One Morning Left ulos UMK:sta - laulajan väitetään chattailleen alaikäiselle 2007-2010 - harkitsee rikosilmoitusta

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
JanitaSlim
Ben Matlock

Re: One Morning Left ulos UMK:sta - laulajan väitetään chattailleen alaikäiselle 2007-2010 - harkitsee rikosilmoitusta

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

TheFirstFate1 kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 2:00 pm Jaa jaa... Että nyt on ihan juotettu känniin ja pantukin musavideon ulkopuolella... Ja tämä on sulta sitten varma tieto?
Kun mulle väitit aluksi, että alaikäisiä tyttöjä on musavideolla - aika monessa mediaformaatissa on alaikäisiä esiintymässä 🙈💁🏻‍♂️

En ole niistä linkeistä lukenut mitään faktaa... Joten olen jättänyt huhupuheet omaan arvoonsa. Ehkäpä sunkin kannattaisi?
Oot niin 100% vakuuttunut että "jotain on tapahtunut" vain koska joku väittää niin.

Itse olen todennut jo, että onhan Suomessakin tuomittu miehiä raiskauksista vankilaan, ja sitten he ovatkin vapautuneet kun "raiskatut" ovatkin peruneet puheensa ja sanoneet poliisille että keksivät koko jutun.
No tuskinpa tuo bändi nyt ihan huvikseen lähti eri suuntiin? Ettäkö ihan pelkistä huhuista näin tekisi.

Toki aina löytyy puolustelijoita lapsiseksille, sehän on joidenkin mielestä muodikasta ja voimaannuttavaa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Anom
Vic Mackey

Re: One Morning Left ulos UMK:sta - laulajan väitetään chattailleen alaikäiselle 2007-2010 - harkitsee rikosilmoitusta

Viesti Kirjoittaja Anom »

damfin kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 5:57 pm ...
Huomasitko Limajanitan allekirjoituksen? Hassunhauskasti vähän muokkaillut sitä.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 12:56 pm Linkit löytyy tästä ketjusta, jos ihmisiä kiinnostaa mitä Lahti on puuhastellut bändeineen.
Pistästkö linkit ja kuvakaappaukset yhteen samaan viestiin tähän alapuolelle koska en muista nähneeni yhtäkään pois lukien joku #METALTOO kuvakaappaus mikä ei todista yhtään mitään + on "anonyymi"
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 2:38 pm No tuskinpa tuo bändi nyt ihan huvikseen lähti eri suuntiin? Ettäkö ihan pelkistä huhuista näin tekisi.
Juuri sinun kaltaistesi ihmisten takia jo pelkät nimettömät, yhteen jäseneen kohdistuvat nettihuhut riittävät hyvinkin hajottamaan tällaisen ennen UMK-skabaan osallistumista lähes täysin tuntemattoman bändin, joka on jäsenilleen pelkkä kuluerä. Ei kukaan täysijärkinen jää siihen ottamaan paskaa ja pedariepäilyitä niskaan junteilta, joiden mielestä joku mihinkään johtamaton viestien vaihtaminen alaikäisen kanssa on vielä 15 vuotta myöhemminkin niin iso juttu, että siitä pitää kohista valtakunnallisessa mediassa. Sitä paitsi eiköhän lähes jokaisella vähänkään bänditouhuissa pyörineellä ole taustallaan jotain fanien kanssa viestittelyä sen verran, että omakin perse alkaa hikoilla, kun bändikaverille rakennetaan samasta syystä roviota.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Anom kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 3:14 pm
damfin kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 5:57 pm ...
Huomasitko Limajanitan allekirjoituksen? Hassunhauskasti vähän muokkaillut sitä.
Kyllä minä sen huomasin, tuonne janitan ketjuun siitä kommentoinkin, tuo on ihan perinteistä ja tyypillistä putsari-tyyliä, aina kun saa nenilleen ja huomaa olleensa tyhmä niin vastauksena on sitten joku mukamas hauska lainauksen väärennös allekirjoitukseen, ei tuosta jaksa edes välittää kun ei sitä kukaan todesta ota kuitenkaan, pelkkä säälittävä luuseri :roll:

Ja nyt se varmasti vasikoi tämän viestin, no ylläpito voikin sitten tätä viestiä tarkistaessaan samalla katsoa tuon janitan allekirjoituksen kun itse en viitsi sitä edes vasikoida 👍😂
TheFirstFate1
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 2:38 pm
No tuskinpa tuo bändi nyt ihan huvikseen lähti eri suuntiin? Ettäkö ihan pelkistä huhuista näin tekisi.

Toki aina löytyy puolustelijoita lapsiseksille, sehän on joidenkin mielestä muodikasta ja voimaannuttavaa.
Hah! Eli vaahtoat täällä "todisteista" ja ilmeisesti sun ainoa todiste on että "ei kai nyt pelkistä huhuista kukaan uraansa lopeta..." Sekö on sun ainoa todiste, kun maailma on pullollaan (myös Suomessa) näitä ihmisiä joita on syyttävä sormi osoittanut ja koko elämä tuhottu kun sun kaltaset lähtee kuoroon mukaan ilman että olisi niitä todisteita.

En kyllä tiedä kuka täällä on lapsiin kohdistuvaa seksiä puolustanut? Voitko näyttää nekin todisteet.
Omiin silmiini on osunut vain se että joku 17-vuotias olisi väitetysti ollut sängyssä nimettömän bändin jäsenen kanssa. Eikä se oli rikos, tai edes laitonta...

Olen pahoillani että normaalilla järjellä varustetut eivät heti ole uskomassa kaiken maailman anonyymejä kirjoituksia mitä tuolla netissä liikkuu. Ilmeisesti sulle se on voimaannuttavaa ja muodikasta hypätä anonyymien kirjoittajien kelkkaan?
Kuten olen itse sanonut aikaisemmin (selvällä suomella) että jos saadaan oikeasti faktoja asiasta että Mika Lahti olisi noin 20-vuotiaana kirjoitellut sopimattomia alaikäiselle, niin moni varmasti muuttaisi kantaansa (myöskin minä), mutta niin kauan kun kyseessä on joku reddit/jodel kirjoittelu, niin niillä kirjoituksilla voi pyyhkiä perseensä ilman konkreettisia todisteita.
Onko tämä sinulle jotenkin vaikea ymmärtää?
Mikäs pahan tappais...?
JanitaSlim
Ben Matlock

Kuva

Kovasti täällä puolustellaan, kun on valkoisen Suomen soturin suojaväri

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
viivahattu
Watson itse

Puolustellaan mitä? Minä voisin mennä Jodeliin sanomaan, että MurhaInfon nimimerkki JanitaSlim on pedari. Tekisikö se sinusta pedarin? Ja edelleen, vaikka olisikin totta, että tämä tyyppi on lähetellyt 15 vuotta sitten "ällöttäviä" viestejä galtsussa, niin...siitä on 15 vuotta. Siinä ajassa vanhenee tappoa ja murhaa lukuun ottamatta kaikkien rikosten syyteoikeus.
TheFirstFate1
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 4:58 pm Kuva

Kovasti täällä puolustellaan, kun on valkoisen Suomen soturin suojaväri
Edelleen tuo kuvakaappaus on anonyymi lanka Jodelissa. Ei todista yhtään mitään, onko jotain oikeasti tapahtunut. Kuten Viivahattukin mainitsee, niin sinustakin Janita voisi mennä Jodeliin avautuun anosti kuka vaan, ja sitten kun joku susta sinne ketjun tekee, niin kaikki mitä susta siellä kirjoitettaisiin olisi siis automaattisesti TOTTA! 😂💁🏻‍♂️
Mikäs pahan tappais...?
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Ton limaisen Janitan viestit on pelottavia. Ja siis sillä tavalla pelottavia, että jos näin kohteliaana, hyvää tarkoittavana ja silti seksuaalisesti aktiivisena miehenä joskus menisin vahingossa esittämään vaikkapa viattoman kohteliaisuuden hänelle, olisin varma että baarissa se johtaisi tupakeaskini tyhjenemiseen, kolminumeroiseen baarilaskuun sekä myöhempiin käräjiin.

Jos olisin normi ihminen jolla olisi maineessaan jotain menetettävää, olisin menettänyt jo pelin. Minä pelaisin sitten pelin loppuun, ja Janitalle ehkäpä lopuksi selviäisi missä vika oli. Tuskinpa edes silloin.

Valta turmelee. Myös oletettu valta, ja jostain sellaisesta toi sketsihahm... eiku nimimerkki on humaltunut.
Mens malus in corpore sano
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Faktapoika »

Erikoisen paljon nimimerkki JanitaSlim kiihottaa palstan äärioikeistolaisia, jotka on selvästi huolissaan omasta oikeudestaan kihistellä alaikäisiä tyttöjä.
Oli tapahtunut 15 vuotta sitten tai ei, niin Mika vittuun sellaisesta työpaikasta, jossa on lapsia asiakkaina, mikäli huhut pitävät paikkaansa.
Palstalaiset voi jatkossakin fanittaa ja tukea Mikaa ja puolustaa oikeuttaan lasten vikittelyyn.
Ei ihme että Rydman kelpasi persuihin.
Maassa nimeltä Irak teillä voisi olla hieno tulevaisuus.

Mitä tulee tähän caseen, niin veikkaan, että Mika ei tee rikosilmoa, vaan tyytyy cancelointiin ja minimoi siten vahingot.
Tuskin on ihan perätön juoru.
Tällaista nyt "sattui" IRC:n aikaan yllättävän paljon.

Kukapa olisi uskonut setämiesten hyökkäävän joukolla puolustamaan/hyväksymään/ymmärtämään/selittelemään ja antamaan tukea Mikalle?
🙋‍♂️

Ps.
Nyt on jo sen verran pitkään UMK-canceloinnista mennyt, että Mika olisi jo tehnyt ilmon, siitä olisi uutisoitu ja Mika olisi myös kiivaasti puolustautunut jos syytöksissä ei olisi perää.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Faktapoika kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 6:22 pm Erikoisen paljon nimimerkki JanitaSlim kiihottaa palstan äärioikeistolaisia, jotka on selvästi huolissaan omasta oikeudestaan kihistellä alaikäisiä tyttöjä.
Palstalaiset voi jatkossakin fanittaa ja tukea Mikaa ja puolustaa oikeuttaan lasten vikittelyyn.
En ole tuollaista huomannut, olisiko sulla haasteita luetun ymmärtämisessä? Kerrotko jonkun esimerkin tuosta?
Ja mitenn Rydamanin liittyminen persuihin liittyy tähän? Oliko tuo chattailyistä syytetty persu?
viivahattu
Watson itse

Yllättäen joku vasuri täällä osoittamassa kyrpä pystyssä tukea sille, että nimetön nettijuoru, jonka tueksi ei ole esitetty mitään todistusaineistoa, voi tuhota ihmisen uran ja elämän. Jos on näyttöä laittomuuksista niin tutkitaan ja tuomitaan, jos aihetta on. Jos ei ole muuta kuin juoruja, niin voi mennä muiden ämmien kanssa niitä mälväämään jonnekin.
JanitaSlim
Ben Matlock

On ollut kuvakaappauksia näistä vanhoista IRC-galleria viesteistä jodelissa. Mutta joo, ei ole meidän tehtävä jaella tuomioita, tämä on nyt vaan spekulaatiota.
Itse en ees yllättyny, mulla tuli vastaan jonku aikaa sitte sellanen video missä juuri tän bändin jäsentä/jäseniä syytettiin jostain ahdistelusta tmv. 🥹
Ai vaan jutellut alaikäisten kanssa? Mun kaveri oli 16 kun meni sänkyyn tämän kyseisen henkilön kanssa, vuosi oli 2009. En tiedä kuinka vanha Miksu silloin oli, mutta varmasti yli 20. Ja nimenomaan IRC-gallerian kautta tutustuivat…
Kuva

Mut ilmeisesti kantasuomalainen saa harassaa ihan huoletta meidän pikku prinsessoja, tulee oikean laidan soturit vielä puolusteleen, että hyvä jätkä oikein!

canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 6:43 pm
Faktapoika kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 6:22 pm Erikoisen paljon nimimerkki JanitaSlim kiihottaa palstan äärioikeistolaisia, jotka on selvästi huolissaan omasta oikeudestaan kihistellä alaikäisiä tyttöjä.
En ole tuollaista huomannut, olisiko sulla haasteita luetun ymmärtämisessä? Kerrotko jonkun esimerkin tuosta?
Ja mitenn Rydamanin liittyminen persuihin liittyy tähän? Oliko tuo chattailyistä syytetty persu?
Nuo äärioikeistofantasiat on jännä juttu, ja osa samaa jaettua harhaista maailmankuvaa kuin Janitallakin.
Niin kuin toivoisinkin tämän olevan jonkun trollin kirjoittamaa liibalaabaa, mutta ei taida olla. Ja se että joukossamme kävelee harhaisia ihmisiä, en ole siitä raivoissani, vaikka niin pitäisi jokaisen olla, jo ihan oman oikeusturvansa kannalta. Olen hämmentynyt ja peloissani.

Toisaalta, jos nämä olisivatkin trolleja, niin perussuomalaiset olisi varmasti palkanmaksajiaan. Aivan parasta mainosta ja propagandaa olisi väittää että tällaiset pellet on ihan olemassaolevia ihmisoletettuja! :mrgreen:
Mens malus in corpore sano
Vastaa Viestiin