Juu en minäkään. Oli Visa sitten minkälainen hirviö tahansa.
Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - miekkamiehelle elinkautinen
Re: Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - mitä tapahtui?
Sanovat että oli pakko tappaa tai olis mennyt oma henki. Toisaalta jos paloittelujutut on totta niin taisi mennä vähän överiksi tuo tappohomma. Kiva kun täällä on ympäri kaupunkia vielä Visan haamu. Meinaan että hänen nimeään on spreijattu.
Koskakohan tää etenee käräjille? Palan halusta tietää oliko se pää todella roskiksessa ym paloittelua ollut. Toisaalta oon itse asianomistaja rikokseen mikä sattui toukokuussa eikä sekään oo vielä ollut. Hidasta on.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Et taida Milla paljon tätä ketjua lueskella. Edellisellä sivulla juuri kerrottiin, että jutun käsittely alkaa 4.2.2025.Millavaan kirjoitti: To Tammi 23, 2025 11:18 am Koskakohan tää etenee käräjille? Palan halusta tietää oliko se pää todella roskiksessa ym paloittelua ollut. Toisaalta oon itse asianomistaja rikokseen mikä sattui toukokuussa eikä sekään oo vielä ollut. Hidasta on.
Sorry en lukenut en. Sehän on sitten hyvin pian
Mihinkähän kellonaikaan se käsittely alkaa? Mietin että en oo vieläkään toteuttanut sitä unelmaa mennä paikalle ja nyt olis oiva tilaisuus kun on vielä tuttu uhri. Jos menee vaikka 8:30 paikalle jos se alkaa jo yhdeksältä.
-
anaboliantti
- Neuvoja-Jack
Millaisessa rikoksessa olet asianomistajana? Ei tarvii mitään diaarinumeroita laittaa mutta kerro ny vähän mistä on kyse.Millavaan kirjoitti: To Tammi 23, 2025 11:18 am Koskakohan tää etenee käräjille? Palan halusta tietää oliko se pää todella roskiksessa ym paloittelua ollut. Toisaalta oon itse asianomistaja rikokseen mikä sattui toukokuussa eikä sekään oo vielä ollut. Hidasta on.
"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
Olennaistahan tässä rikosnimikkeen kohdalla on kai se, miten uhri kuoli. Siis jos hän kuoli vaikka ekaan iskuun, voi olla tappokin. Mitä kuoleman jälkeen sitten tapahtui ruumiille, saattaa olla jotain ruumiin häpäisyä tai muuta sellaista. Murha edellyttää suunnitelmallisuutta tai erityistä raakuutta ja julmuutta. Mutta jälkimmäinen kai edellyttää, että uhri joutui kärsimään tästä raakuudesta ja julmuudesta. Jos siis laitat jo kuolleen ihmisen vaikka oksasilppuriin, ei se tee kokonaisuudesta murhaa -ellei sitten viittaa suunnitelmallisuuden suuntaan.
Syyttäjä kuitenkin hakee murhasyytettä, mutta se nyt ei vielä tarkoita yhtään mitään.
Syyttäjä kuitenkin hakee murhasyytettä, mutta se nyt ei vielä tarkoita yhtään mitään.
- Oikeus ennen kaikkea
Uskon, että käsittely alkaa klo 9, koska jutulle on alustavasi varattu vain yksi päivä ja jotta se riittäisi, on aloitettava jo aamulla.Millavaan kirjoitti: To Tammi 23, 2025 6:08 pm Mihinkähän kellonaikaan se käsittely alkaa? Mietin että en oo vieläkään toteuttanut sitä unelmaa mennä paikalle ja nyt olis oiva tilaisuus kun on vielä tuttu uhri. Jos menee vaikka 8:30 paikalle jos se alkaa jo yhdeksältä.
Ilmeisesti erimielisyyttä on vain siitä, miksi teko luokitellaan: murha vai tappo.
Mene ihmeessä paikalle! Voit sitten raportoida meille tavan tallaajan vaikutelmia.
Yritän tällä kertaa todella päästä paikalle sillä tää on ehkä mielenkiintoisin kaikista murhista mitä mun "uralla" on sattunut just kun tunsi Visan..
Kylläpä Visa-parka oli vihattu kun jopa asumispäivystyksen työntekijöiden mielestä oli hyvä että kuoli. Sanoin että ettehän te voi teidän asiakkaasta noin sanoa mutta kyllä kuulemma voi.
laita viesti käräjäoikeuteen ja pyydä juttulista tuolta päivältä, nii saat tarkan kelloajan koska jutun käsittely on tarkoitus alkaa, mutta ton tyyppiset jutut alkaa normaalisti klo 9:00, mut kysymällä selviääMillavaan kirjoitti: Pe Tammi 24, 2025 10:17 am Yritän tällä kertaa todella päästä paikalle sillä tää on ehkä mielenkiintoisin kaikista murhista mitä mun "uralla" on sattunut just kun tunsi Visan..
Eetu ei käyttänyt peukkua.. eikä huumeita muutoinkaan lukuunottamatta satunnaista pössyttelyäLadyLou kirjoitti: Ma Marras 18, 2024 10:28 pmSamoin minä, työskentelen päihdealalla ja peukku näkyy erittäin negatiivisena asiana työssäni. Kyllä, täysjärkinenkin voi peukkupäissään tappaa.Poliisinpoika kirjoitti: Su Marras 17, 2024 9:46 pmOnko näitä peukun käyttäjiä täysjärkisiäkin? Yhtään sellaista en tunne mutta kuvittelisi, ettei tuollaisia kukaan täysjärkinen edes käyttäisi. Ainakaan itselle ei suht normaalina kansalaisena tulisi mieleen.npc111 kirjoitti: Su Marras 17, 2024 9:02 pm
Itse en lähtisi demonisoimaan huumeita, kun vika on lähtökohtaisesti käyttäjissä. Toki peukku on huomattavasti vahvempaa ja addiktoivampaa kun vaikka perus piri tai kokkeli, mutta ei kukaan täysjärkinen ala peukkupäissään ketään tappamaan. Kyllä siinä on jo päässä muutenkin vikaa silloin.
Peukkukin jo 10 vuotta sitten alkanut pyörimään ympäri maailmaa, ei ole mikään uusi ilmiö Suomessakaan. Jotenkin vaan nyt taas noussut median otsikoihin. Hohhoijjaa.
- Oikeus ennen kaikkea
Milla, yritä nyt parantua siitä nuhasta, että pääset seuraamaan! 
Joo tätä käsittelyä ei parane missata.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 1:59 pm Milla, yritä nyt parantua siitä nuhasta, että pääset seuraamaan!![]()