten jollain viidelläsadalla ostettu diisselipassattifarmari mallia -84 (justiinsa se "Mikkelin malli", mutta farkku), viileän valkoinen mustin lasein. Jäänyt ihan käyttöautoksi koska ei suostu tielle jättämään, menee pienellä aineella, leiman saa katsastuskonttorin sedältä papereihin vuosi toisensa jälkeen, takakonttiin mahtuu tarvittaessa nukkuman ilman käärmeihmisen erityistaitoja eikä dieselverokaan päätä huimaa kun on rekisteröity pakettiautoksi tämä Porschen sukulainen. Eikä haittaa sekään että tankillisella pörrää 1200 kilsaa ennen kuin se köhköh sieltä konepellin alta kuuluu.
Notta käytännöllisyys jyrää täällä meillä!
PS
Joku tuolla - vai jotkut - muisti mainita että vanhat autot vievät paljon menovettä. Tämä minun vie keskimäärin 5,1 litraa satasella trippimittarilla tehtyjen toistuvien mittausten mukaan vaikka iso katiska onkin. Niin että eivät ne kaikki wanhatkaan autot nyt niin janoisia ole.
Ahterin alla möyryää joskus montako lie vuotta sitten norjanreissua varten jollain viidelläsadalla ostettu diisselipassattifarmari mallia -84 (justiinsa se "Mikkelin malli", mutta farkku), viileän valkoinen mustin lasein. Jäänyt ihan käyttöautoksi koska ei suostu tielle jättämään, menee pienellä aineella, leiman saa katsastuskonttorin sedältä papereihin vuosi toisensa jälkeen, takakonttiin mahtuu tarvittaessa nukkuman ilman käärmeihmisen erityistaitoja eikä dieselverokaan päätä huimaa kun on rekisteröity pakettiautoksi tämä Porschen sukulainen. Eikä haittaa sekään että tankillisella pörrää 1200 kilsaa ennen kuin se köhköh sieltä konepellin alta kuuluu.
Notta käytännöllisyys jyrää täällä meillä!
PS
Joku tuolla - vai jotkut - muisti mainita että vanhat autot vievät paljon menovettä. Tämä minun vie keskimäärin 5,1 litraa satasella trippimittarilla tehtyjen toistuvien mittausten mukaan vaikka iso katiska onkin. Niin että eivät ne kaikki wanhatkaan autot nyt niin janoisia ole.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Joo, vähäruokainen on meilläkin..Luupää kirjoitti: PS
Joku tuolla - vai jotkut - muisti mainita että vanhat autot vievät paljon menovettä.
Niin että eivät ne kaikki wanhatkaan autot nyt niin janoisia ole.
On pitänyt ehdä joskus tarkka kulutuslaskenta, mutta aina vaan unohtunut
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
-
Mia Wallace
- Vähänniinkuharrastaja
Mm, autoja..
Yleensä ajelen Chrysler neonilla.
Viikonloppuisin alle tulee hieman menevämpiä pelejä;
punainen Audi A4 (TURBO!),
vihreä BMW 750il V12,
musta Pontiac Firebird V8, jolla otinkin toissapäivänä sakotkin.
Hei, ette sanonut suoraan että pitäisi olla oma auto!!
No ei mutta, perheeseeni autot kuuluvat.
Yleensä ajelen Chrysler neonilla.
Viikonloppuisin alle tulee hieman menevämpiä pelejä;
punainen Audi A4 (TURBO!),
vihreä BMW 750il V12,
musta Pontiac Firebird V8, jolla otinkin toissapäivänä sakotkin.
Hei, ette sanonut suoraan että pitäisi olla oma auto!!
No ei mutta, perheeseeni autot kuuluvat.
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
testin mukaan Opel Vectra.
Eipä ole käyttöä autolle tällä haavaa, tarvetta olisi korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa, joten ei mitään mieltä hankkia. Jos sellainen tilanne tulee, että tarvetta on niin joku tavallinen keskivertoauto kai se olisi, pääasia että kulkee. Pitää sitten konsultoida jotakuta, joka asioista tietää ja välittää.
Pyörällä ajelen enimmäkseen, pysyy kuntokin kohdallaan. Itse asiassa se mahdollinen tuleva autokin saisi olla sellainen ihmevempele, jossa joutuu samanaikaisesti polkemaan (moottorin toki avustaessa), jotta peli ylipäänsä kulkee. Lieneekö sellaisia keksittykään, liikuntafasistina olen sitä mieltä, että kaikki autot invalidimalleja lukuunottamatta voisivat olla sellaisia...
Eipä ole käyttöä autolle tällä haavaa, tarvetta olisi korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa, joten ei mitään mieltä hankkia. Jos sellainen tilanne tulee, että tarvetta on niin joku tavallinen keskivertoauto kai se olisi, pääasia että kulkee. Pitää sitten konsultoida jotakuta, joka asioista tietää ja välittää.
Pyörällä ajelen enimmäkseen, pysyy kuntokin kohdallaan. Itse asiassa se mahdollinen tuleva autokin saisi olla sellainen ihmevempele, jossa joutuu samanaikaisesti polkemaan (moottorin toki avustaessa), jotta peli ylipäänsä kulkee. Lieneekö sellaisia keksittykään, liikuntafasistina olen sitä mieltä, että kaikki autot invalidimalleja lukuunottamatta voisivat olla sellaisia...
-
kakojootti
- Olivia Benson
valkoinen mitsubishi colt 1.2 EXE vm.1988 ajettu 100000 km löytyy korisarja, tummennetut takalasit, peltipakosarjat ja tehoputki.
jos ens kesänä yrittäis sovittaa 15 tuumaset alut ja matalaprofiilirenkaat. ja muutenkin konetta piristelis.
auto on kuin uusi. ostin sen vanhalta mummelilta joka oli vaan käyttänyt kauppakassina sitä. kuvan kaltainen mut vähän muunneltu koria -> http://image.nettix.fi/extra/carimg/197 ... 4cbfe7.jpg 
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Autoni on Range Rover -79/-82 3,5l V8, korotettu pikkasen isommilla mutakumeilla, vähän lommoja jne.
Moottoripyörä on Honda CBR600F sekin niin vanha ku -91 (myytävänä parilla tonnilla).
Kulkuneuvo on Toyota corolla -98 1,6 sport.
Moottoripyörä on Honda CBR600F sekin niin vanha ku -91 (myytävänä parilla tonnilla).
Kulkuneuvo on Toyota corolla -98 1,6 sport.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Varsinaisesti itse en omista autoa, mutta muijakaverin autoa tulee ajettua aina kun jonnekkin mennään. Hän ei itse autoa aja ollenkaan, omistaa sellaisen kuitenkin... Eli valkoinen Renault 19 Sport malli
muistaakseni 94 vuoden malli. Erittäin pirteä etuveto, sport malli kun on nii enempi antaa kenkää nii kyllä lähtee
Joskus tulee myös ajeltua faijan Ford Fiestalla... 06 malli muistaakseni. En pahemmin tykkää... liian modernia... abs jarrut, hyi. Ja joku hiton keskuslukitus. Ei näin.
Joskus tulee myös ajeltua faijan Ford Fiestalla... 06 malli muistaakseni. En pahemmin tykkää... liian modernia... abs jarrut, hyi. Ja joku hiton keskuslukitus. Ei näin.
Ai joku muukin kuin minä vierastaa abs-jarruja ja keskuslukitusta? Monta kertaa ovat nimittäin kysyneet, tahdonko vaihtaa autoni uudempaan tai haluaisinko autooni edes sen keskuslukituksen ja aina ovat olleet huuli pyöreänä kun sanon, etten tarvitse mitään muuta kuin takapuskurin yhdestä kohtaa tukevammin kiinni. Toisaalta en ole vielä sitä toivomustani saanut, pitää kai kohta alkaa itse tekemäänJeltsin kirjoitti:Joskus tulee myös ajeltua faijan Ford Fiestalla... 06 malli muistaakseni. En pahemmin tykkää... liian modernia... abs jarrut, hyi. Ja joku hiton keskuslukitus. Ei näin.
Mutta joo, itse huomasin jo autokoulussa että abs-jarrujen kanssa on jotenkin vaikeampi liukastella radalla, varsinkin kun siihen ohjeistukseen ei ehkä kiinnittänyt niin tarkkaan huomiota, kun oli jo auto ennen korttia ja oli tiedossa, ettei siinä ole absia.
Oh ja edelleen siis pihasta löytyy se Suzuki, tuli muuten tuossa joku aika sitten 30 000km täyteen reissailua ko. auton kanssa. Niin ja jos joku miettii, niin 2 vuotta kortti ollut.
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
Ferrari Testarosa ja lambourgini diablo ja joskus tulee ajeltua Dodge Viperilla, mutta sitten kun olen herännyt unilta, niin VW Polo -04 mallia. No...on siinä kumminkin 1,4 kone. Entinen oli -89 fiesta 1,1 koneella ja jos tuo kestää yhtä kauan, niin pitkään ajelen.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka