Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Paikalla
Rescuer
Watson itse

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

WalkingDisaster kirjoitti: Su Helmi 02, 2025 11:10 pm Oletko käyttänyt vasikointinappia? Luultavasti olet, kunhan halusin varmistaa. Ei yp kaikkia viestejä kykene lukemaan ja siksi myönnän, että pahimpiin sitä käytän. Ja myönnän, että usein huonoin tuloksin. Voi vai arvailla, mistä se johtuu.
Vasikkanappi on pahimpien hörhöjen kohdalla nykyään täysin merkityksetön.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

^
Tämä. Ovat ylläpidon erityissuojeluksessa. Saavat ulostaa mitä tahansa paskaa mielin määrin.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

JanitaSlim kirjoitti: Su Helmi 02, 2025 3:09 pm Ylläpito toimii palstalla oikein hyvin.
Ei todellakaan toimi. Olisin minä ylläpitäjä niin RL saisi pysyvän bännin, siltä nikiltä ei tule mitään asiallista kirjoitusta ikinä.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 23, 2025 12:14 am
Kertokaapa modet totuus. hottis-Janita ei ole pysynyt laskuissa montako bannia on saanut :lol:
Nohh nohh...
Ei nyt viitsitä itkeä moderaattoreita apuun aina kun tulee laskentaongelmia.
Meistä kumpainenkin on vuoden aikana saanut tuomioistuimessa kaksi [2kpl] bannia.
Toki siinäkään "ei pysy laskuissa", jos on Homo Neanderthal -tasoinen laskutaito [eli lukuarvoina "yksi" ja "monta"].

P.S. Yhden päivän putkareissuja, joita saa täällä välillä niin yksi kuin toinenkin, ei voi banneiksi nimittää. Niistä kun ei minfon virallisessa lehdessä kuuluteta.
X X X X X
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^
Täällä näkyy sama ilmiö kuin oikeassakin maailmassa, tuomiot alenevat. Nykyään lautamiestekstistä seuraa vain kirjoituksen korvaaminen punaisella kirjainhirviöllä ja ehkä päivän huilitauko kirjoittelusta. Kymmenen vuotta sitten siitä sai kaksi viikkoa. Kuten myös sellaisesta "henkilöspekulaatiosta", mihin nykypäivänä ei reagoitaisi lainkaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Private dick kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 1:41 pm
JanitaSlim kirjoitti: Su Helmi 02, 2025 3:09 pm Ylläpito toimii palstalla oikein hyvin.
Ei todellakaan toimi. Olisin minä ylläpitäjä niin RL saisi pysyvän bännin, siltä nikiltä ei tule mitään asiallista kirjoitusta ikinä.
Olen tänäänkin kirjoittanut asiaproosaa, jos tiedät mitä se tarkoittaa? Nimimerkkisi on todella räkäinen ja likainen. Toivottavasti ylläpito poistaa sen huvikseen sivustoa tahrimasta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

RL11/6 kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 10:44 pm
Private dick kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 1:41 pm
Olen tänäänkin kirjoittanut asiaproosaa, jos tiedät mitä se tarkoittaa? Nimimerkkisi on todella räkäinen ja likainen. Toivottavasti ylläpito poistaa sen huvikseen sivustoa tahrimasta.
Allekirjoitukseni kertoo sen mitä YP ajattelee kirjoituksistasi.
Private dick
Javier Pena

RL11/6 kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 10:44 pm Olen tänäänkin kirjoittanut asiaproosaa, jos tiedät mitä se tarkoittaa?
Sulta ei mitään asiallista ulostuloa tule niinkauan kuin jatkuu fantasiat tappamisesta ja ties mistä väkivallasta. Taidat olla oman elämän Travis Bickle joka iltaisin yksinpuhelee ja huitoilee Teräasekeskuksesta ostettujen veitsien kanssa peilin edessä.

PS. Mitä räkäistä ja likaista on nimimerkissäni joka tarkoittaa yksityisetsivää?
RL11/6
Watson itse

Private dick kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 8:13 am
RL11/6 kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 10:44 pm Olen tänäänkin kirjoittanut asiaproosaa, jos tiedät mitä se tarkoittaa?
Sulta ei mitään asiallista ulostuloa tule niinkauan kuin jatkuu fantasiat tappamisesta ja ties mistä väkivallasta. Taidat olla oman elämän Travis Bickle joka iltaisin yksinpuhelee ja huitoilee Teräasekeskuksesta ostettujen veitsien kanssa peilin edessä.

PS. Mitä räkäistä ja likaista on nimimerkissäni joka tarkoittaa yksityisetsivää?
Missä tällaisia fantasioita tappamisesta luet? Erikoista miten fantasioit teräaseilla heilumisesta peilin edessä elokuvahahmoon verrattavissa olevana todellisena hahmona.
Taitaa teräaseet olla niitä ainoita aseita, joihin saat luvat.

Nimimerkkisi kertoo tahtotilastasi olla sateenkaarihenkinen mieshuora, jonka mielessäsi muutat yksityisetsiväksi.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Eikö yp todellakaan koskaan puutu tuon Tarkastaja Levisi nimisen vajakin toimintaan. Joka päivä vähintään muutama uusi aloitus aiheesta, josta on jo keskustelu. Ja otsikko väännetty muka-hauskaksi vassarioksennukseksi.

Kannattaisiko joskus antaa bannia, ei se muuten opi kun tätä on tapahtunut jo vuosia
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Tiinas kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 5:08 pm Eikö yp todellakaan koskaan puutu tuon Tarkastaja Levisi nimisen vajakin toimintaan. Joka päivä vähintään muutama uusi aloitus aiheesta, josta on jo keskustelu. Ja otsikko väännetty muka-hauskaksi vassarioksennukseksi.

Kannattaisiko joskus antaa bannia, ei se muuten opi kun tätä on tapahtunut jo vuosia
Sut pitäis ylläpidon steriloira ettet ainakaan tuottaisi paskaa jälkeesi.
TietäjäZZZ
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja TietäjäZZZ »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Helmi 01, 2025 12:58 pm .
Kumpaakohan tässä nyt tarkoitetaan?

- Vietiinkö pannut tyystin huutinvttuun?
- Vai otettiinko ne vain normi käyttöön?

Kun oma budjettinsa se on vankiloillakin.
Nils Paskaholgersson taas vauhdissa. Vittu mikä apina saatana.

Siirretty Riihimäen paistinpannu-ketjusta
-NILS-
Private dick
Javier Pena

RL11/6 kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 3:08 pm
Missä tällaisia fantasioita tappamisesta luet?
Tässä yksi.
RL11/6 kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 12:03 pm Ainoa, mikä minua tässä harmittaa, on se ettei Shkupolli surmannut yhtään poliisia. Persereikähuora kuuluikin ampua, samoin sellaiset pellet, jotka suostuvat pukemaan päällensä Prisman vihreät pellevaatteet. En arvosta millään tavoin suomihuoruliineja ja toivonkin heille näissä tapauksissa suurta kuolleisuutta. Ainoa traaginen seikka tässä tapauksessa on se, että Shkupolli surmasi itsensä. Olisi suurella todennäköisyydellä nyt vapaa mies. Kiitos Shkupolli 31.12.2009 ♡
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Hauskaa on että eletään vuotta 2025 ja "Persut" on vieläkin kirosana josta saa pienen loman. Persu kuitenkin kuvaa tiettyä ihmisryhmää parhaiten, ei heistä sentään kaikki ole "natseja". Samaan aikaan vihervassaria ja muuta typeryyttä saa huudella vapaasti ympäri ketjuja jos se nyt sattuu neekeri-ulvonnan väliin mahtumaan.
Viimeksi muokannut Knobster, La Helmi 08, 2025 8:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RL11/6
Watson itse

Private dick kirjoitti: La Helmi 08, 2025 7:56 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 3:08 pm
Missä tällaisia fantasioita tappamisesta luet?
Tässä yksi.
RL11/6 kirjoitti: Ti Joulu 31, 2024 12:03 pm Ainoa, mikä minua tässä harmittaa, on se ettei Shkupolli surmannut yhtään poliisia. Persereikähuora kuuluikin ampua, samoin sellaiset pellet, jotka suostuvat pukemaan päällensä Prisman vihreät pellevaatteet. En arvosta millään tavoin suomihuoruliineja ja toivonkin heille näissä tapauksissa suurta kuolleisuutta. Ainoa traaginen seikka tässä tapauksessa on se, että Shkupolli surmasi itsensä. Olisi suurella todennäköisyydellä nyt vapaa mies. Kiitos Shkupolli 31.12.2009 ♡
Alan epäillä sinua erääksi mielisairaaksi multinikkeilijäksi, kun pidät kolumnipohjaista muistokirjoitusta tappamisfantasiana.
Vastaa Viestiin