PS:n Tynkkyseltä kuppi nurin – Ylioppilaskunnan vuosijuhla jää väliin ”woke-ruuan” takia

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Re: PS:n Tynkkyseltä kuppi nurin – Ylioppilaskunnan vuosijuhla jää väliin ”woke-ruuan” takia

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Knobster kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 4:51 pm Joku vitun sekasyöjä kuten itsekin olen voi edes kerran elämässään syödä kasvisruokaa ilman itkemistä jossain somessa.
Mites kasvissyöjät, meneeköhän kaikille "kerran liharuoka", jos pelkästään sitä olisi vastaavissa juhlissa tarjolla vai saattaisiko joku avautua netissä?

Ja edelleenkin, tuohan ei ole asian pointti vaan omien, oikeaksi kokemiensa, tapojen tuputtaminen kaikille vieraille.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
JanitaSlim
Ben Matlock

Re: PS:n Tynkkyseltä kuppi nurin – Ylioppilaskunnan vuosijuhla jää väliin ”woke-ruuan” takia

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 4:58 pm
Knobster kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 4:51 pm Joku vitun sekasyöjä kuten itsekin olen voi edes kerran elämässään syödä kasvisruokaa ilman itkemistä jossain somessa.
Mites kasvissyöjät, meneeköhän kaikille "kerran liharuoka", jos pelkästään sitä olisi vastaavissa juhlissa tarjolla vai saattaisiko joku avautua netissä?

Ja edelleenkin, tuohan ei ole asian pointti vaan omien, oikeaksi kokemiensa, tapojen tuputtaminen kaikille vieraille.
Kasvissyöjiä lienee ollut jo kauan ennen wokesta itkeviä vaippaperseitä.

Mitenköhän nuo ovat pärjänneet, kun kouluruuassakaan ei ole ollut valinnanvaraa? Sillä samalla tavalla kuin pikkulapsen tavoin vollottava vaippapersekin pärjäisi. Tekisi omat ruuat mukaan, tai olisi kerrankin syömättä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Keplotteleva konna
Perry Mason

JanitaSlim kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 5:09 pm

Pakosti, sillä ne sitä wokea ovat olleet kehittämässä.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
B.Dillon
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja B.Dillon »

Siis tässäkin ovat takana loppujen lopuksi nuo kuuluisat " Ne"
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Jahas.

Vihervasemmistolaiset prosessoitua epä- ruokaa syövät kerjäävät taas huomiota, eihän tässä mitään muuta ole :D

"Yhyy, pakko kaikkien syödä lihankaltaista epä- ruokkaa ja salaattia joka hetki tai kuolemme kaikki yhyy".

Voi vittu, miksi kaikki eivät saa syödä sellaista ruokaa kun haluavat, miksi ylioppilaskunnan pitää pakottaa muut kasvisruokaan? Uli uli mut kun mä haluun et kaikki on samanlaisia kun vihervassarit. Tulevia demareita, vihreitä ja vassareita.

Vittuako sillä on väliä, että tuodaan lentokoneella maailman ääristä geenimuunneltua soijaa tai avocadoa. Vittuako sillä väliä, että avocadon viljely vaatii vettä ( jota ei ole) ihan helvetisti.

Vittuako sillä väliä, että varsinkin vege on ultraprosessoitua muka-ruokaa.

Mut kun mä oon "tiedostava" ja (luulen niin) vähennän päästöjä vaikka oikeasti asia ei ole näin.

Mutta kun moraaliposeeraus on muotia vihervasemmistolla.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Sellaisia "Ne" ovat...

Piiitkän lainauksen lyhyt kuittaus sai osakseen nuoliviittauksen
-NILS-
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Joo. Mä näkisin tässä isoimpana ongelmana sen, että sadan euron illalliselta voisi odottaa vähän enemmän. Ei tietysti lempiruokaa jokaiselle, mutta edes vaihtoehtoja. Itse en pidä äyriäisistä, ja jos nyt maksaisin sata euroa illallisesta vain huomatakseni, että ruoka koostuu äyriäisistä, toivoisin jonkun kertoneen asiasta minulle etukäteen.

Näissä oletuksissa on aina ongelmana se, että jos joku kokee moraalista ylemmyyttä omasta toiminnastaan, se johtaa vääjäämättä ajatusvirheeseen. Eli siihen, että tietynlainen terveys- tai elämäntapafasismi on perusteltua ja kaikki muutkin kyllä oppivat tavoille, kunhan heitä vähän pakottaa.

Sen sijaan kasvisruoka ei sinällään ole varmasti suurikaan ongelma, vaan sen pakottaminen.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Asierran kommenttiin että se on totta että kasvisruoka ei ole hyvä asia sen takia että se on kasvisruoka, voi vaikka Avokadoon liittyä eettisiä tai ympäristöongelmia. Ja ultraprosessoitu kasvisruoka on epäterveellistä ja sellaista paskaa mitä en suuhuni tunkisi. Ja en ymmärrä että miksi on kasvistuotteita jotka jäljittelee lihaa. Mutta pidän terveellisenä ja suhteellisen eettisenä ruokavaliota joka koostiuu enimmäkseen suomalaisista perusraaka-aineista ja kasvisvoittoisesti. Esimerkiksi jos on kotimaisia kasiviksia ja järvestä ite onkimaa kalaa tai sitten riistaa niin on parempi vaihtoehto sekä eettisesti että terveyssyistä kuin ultraprosessoitu vegaani ruoka jossa suurin osa aineksista on jostain kaukaa. Nykyään moni nyt haluaa olla joku vege, missä perusteena on vain hyvesignalointi tai joku muu nykytermi ja vegaanikin voi sitten röökiä polttaa vaikka sillä tupakan viljelyksen viemällä pelto pinta-alalla voisi jotain hyödyllistä viljellä ja tupakn tumpista tulee mikromuovia ja tumpitkin usein jonnekkin kalan suuhun joutuvat, mutta tupakki on vegaania, samoin keskiolut siksi jollekkin ihan jees. Itseä kiinnostaa ennemmän ne todelliset terveys ja ymäristö vaikutukset enkä minkään ideoligian kautta ajattel asioita. Ja pitäisin ihan hyvänä ohjeena että prosesoitua lihaa kuten leikkeleet ja makkarat ei syö ja naturel punaista lihaa vaikka 300-500g viikossa ja kanaa ja kalaa lisäksi sekä kanan munia, ei ole vaikea toteuttaa edes, kun vielä juustot ja jugurtit päälle vetää.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Lihankorvikkeet voivat olla raskasta höttömättöä – ultraprosessoidut elintarvikkeet lihottavat ja lisäävät sydän- ja verisuonitautien riskiä, kertoo tutkimus.

Kasvispainotteisesti syövillä näyttää olevan ruokavaliossaan hieman enemmän pitkälle prosessoituja tuotteita kuin säännöllisesti lihaa syövillä, laskee brittiläiseen aineistoon pohjautuva tutkimus.

Lihaa tai kalaa maltillisemmin syövät ihmiset sen sijaan kuluttavat niin sanottuja ultraprosessoituja ruokia vähemmän kuin säännölliset lihansyöjät

-----
Tämä on se totuus jota vihreät moraaliposeeraajat eivät halua lukea tai ymmärtää...

Mutta vitun-vegaaneja ei kinosta, pääasia on päästä persunatsistelemaan lihansyöjiä. Kuten kyrvännuppi hyvänä esimerkkinä -taas
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Re: Gay persumeppi perui osanottonsa juhlaan koska siellä tarjotaan vain kasvisruokaa

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

vanhellsing kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 8:02 pm (Sebu)
Suurin osa ihmisistä ei kyllä ole liharuokavaliolla vaan ovat sekasyöjiä mikä on luonnollista ihmisille. Yhden henkilön tunnen joka on lähes lihansyöjä, tosin myös kananmunia menee paljon, sellainen carnivore dietti.

Ite syön kasvisvoittoista sekaruokaa ja ihan kiva yllätys jos jossain on hyvänmakuista ja terveellistä kasvisruokaa. Ja muutenkin mulla osa aterioista on vegaaneja. Ei siihen kuole jos joka aterialla ei ole lihaa. Sota jos tulee niin osa voi olla pulassa jos ei kasvisruoka kelpaa, myös vegaaneille saattaisi olla haastavaa. Ite totutan kroppaani kaikkeen ruokaan niin selvityy paremmin jos kauan odottamani Zombien invaasio toteutuu tai jotain muuta suurempaa kriisi tulee.
Siis, mitä sää horiset? Sanot olevasi vegaani ja toisessa kohdassa kerrot "totuttavasi kroppaasi kaikkeen ruokaan"!? :roll:
Koita nyt päättää, ootko vegaani vai kaikkiruokainen lihansyöjä!? 🤣

Toisekseen, tyrkyllä oli helvetin kallista rehua. Yli huntin maksavaa rehua!? :shock:
En minäkään maksaisi rehusafkasta toista sataa ja sillä tukisi porkkanan purijoiden woketuksia. :evil:
"Tynkky" purnaa ihan asiasta. Tässä vielä vihje rehuosaston hipstereille:
suositus.jpg
suositus.jpg (107.52 KiB) Katsottu 880 kertaa
Kaikella on aikansa.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 5:09 pm

Mitenköhän nuo ovat pärjänneet, kun kouluruuassakaan ei ole ollut valinnanvaraa? Sillä samalla tavalla kuin pikkulapsen tavoin vollottava vaippapersekin pärjäisi. Tekisi omat ruuat mukaan, tai olisi kerrankin syömättä.
Itkivät varmaan kun oli pinaattikeittoa tai pinaattilättyjä. Mutta niin, eihän kukaan kertonut että se on wokea ja puhaltanut pilliin että siitä pitää itkeä.

Kaiken koomisuuden lisäksi tämä vammainen ulisee kun joutuu syömään kerran KASVISRUOKAA. Ihmiset ovat sekasyöjiä eikä mitään lihansyöjiä. Sitä ei todellakaan ole pakko syödä päivittäin ja jos jollain on periaattena että pakko saada lihaa joka päivä on hän täysi idiootti vauva. On nämä ihmeellistä sakkia wokepsykooseissaan.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Sipi kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 6:13 pm Mä näkisin tässä isoimpana ongelmana sen, että sadan euron illalliselta voisi odottaa vähän enemmän.
Itse taas en näe tuota hintaa lainkaan ongelmallisena. Olen elämässäni syönyt erittäin laadukkaita ja herkullisia kasvisruokia, jotka ovat olleet hyvinkin hintansa väärtejä. Itse asiassa tuollaisella illallisella ruoan raaka-aineiden osuus kokonaiskustannuksista on muutenkin melko "marginaalinen".

Tässä on kyse vain ja ainoastaan siitä, että joku taho pyrkii, oman agendansa tueksi, ohjaamaan muut tekemään mieltymystensä vastaisia valintoja.
Calabash
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Calabash »

Tässä ajassa on jotain samaa kuin 1970-luvun taistolaisajassa, jota ehdin seurailla. Kiihkeä totalitaristinen halu määrätä vähemmistönä enemmistölle, mikä on toisille hyvä ja miten toisten pitää toimia ja miten toisten pitää ajatella. Aika paljon ex-stallareita menikin vihreisiin sitten myöhemmin, kun kommunismi kaatui naapurissa.

Yliopistopolitiikassa tätä väkeä on ollut aina ihan tähän päivään asti. He eivät edes huomaa fasismiaan, oli se sitten kasvisfasismia tai jotain muuta.

Mutta Tynkkynen nyt silti vain vaaleja miettii ja pitää puolueen näkyvänä. Jos ei halua satasta maksaa kasvispöperöstä, voi kai jäädä menemättä ilman tällaista rummutustakin... 8)

Kunta- ja aluevaalit huhtikuussa 2025.
vanhellsing

Re: Gay persumeppi perui osanottonsa juhlaan koska siellä tarjotaan vain kasvisruokaa

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

ajanpatina kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 7:21 pm Siis, mitä sää horiset? Sanot olevasi vegaani ja toisessa kohdassa kerrot "totuttavasi kroppaasi kaikkeen ruokaan"!? :roll:
Koita nyt päättää, ootko vegaani vai kaikkiruokainen lihansyöjä!? 🤣
Siis mitä horiset, näytätkö kohdan missä olen sanonut että olen vegaani? Kyllä jo aamuiseen vihreään teehen laitan hunajaa ja vegaanisen raakapuuron oheen voin napsia eläinperäisen D-vitamiinin ja mahdollisesti kalaöljykapselin ja lihaakin syön noin kilon viikossa jos lasketaan punainen liha, kanat ja muut linnut sekä kala. Ihan paskaa nyt jauhat, toki en varma ole mitä kännipäissäni olen kirjoitellut mutta en usko että vegaaniksi olen itseäni missään vaiheessa kutsunut :D Jotkut ei ehkä ymmärrä sitä että on "woke"voittoinen ruokavalio mihin voi lihaakin sisältyä
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Bileisiinhän ei Tynkkysen ollut pakko osallistua, joten miksi tehdä asiasta numeroa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin