vanhellsing kirjoitti: To Tammi 30, 2025 3:21 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Tammi 30, 2025 3:06 pm
vanhellsing kirjoitti: To Tammi 30, 2025 2:54 pm
...Tuo onkin hyvä idea tarjota juhlissa vain kasvisruokaa, karsii pois tuollaiset metsuripaitatyypit.
Oukki doukki... tuo on siis mielipiteesi tuosta kyseisestä henkilöstä ja hänen habituksesta, mutta millaisesta kasvisruoka-illallisesta itse olisit valmis maksamaan yli sata euroa?
Jos olisin MEP niin satanen ei tuntuisi missään mutta en silti maksaisi satasta mistään ruuasta muuta kuin jossain Michelin tähden ravintolassa, ei sillä niin merkitystä että onko se kasvisruokaa vai ei, jotkut vissiin luulee että kasvisruoka on jotain salaatin lehtiä, tomaattia ja kurkkua, enkä nyt edes ymmärrä kysymystä että maksaisinko kasvisruuasta jotain, ihan sen maksaisin kun ruuasta yleensä.
Satasen voisin tuollaisesta tilaisuudesta maksaa jos kokisin että siitä on jotain hyötyä esimerkiksi verkostoitumisen kannalta ja positiivista sitten jos ruokakin kuuluu hintaan.
Tokihan kasvispohjaisesta ruoastakin jollain tavoin gourmet-mämmiä saa, ja jopa aivan hintavaakin, esimetkiksi tryffeli-portviini-savariinilla ja sen sellaisilla, mutta en itse ehkä joistain fermentoiduista härkäpavuista innostuisi, vaikka ne sangen terveellisiä ovatkin.
No, kunhan kysyin.
Ja kyllä itseänikin voisi verkostoituminen kiinnostaa, jos olisi kyse jostain oman alan edistymisestä, mutta taitaa Tynkkysellä olla verkostoa jo itsellään.
Mitä itse Tynkkyseen tulee, kun tuo kai tässä langassa on aiheena, niin eipä hän minussa minkäänlaisia poliittisia intohimoja herätä. Olen politiikassa etupäässä kaiketi individualisti, jolle ei suomalaisella puoluekentällä (pohjimmiltaan sen bipolaarisella politiikalla) ole mitään älyllistä haastetta annettavanaan.