One Morning Left ulos UMK:sta - laulajan väitetään chattailleen alaikäiselle 2007-2010 - harkitsee rikosilmoitusta

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Paikalla
canis lupus
Jessica Fletcher

Re: One Morning Left ulos UMK:sta - laulajan väitetään chattailleen alaikäiselle 2007-2010 - harkitsee rikosilmoitusta

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Jaa, nyt tuli Janitalta jo jotain näyttöäkin... Hmm.
Ai vaan jutellut alaikäisten kanssa? Mun kaveri oli 16 kun meni sänkyyn tämän kyseisen henkilön kanssa, vuosi oli 2009. En tiedä kuinka vanha Miksu silloin oli, mutta varmasti yli 20. Ja nimenomaan IRC-gallerian kautta tutustuivat…
Tämä taisi olla ainoa maininta jossa tuhmienpuhumisen lisäksi oli tapahtunut seksuaaliaktia? Suojaikäraja oli ja on 16v, ja "mun kaveri" jos vapaaehtoisesti meni panemaan muusikon kanssa (ja ehkä jopa tykkäsikin siitä), tämäkö on oikeutus somen kautta kostaa jotain 15v sitten tapahtuneita idioottimaisuuksia mitä joidenkin johonkin kertomien huhujen perusteella sitten lynkata mies. Voihan se olla ollut ja olla edelleen kusipää mulkku. Mutta periaate että siitä kusipäisyydestään saa somerangaistuksen rikoksen vanhentumisaikojen jälkeen, se ei mahdu minun oikeuskäsitykseeni.
Mens malus in corpore sano
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

Re: One Morning Left ulos UMK:sta - laulajan väitetään chattailleen alaikäiselle 2007-2010 - harkitsee rikosilmoitusta

Viesti Kirjoittaja Faktapoika »

canis lupus kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 8:01 pm vaikka niin pitäisi jokaisen olla, jo ihan oman oikeusturvansa kannalta. Olen hämmentynyt ja peloissani.
En ole kovin huolissani oikeusturvastani tässä asiayhteydessä.
Ei ole tapana kihistellä pikku tyttöjä.
Sinunkaan ei tarvitsisi olla jos kykenisit kontroloimaan halujasi alaikäisiä nähdessäsi, tai jos et alkujaankaan olisi heistä seksuaalisesti kiinnostunut.

Liittyykö tämä teidän ristiretki Mikan puolesta siihen, että on "vahingossa" tullut itsekkin lähestyttyä 12-15 vuotiaita seksi mielessä?
Sellaisia viboja sieltä äärioikealta nyt tulee.

Liekkö ulkomaalaisvihakin vaan keino oman reviirin merkkaukseen.

"Mamut vittuun"
"Suomalaisia pikku tyttöjä saa panna vaan suomalaiset setämiehet"
Äärioikeiston setämiehet 2025
Paikalla
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Faktapoika kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 8:45 pm
canis lupus kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 8:01 pm vaikka niin pitäisi jokaisen olla, jo ihan oman oikeusturvansa kannalta. Olen hämmentynyt ja peloissani.
Sinunkaan ei tarvitsisi olla jos kykenisit kontroloimaan halujasi alaikäisiä nähdessäsi.

Liittyykö tämä teidän ristiretki Mikan puolesta siihen, että on "vahingossa" tullut itsekkin lähestyttyä 12-15 vuotiaita seksi mielessä?

"Mamut vittuun"
Hei, nythän tämä komediaksi muuttui! :D
Sinunkaan ei tarvitsisi olla jos kykenisit kontroloimaan halujasi alaikäisiä nähdessäsi.
Sinun pitäisi olla. Koskaan ei voi tietää milloin joku sinuun suuttunut alkaa keksimään sellaisia asioita sinustakin.

Ja omalle kohdalle ei onneksi ole tulleet geeniset tai kulttuuriset saati henkisfyysisistä syistä johtuvia haluja alaikäisiä kohtaan. Muijanikin on mua vanhempi. Älä nyt peilaa pelkojasi johonkin tuntemattomaan nettikirjoittajaan.

Eiiijualauta mitä sketsiä sieltä irtoaa! Tän sketsin olis voinut myydä Pirkka-Pekalle, silloin muinoin.

Olen lähentynyt 12-15-vuotiaita 13-15 vuotta aiemmin. Äitiensä kautta.
Mens malus in corpore sano
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Faktapoika kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 8:45 pm Liittyykö tämä teidän ristiretki Mikan puolesta siihen, että on "vahingossa" tullut itsekkin lähestyttyä 12-15 vuotiaita seksi mielessä?

"Mamut vittuun"
En oo ristiretkeä, huomannut ja kuten aikaisemmin kysyin että onko jotain esimerkkejä ketjussa väitteisiisi? Miten suhtautuisit jos joku persu tekisi perättömän väitteen että Arhinmäki on 15 vuotta sitten pannut alaikäistä? Tykkäisitkö lapsista, jos puolustelisit Paavoa? Vaikuttaako ajatuksiisi ääripoliittiset näkemykset? Iten en esimerkiksi tässä ketjussa ole ketään todennut äärioikeistolaiseksi, enkä setämieheksi, mistä sen huomaa? Siitäkö että pohdiskelee että onko tässä nyt jonkun netissä kirjoittelevan nimimerkin väitteet totta? Tämä on rikosfoorumi ja yleensä kaivataan todisteita että voidaan faktaksi naulita joku asia, huhupuheet eivät ole todisteita, niitten perusteella saatetaan toki spekuilla asioita.

Ei taida Faktapojalla olla mitään faktaa. Persu- ja setämiesfobian kanssa on varmaan raskasta elää, varsinkin jos ei osaa millään argumenteilla perustella harhojaan ja pitää pilkkaamiseen ja nimittelyyn sortua, joskus se voi johtaa ikkunoiden hajoittelemisiin. Janita on tällä foorumilla ainoa jonka olen huomannut puolustelevan 12-15 vuotiaitten panijoita.
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

canis lupus kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 9:03 pm
Sinun pitäisi olla. Koskaan ei voi tietää milloin joku sinuun suuttunut alkaa keksimään sellaisia asioita sinustakin.
Ei tosiaankaan tarvitse.
Poliisilla on kohtuullisen hyvät mahdollisuudet saada nimettömien nettikirjoittajien henkilöllisyys selville.
Sen jälkeen aletaan miettimään mitkä syytteet kirjoittaja saa.
Korvauksiakin tulee vahingoista riippuen.

Sinä vaikutat lähinnä hysteeriseltä.
Johtunee lie omista luurangoistasi kaapissa.

Ja omalle kohdalle ei onneksi ole tulleet geeniset tai kulttuuriset saati henkisfyysisistä syistä johtuvia haluja alaikäisiä kohtaan. Muijanikin on mua vanhempi. Älä nyt peilaa pelkojasi johonkin tuntemattomaan nettikirjoittajaan.
Jos omalla kohdallasi kiinnostus ei ole geneettistä tai kulttuurista, niin siinä tapauksessa vaihtoehdoiksi jää lapsuuden trauma (hyväksikäyttö jne) , tai kenties psykopatia.
Psykopaatilta et vaikuta, älykkyytesi perusteella et vaan ehkä ymmärrä, että pikku tyttöjen paneminen ei ole ok.
Monilla pedofiileilla on aikuinen muija/vaimo.
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 9:12 pm

En oo ristiretkeä, huomannut ja kuten aikaisemmin kysyin että onko jotain esimerkkejä ketjussa väitteisiisi? Miten suhtautuisit jos joku persu tekisi perättömän väitteen että Arhinmäki on 15 vuotta sitten pannut alaikäistä? Tykkäisitkö lapsista, jos puolustelisit Paavoa? Vaikuttaako ajatuksiisi ääripoliittiset näkemykset?
Paavo on keskiverto palstalaista älykkäämpi.
Jos Paavo olisi syytön lasten kihistelyyn, olisi Paavo jo tehnyt rikosilmoituksen.
Näin yksinkertaista se on, eikö käynyt mielessä?
Enkä tosiaan puolustelisi, spekuloisin ja kertoisin mitä mieltä olen jos on pannut ja jättäisin mahdollisuuden auki syyttömyydelle.
Täasäkin ketjussa löytyy ilmeisen paljon vähättelyä Mikan mahdolliseen toimintaan liittyen tyyliin:
"Mitä sitten jos on 15 vuotta sitten"

Ääripoliittisten, oikeastaan molempien laitojen ajatukset ovat yksinkertaisuuteen taipuvaiset.
Sen huomaa jo sinun viestissäsi.
Ne vaikuttaa ajatuksiini lähinnä huvittaen ja halveksuntaa tuottaen.
vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 9:12 pm Ei taida Faktapojalla olla mitään faktaa. Persu- ja setämiesfobian kanssa on varmaan raskasta elää
En pelkää persuja, ei ole syytä.
Yksinkertaiset ihmiset ei ole kovin pelottavia.
vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 9:12 pm varsinkin jos ei osaa millään argumenteilla perustella harhojaan ja pitää pilkkaamiseen ja nimittelyyn sortua, joskus se voi johtaa ikkunoiden hajoittelemisiin.
Janita on tällä foorumilla ainoa jonka olen huomannut puolustelevan
Hauskasti sait samaan lauseeseen moralisoitua ja tehtyä moralisoimaasi asiaa.
😀

En ole nähnyt Janitan puolustavan mainitsemaasi ryhmää.
En toki ole lukenut kuin kourallisen Janitan viestejä.
Veikkaan, että ei ole puolustellut.
Väitteesi lienee äärioikeistolaisuuden tuottamaa harhaa.
vanhellsing

Faktapoika kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 9:42 pm Ääripoliittisten, oikeastaan molempien laitojen ajatukset ovat yksinkertaisuuteen taipuvaiset.
Sen huomaa jo sinun viestissäsi.
Ne vaikuttaa ajatuksiini lähinnä huvittaen ja halveksuntaa tuottaen.
Hauskasti sait samaan lauseeseen moralisoitua ja tehtyä moralisoimaasi asiaa.
😀
Väitteesi lienee äärioikeistolaisuuden tuottamaa harhaa.
Ensinnäkin moralisoin sinua sen takia että haukut muita ilman loogisia argumentteja, muuten ei ole tapana tälläinen, no toki ihmisiä kaikki ollaan. En olisi moralisoinut jos olisit tuonut vaan omat ajatuksesi esille ketjun aiheeseen liittyen.

Sitten määrittelit minut äärioikeistolaiseksi, en ole sellainen. Poliittisesti olen keskellä tai vähän vasemmalla siitä, ainakin näin mitä pienenä opin että se määritellään lähinnä talouspolitiikan mukaan, nykyään oikeistoon ja vasemmistoon liitetään paljon muitakin asioita. Keskusta tai SDP olisi puolueet joiden välillä tekisin valintani, mutta ikävä kyllä niissä on sitten paljon asioita joista olen täysin eri mieltä. Tällä Foorumilla olen sanonut että Persuja en tällä hetkellä äänestä, Kokoomusta en ikinä enkä mitään pieniä oikeistopuolueita myöskään.

Jos katsot ajankohtaisista kommentteja Gay persumeppi ketjusta niin olen aika eri linjoilla mitä persut yleensä. Eli kyllä aistin nyt sitä harhaisuutta tässä. Ihmiset nykyään ei ymmärrä itsenäisiä ajattelijoita jotka joka puolueesta löytää jotain hyvää ja jotain huonoa, sitten mut laitetaan johonkin lokeroon, ketä nyt mihinkin. Yksittäisestä kommentista joku voi laittaa äärioikeistoon ja jostain muusta kommentista joku laittaa minut äärivasemmisto lokeroon, huvittavaa lähinnä :D
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 10:02 pm

Ensinnäkin moralisoin sinua sen takia että haukut muita ilman loogisia argumentteja, muuten ei ole tapana tälläinen.
Ei ole tapana😀, mutta hauskaa se silti on, että pystyt tosiaan samassa yhteydessä leikkimään moraalipoliisia ja syyttämään Janitaa.
Olikos se Janita tosiaan puolustellut mainitsemaasi ryhmää?
Tästä ketjusta ei ainakaan sellaista löydy.

Tämä ketju on bändistä ja sen laulajasta.
Viestisi ei liity enää edes välillisesti ketjun aiheeseen.
Ylläpito herätys!

Oli joku sanonta koirasta, älähtämisestä ja kalikasta.
Kivasti triggeröidyit kun mainitsin äärioikeiston puolustelevan/vähättelevän tässä ketjussa Mikan mahdollista epäasiallista käytöstä pikku tyttöjä kohtaan.
Sitähän on jo muutama sivullinen kertynyt.
Viimeksi muokannut Faktapoika, Ti Tammi 28, 2025 10:25 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Janita hävisi, ja faktapoika ilmestyi. Paranoidi voisi jotain epäillä
Voi voi, kun päättyi elämän koi
vanhellsing

^^
Myönnän että syyllistyin pahaan asiaan, pyydän anteeksi, näköjään otti niin koville että huudetaan ylläpitoa apuun :D Tähän lopetan tämän, ei ole tarvetta voittaa väittelyä, jokainen lukija voi sitten päättää että kumman kommentit ovat järkevämpiä, ei varmaan kummankaan. Janita nyt on Foorumilla tunnettu siitä että aina kun on 13-15v tyttöjen raiskauksista kyse niin kertoo että jokainen keski-ikäinen mies tykkää nuorista tytöistä tämä vain tälläinen fakta ja Janitakaan tuskin itse tätä kumoaa, sen verran löytyy todistusaineistoa tarvittaessa.
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 10:25 pm ^^
Janita nyt on Foorumilla tunnettu siitä että aina kun on 13-15v tyttöjen raiskauksista kyse niin kertoo että jokainen keski-ikäinen mies tykkää nuorista tytöistä tämä vain tälläinen fakta ja Janitakaan tuskin itse tätä kumoaa, sen verran löytyy todistusaineistoa tarvittaessa.
Eli ei ole puolustellut.
Olen havainnut, että yllättävän moni 20-50v osoittaa kiinnostusta 13-15v tyttöjä kohtaan.
Mutta ei missään nimessä kaikki.
Siksi pidän ihan kohtuullisen todennäköisenä, että Mika Lahti on tosiaan tehnyt sitä mistä häntä on syytetty.
Mikäli kohta Mika ei aktivoidu ja tee rikosilmoitusta, niin ei sitä ole myöskään tulossa.
Syytön mies puolustautuu, syyllinen haluaa, että asia unohdetaan.
TheFirstFate1
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Faktapoika kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 10:34 pm
vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 10:25 pm ^^
Janita nyt on Foorumilla tunnettu siitä että aina kun on 13-15v tyttöjen raiskauksista kyse niin kertoo että jokainen keski-ikäinen mies tykkää nuorista tytöistä tämä vain tälläinen fakta ja Janitakaan tuskin itse tätä kumoaa, sen verran löytyy todistusaineistoa tarvittaessa.
Eli ei ole puolustellut.
Olen havainnut, että yllättävän moni 20-50v osoittaa kiinnostusta 13-15v tyttöjä kohtaan.
Mutta ei missään nimessä kaikki.
Siksi pidän ihan kohtuullisen todennäköisenä, että Mika Lahti on tosiaan tehnyt sitä mistä häntä on syytetty.
Mikäli kohta Mika ei aktivoidu ja tee rikosilmoitusta, niin ei sitä ole myöskään tulossa.
Syytön mies puolustautuu, syyllinen haluaa, että asia unohdetaan.
Pidät todennäköisenä... Ok. Ja se onkin sitten toteen näytetty, että niin on tapahtunut kun pidät asiaa totena...
Kyllähän moni varmaan vieläkin pitää Anneli Aueria syyllisenä ukkonsa murhaan (eli varmasti näin on tapahtunut.) ja Auer myös on niitä omia lapsiaan satanisti rituaaleissa hyväksikäyttänyt. (Vaikka oikeus kumosikin tuomion, mutta ilmeisesti se teki virheen.) 💁🏻‍♂️ Mutta koska niin moni pitää asiaa totena, niin kyllähän Auer pitäisi tuomita, koska yleinen konseus on sitä mieltä että on syyllinen.
Niinkö tämä oikeusvaltio toimii? Että ei tarvita mitään todisteita, riittää vain että on tarpeeksi monta "musta tuntuu tältä" ihmistä väittämässä jotain... Ok. 🙈🙈🙈
Mikäs pahan tappais...?
vanhellsing

Jos joku jonnekkin Jodeliin kirjoittaa nimimerkillä että joku on joskus chattaillyt minulle 15 vuotta sitten kun olin alle suojaikärajan niin mun mielestä sillä ei ole mitään informaatio arvoa. Pitäisikö kaikki ylilaudan trollitkin ottaa tosissaan. esimerkiksi tämä
EDIT AP myynyt kuvakaappaukset (23 kpl) Seiskalle, lukekaa ensi viikolla sieltä.

”Jauhojengin aiemmin tuntematon jäsen/yhteyshenkilö löytynyt. Nimi ja somet tiedossa laudalla, seuraa mm Sannan ym tilejä, Instassa samoja kuvauspaikkoja kuin jauhoilla ym.”
...
Sepä se, oli varmaan liikaa nimiä mainittuna. Tiedot myös poliisilla.
...
Nelinumeroinen, oikein tyytyväinen oon. Olivat jo asian päällä, mutta tässä oli lisätietoa reippaasti mm nimiä ja yhteystietoja. Pahoittelut lautalaisille että ahneus voitti. Toisaalta Seiskassa veikkaan tulee olemaan jotain mitä tässä ei ollut näin ymmärsin. Kiitos lautaveljet tuesta. ❤️
Jos Sanna Marin ei tee tästä rikosilmoitusta niin hän on syyllinen ja jos joku epäilee näitä ylilaudalta lainattuja kommentteja niin hän on äärioikeistolainen ja narkkari. Jollain siis tälläinen logiikka.
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

TheFirstFate1 kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 11:08 pm Pidät todennäköisenä... Ok. Ja se onkin sitten toteen näytetty, että niin on tapahtunut kun pidät asiaa totena...
Niinkö tämä oikeusvaltio toimii? Että ei tarvita mitään todisteita, riittää vain että on tarpeeksi monta "musta tuntuu tältä" ihmistä väittämässä jotain... Ok. 🙈🙈🙈
Mainitsinkin jotain tuosta poliittisten äärilaitojen taipuvuudesta yksinkertaisuuteen...
Tekstisi on suorastaan koominen ja kertoo paljon sen kirjoittajasta ja kirjoittajan yksinkertaisuudesta.
Älä nyt ala hyperventiloimaan, vaan lue viesti, ymmärrä se.
Vedät aikamoisia johtopäätöksiä sanasta "todennäköisenä".
Itsehän en ole muistaakseni tuominnut Mikaa syylliseksi, vaan jättänyt oven auki sille mahdollisuudelle, että Mika on täysin syytön kaikkeen.
Todennäköisyydet vaan alkaa olemaan syyllisyyden puolella.

Mikä siinä on, että siellä äärilaidalla vedetään ihmellisiä johtopäätöksiä paniikin vallatessa ja ymmärryksen loppuessa?
Kuulostat lähinnä pikku kakaralta joka veti itkupotkuraivarit ja alkoi rikkomaan lelujaan, koska luuli ettei saa viikkorahaa, vaikka äiti vaan sanoi että jos et käyttäydy, niin et saa viikkorahaa.
Faktapoika
Alibin satunnaislukija

vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 11:20 pm Jos joku jonnekkin Jodeliin kirjoittaa nimimerkillä että joku on joskus chattaillyt minulle 15 vuotta sitten kun olin alle suojaikärajan niin mun mielestä sillä ei ole mitään informaatio arvoa. Pitäisikö kaikki ylilaudan trollitkin ottaa tosissaan. esimerkiksi tämä
EDIT AP myynyt kuvakaappaukset (23 kpl) Seiskalle, lukekaa ensi viikolla sieltä.

”Jauhojengin aiemmin tuntematon jäsen/yhteyshenkilö löytynyt. Nimi ja somet tiedossa laudalla, seuraa mm Sannan ym tilejä, Instassa samoja kuvauspaikkoja kuin jauhoilla ym.”
...
Sepä se, oli varmaan liikaa nimiä mainittuna. Tiedot myös poliisilla.
...
Nelinumeroinen, oikein tyytyväinen oon. Olivat jo asian päällä, mutta tässä oli lisätietoa reippaasti mm nimiä ja yhteystietoja. Pahoittelut lautalaisille että ahneus voitti. Toisaalta Seiskassa veikkaan tulee olemaan jotain mitä tässä ei ollut näin ymmärsin. Kiitos lautaveljet tuesta. ❤️
Jos Sanna Marin ei tee tästä rikosilmoitusta niin hän on syyllinen ja jos joku epäilee näitä ylilaudalta lainattuja kommentteja niin hän on äärioikeistolainen ja narkkari. Jollain siis tälläinen logiikka.

Ehkä Sanna onkin syyllinen kaikkeen mistä Sannaa on syytetty.
Ei liikuta minua suuntaan tai toiseen.
Jos hetkeäkään kuvittelet, että lasten kihistelyyn/nussimiseen/ahdisteluun syytön mies, josta on mediassa esitetty väitteitä, jonka musiikkiura on todennäköisesti canceloitu lopullisesti ja jopa hänen työpaikka on vaarassa, ei halua selvittää asiaa ja pyytää poliisia tutkimaan sitä, niin taidat olla hieman harhainen.

Aivan varmasti Mika tekee ilmon jos on syytön.
Vittu "pedarin" mainetta ei kukaan ota ilman taistelua.

Älä nyt viitsi. Pystyt parempaan vanhellsing...
Tai ehkä et pystykkään.
"Janita on ainoa joka puolustelee"
Vastaa Viestiin