Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Even Steven

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Sulla ei ilmeisesti muuta koulutusta ole kuin peruskoulu kun siitä jauhat jatkuvasti. Ei mitään asiaa milloinkaan. Kivasti näyttelit aluksi.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

Even Steven kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 9:29 pm Sulla ei ilmeisesti muuta koulutusta ole kuin peruskoulu kun siitä jauhat jatkuvasti. Ei mitään asiaa milloinkaan. Kivasti näyttelit aluksi.
Ai nyt olen näytellyt! Miksi ihmeessä et kerro tarkemmin näistä johtopäätöksistäsi? Mitä näytellyt ja missä?
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Jotenkin tulee mieleen krisu truecastin uusimmasta yt julkasusta.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

kiinnostunut5 kirjoitti: La Tammi 25, 2025 7:37 pm Jotenkin tulee mieleen krisu truecastin uusimmasta yt julkasusta.
Nykyään podcast on synonyymi pikkurikollisten ja nulkkien jeesusteluille. Niitä on noussut kuin sieniä sateella kaikkien ihmeellisten mulkeroiden toimesta, mutta TrueCast on kyllä paras ja Joni erityisen lahjakas haastattelija. Hiustyylistä lisäplussaa. En kyllä ymmärrä mikä arkinen kauluspaitaspede tämä haastateltava on?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Mansour
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Mansour »

RL11/6 kirjoitti: La Tammi 25, 2025 7:54 pm
kiinnostunut5 kirjoitti: La Tammi 25, 2025 7:37 pm Jotenkin tulee mieleen krisu truecastin uusimmasta yt julkasusta.
Nykyään podcast on synonyymi pikkurikollisten ja nulkkien jeesusteluille. Niitä on noussut kuin sieniä sateella kaikkien ihmeellisten mulkeroiden toimesta, mutta TrueCast on kyllä paras ja Joni erityisen lahjakas haastattelija. Hiustyylistä lisäplussaa. En kyllä ymmärrä mikä arkinen kauluspaitaspede tämä haastateltava on?
Vitun pillu!

Millo sa perustat podcasti, jossa sä kerrot siitä kun imit isäsi temmiä?
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:23 pm
JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:00 pm
Whicher kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:03 pm ^ Tuskin JOMPPE kannattaa pulushakkia jatkaa yhtään pitempään. Asiallisia vastauksia ei oo, ei tuu.
Näin se on. Olis vaan kiva koittaa ymmärtää ihmistä joka luulee aina olevansa oikeassa. Kai tämäkin keskustelu on nyt hävitty ainakin Evenin kirjoissa.
Sinä olet oikea ajatustenlukija. Oletko miettinyt koomikon hommia tai omaa podcastia?

En luule olevani aina oikeassa, enkä ole koskaan sanonut niin vaan tiedän olevani teitä useammin oikeassa, eikä teitä mikään ole muuttamassa. Jossakin on vikaa.
Vähemmän yllättäen Evenillä meni taas lautamieskeskusteluksi väärässä paikassa, joten vastaan täällä: kummasti olet oikeassa mutta et pysty siitä antamaan mitään muuta kuin oman sanasi.

Tuo teitittely on myös kummallista.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:30 pm
Even Steven kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:23 pm
JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:00 pm

Näin se on. Olis vaan kiva koittaa ymmärtää ihmistä joka luulee aina olevansa oikeassa. Kai tämäkin keskustelu on nyt hävitty ainakin Evenin kirjoissa.
Sinä olet oikea ajatustenlukija. Oletko miettinyt koomikon hommia tai omaa podcastia?

En luule olevani aina oikeassa, enkä ole koskaan sanonut niin vaan tiedän olevani teitä useammin oikeassa, eikä teitä mikään ole muuttamassa. Jossakin on vikaa.
Vähemmän yllättäen Evenillä meni taas lautamieskeskusteluksi väärässä paikassa, joten vastaan täällä: kummasti olet oikeassa mutta et pysty siitä antamaan mitään muuta kuin oman sanasi.

EvenSeven on merilaivaston erikoisoperaatiomies eli lähes kapteeni. Hänellä on tietoa mitä meillä muilla ei ole ja me muut ollaan vaan tosi tyhmiä, kun ei ymmärretä häntä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Even Steven

JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:30 pm Vähemmän yllättäen Evenillä meni taas lautamieskeskusteluksi väärässä paikassa, joten vastaan täällä: kummasti olet oikeassa mutta et pysty siitä antamaan mitään muuta kuin oman sanasi.

Vähemmän yllättäen joku jäi kiinni taas valheesta. Ja eikö olekin. Useammasta henkilöstä harvemmin puhutaan monikossa.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:57 pm
JOMPPE kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 8:30 pm Vähemmän yllättäen Evenillä meni taas lautamieskeskusteluksi väärässä paikassa, joten vastaan täällä: kummasti olet oikeassa mutta et pysty siitä antamaan mitään muuta kuin oman sanasi.

Vähemmän yllättäen joku jäi kiinni taas valheesta. Ja eikö olekin. Useammasta henkilöstä harvemmin puhutaan monikossa.
Nyt varmaan kerrot sen valheen?

Minun mielestäni useammasta henkilöstä nimenomaan puhutaan monikossa. Myös vieraan ihmisen teitittely.on kohteliasta mutta olen jo sanonut että ei tarvitse teititellä minua.
Even Steven

JOMPPE kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 7:19 am Nyt varmaan kerrot sen valheen?

Minun mielestäni useammasta henkilöstä nimenomaan puhutaan monikossa. Myös vieraan ihmisen teitittely.on kohteliasta mutta olen jo sanonut että ei tarvitse teititellä minua.
Yrjö valehteli tuntevansa Sodankäynnin taidon. Sä olet niin hauska kertakaikkiaan.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 11:27 pm
JOMPPE kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 7:19 am Nyt varmaan kerrot sen valheen?

Yrjö valehteli tuntevansa Sodankäynnin taidon. Sä olet niin hauska kertakaikkiaan.
No hyvä että on oleellinen valhe paljastunut. Yrjö varmaan katuu nyt.

Todetaanko samalla nämä väittämäsi valheeksi? Tai ainakin tahallisesti kärjistetyksi höpinäksi/mutuksi? Et ainakaan voi väittää näillä "voittaneesi" jotain?

"Olen pannut tämän merkille useamman kerran, eli aina kun Venäjältä kuuluu vähänkään rauhaan viittaavaa juttua, pommit alkavat paukkua Moskovassa tai sen lähellä."

Tuo siis viime yönä kun Putinin uutisoitiin olevan tyytyväinen nykyiseen rintamalinjaan ja tätä ennen Trump oli uhannut pakotteilla.
Even Steven

Mikä sun ongelma oikein on? 😂
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Even Steven kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 10:53 am Mikä sun ongelma oikein on? 😂
Ei mikään. En vain pidä siitä että joku väittää olevansa totuuten torvi ja kirjoittaa sitten mitä sattuu ilman perusteluja. Henkilökohtaisuuksiin ei ole tarvetta mielestäni mennä. Hyvä keskustelija voi toki myös myöntää kirjoittaneensa mitä sattuu tai liioitelleensa.

Ilmeisesti meillä on siis sama "ongelma". Sinäkin aika paljon väität muiden valehtelevan ja käyttävän huonoja lähteitä.
Even Steven

On se kova.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

No mistä sä nyt kiihotuit?
Vastaa Viestiin