Olen nyt virallisesti rikollinen rikoksesta, jota naiset eivät voi saada tässä tasa-arvon ihmemaassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
acp
Axel Foley

Re: Olen nyt virallisesti rikollinen rikoksesta, jota naiset eivät voi saada tässä tasa-arvon ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja acp »

Olisi kannattanut silloin kuunnella salaliittoteoreetikkoja, kun Rockefellerin feminismi nosti päätään. Perhearvot hajautettiin (patriarkaalinen järjestelmä pois) "tasaarvoistamalla", ts. eriarvoistamalla, sukupuolet. Miehistä tehtiin naismaisia ja naisista miesmäisiä. No nyt alkaa näkymään lopputulos. Tähän kun on lisätty ME TOO, DEI ja WOKE, niin hyvä tästä vielä tulee :) .
QwertyKeyboard
Javier Pena

Re: Olen nyt virallisesti rikollinen rikoksesta, jota naiset eivät voi saada tässä tasa-arvon ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Doctor Lecter kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 11:15 pm Kertausharjoitus- ja armeija-ajan rahaa pitäisi lisätä. Mutku niiku rahaa ei ole koska kehitysapu. Siihen varatusta olisi mistä ottaisi. Vaan se ei käy, koska neekerin suu on lähempänä kuin oma suu.
Kukaanhan ei täällä ikinä puhu siitä, että sodassa kuolleiden miesten eläke-euro on nolla euroa kun se menee kaikille muille riippumatta siitä miten paljon euroja palkastaan se kuollut mies on maksanut eläkekassaan.

Naisille ja kaikkille muille ryhmille ketkä eivät ole velvoitettuja maanpuolustukseen olisi oikeastaan hyötyä siitä jos suurin osa suomalaisista miestä kuolee sodassa, koska silloin kuolleilta miehiltä kerätty eläkevarallisuus voidaan kuluttaa kaikki naisten eläkkeisiin. Uudet miehet kuolleiden tilalle voi tuoda vaikka Turkista. Näinhän esimerkiksi Saksassa toimittiin toisen maailmansodan jälkeen. Kun oman maan miehiä kaatui 6 miljoonaa toisessa maailmansodassa, niin tilalle tuotiin miljoonia miehiä turkista.

Tähän se johtaa väistämättä jos rakennetaan poliittinen järjestelmä missä kaikilla on samat oikeudet, mutta velvollisuudet ovat vain miehillä.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

QwertyKeyboard kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 1:49 pm Suomen lain mukaan asevelvollisuus koskee kaikkia, mutta käytännössä valtio ei tee mitään sen eteen, että se oikeasti koskisi muita kuin miehiä.
Ei se koske edes kaikkia miehiä nykyään. Noin 15% (vuonna 2023) asevelvollisista saa vapautuksen palvelusta erinäisisitä syistä, lähinnä terveydellisistä.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Private dick kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:07 pm Ei se koske edes kaikkia miehiä nykyään. Noin 15% (vuonna 2023) asevelvollisista saa vapautuksen palvelusta erinäisisitä syistä, lähinnä terveydellisistä.
Huumeiden käyttö on yksi yleisimpiä syitä saada vapautus. Tosin vähän karua, että miehen pitää alkaa vetää heroiinia tai peukkua, että saa elää rauhassa elämäänsä ilman rangaistuksia, joita ei toiselle sukupuolella anneta ollenkaan.
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

QwertyKeyboard kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:17 pm
Private dick kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:07 pm Ei se koske edes kaikkia miehiä nykyään. Noin 15% (vuonna 2023) asevelvollisista saa vapautuksen palvelusta erinäisisitä syistä, lähinnä terveydellisistä.
Huumeiden käyttö on yksi yleisimpiä syitä saada vapautus. Tosin vähän karua, että miehen pitää alkaa vetää heroiinia tai peukkua, että saa elää rauhassa elämäänsä ilman rangaistuksia, joita ei toiselle sukupuolella anneta ollenkaan.
Kuoltava se on sinunkin isänmaan puolesta :mrgreen:

Et sitten valoja aikoinasi vannonut? Tai paskat nakkaat vannomistasi asioista?
Minusta olet silloin tehnyt sopimuksen, tietoisena tästä valtavasta epäkohdasta koskien äitiäsi, siskojasi ja mahdollisia tulevia vaimojasi.

Että miten mielestäsi pitäisi maanpuolustus hoitaa, jos ei sitä kenellekään voi sälyttää. En ymmärrä näkemystäsi.
Naisten vastuulle pelkästään. Äitisikö etulinjaan lähettäisit mahdollisen vaimosi ja tyttäresi kanssa.

Koska ei kaikki miehetkään kykene suorittamaan, tai eroavat reservistä, voitaisiin kehittää jokin lääketieteellisesti mitattavissa oleva seikka, jolla vapautus rintamalta myönnettäisiin.

Reservistä voi erota, jos on testosteronitasot matalat, samoin asepalvelus määriteltäisiin testosteronin tai jonkin muun aggressioon vaikuttavan seikan avulla. Jos ei tasot riitä seuraisi siirto filttiketjuun, dronejoukkoihin.
Aivotko säätelee tuota hormonia, joka selittää miesten ylivertaisen aggression määrän, joka nähtävissä rikostilastojen kautta.

Miehet moninverroin paremmin soveltuvat noihin pelkäämiisi tositoimitehtäviin.
Sillä alttius suoraan toimintaan ja aggressioon on edellytys noissa sotahommissa ja maanpuolustuksessa rintamalla..
Mittaamalla voisi löytyä myös testonaisia sinne etulinjaan kuolemaan kanssasi.
Ehkä tämän voisi toteuttaa myös sen palikkatestin yhteydessä, kysyttäisiin kuinka usein olet fantasioinut toisten tappamisella, lyömisellä tai hyökkäämisellä johonkin. Eli soveltuvilla kysymyksillä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
QwertyKeyboard
Javier Pena

Tupla kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:55 pm Et sitten valoja aikoinasi vannonut? Tai paskat nakkaat vannomistasi asioista?
Minusta olet silloin tehnyt sopimuksen, tietoisena tästä valtavasta epäkohdasta koskien äitiäsi, siskojasi ja mahdollisia tulevia vaimojasi.
Sitä maata milloin vannoin sotilasvalani ei enää ole olemassakaan. Suomi ei ollut EU:ssa eikä NATOSSA silloin kun valani vannoin. Miksi minun pitäisi puolustaa maata, joka ei enää ole itsenäinen ja puolueeton kuten valani vannomisen aikaan. Kansainvälinen laki lähtee siitä, että jos sopimuksen olosuhteet muuttuvat oleellisesti sopimuksen luontihetkestä alkuperäinen sopimus ei enää ole voimassa.

Puhumattakaan siitä, että olisin koskaan luvannut puolustaa tätä nykyistä woke shaissea missä kaikki on valkoihoisen miehen vikaa. Silloin kun itse vannoin sotilasvalani kaikki mediat eivät huutaneet kokoajan sitä miten kaikki on miesten vikaa kuten nykyään on tapana. Sitä entistä suomea lupasin puolustaa, mutta tämän nykyisen kohdalla katson, että se ei enää ole voimassa, koska vastapuoli muutti sopimusta jälkikäteen niin paljon.

Olet ilmeisesti näitä ihmisiä joiden mielestä sellaiset sopimukset ovat reiluja joissa toinen osapuoli muuttaa jälkikäteen kaikkia sopimuksen ehtoja, mutta vaatii sinua noudattamaan kaikkea lupaamaasi pilkulleen ja ikuisesti. :lol:
Tupla
Rico Tubbs

Jaaha.

Kansainväliseen lakiin vetoat :roll:
Vala velvoittaa tälläkin hetkellä kunnon suomalaismiehiä, onneksi.

Ei sitten se naisten vapaaehtoisen asepalvelun mahdollisuus riittänyt, eikä muutenkaan tässä viestissä enää niin tärkeää loppujen lopuksi ollut naisten osallisuus tai hormonaaliset lainalaisuudet, vaan venkoilet vastuusta nyt väitteellä itsenäisyyden menettämisellä ja Natoon liittymisellä, joka tietysti vain on uskoa maanpuolustusvalikoiman vahvistamisesta.
Sodankäyntiä etulinjassa se ei muuta. Siellä taistelevat edelleen ne alokasaikojesi tupatoverisi.

Että kenen velvollisuus on Suomea puolustaa mielestäsi?
(Sinä taidat olla isänmaanpetturiksi tästä lähtien luokiteltu)

Ps erisnimet, kuten Suomi, kirjoitetaan isolla kirjaimella.
Viimeksi muokannut Tupla, Ke Helmi 05, 2025 2:01 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Private dick
Javier Pena

Tupla kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:55 pm Et sitten valoja aikoinasi vannonut?
Sotilasvalalla ei ole minkäänlaista juridilista sitovuutta. Se on vain symbolinen asia.
https://maavoimat.fi/-/sotilasvala-ja-v ... ilasjoukon
Tupla
Rico Tubbs

Private dick kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 1:53 pm
Tupla kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 12:55 pm Et sitten valoja aikoinasi vannonut?
Sotilasvalalla ei ole minkäänlaista juridilista sitovuutta. Se on vain symbolinen asia.
https://maavoimat.fi/-/sotilasvala-ja-v ... ilasjoukon

Ei tuota seikkaa tarvitse millään nettilinkillä todistaa ja sitä paitsi Q taistelee jo kansainvälisillä juridisilla kentillä puolustamassa kieltäytymistään kertausharjoituksista. Saa sakot :mrgreen:

Vain symbolinen asia?
Pikemminkin henkinen sitoutuminen.
Private dick
Javier Pena

Minua sotilasvala ei sitonut henkisesti mitenkään mihinkään vaikka valatilaisuudessa olin varusmiehenä.
Tupla
Rico Tubbs

Private dick kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 2:46 pm Minua sotilasvala ei sitonut henkisesti mitenkään mihinkään vaikka valatilaisuudessa olin varusmiehenä.
Miksi siis olit valatilaisuudessa mukana?
Oletatko osallistuvasi millään tavalla Suomen puolustamiseen?

Kun Trump on nyt ilmoittanut ottavansa Panaman, Grönlannin, Gasan, Ukrainan, niin miksei Suomenkin. jossain välissä.
Huomenna varmaan USA eroaa Natosta ja pitää hallussaan olevan Natoarsenaalin.
Private dick
Javier Pena

Tupla kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 2:58 pm
Huomenna varmaan USA eroaa Natosta ja pitää hallussaan olevan Natoarsenaalin.
Näköjään vaikea tämä Nato...ei ole mitään Nato-armeijaa tai Nato-arsenaalia. Jokaisen Nato-jäsenmaan sotavoimat muodostavat ja ovat osa yhteistä liittolaisuutta. USA sota-arsenali on USA;n jota se voi käyttää omaan tai Naton suorittamaan operaatioon kuten maan johto parhaaksi näkee.
Eli kun virolaiset vaati Natosotilaita maahan he eivät tajunneet että maassa oli jo Natosotilaita eli maan oma puolustusvoimat, Viro kun oli liittynyt Natoon jo kauan sitten.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Tupla kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 1:51 pm Kansainväliseen lakiin vetoat :roll:
Vala velvoittaa tälläkin hetkellä kunnon suomalaismiehiä, onneksi.
Ensinnäkin en ole koskaan enkä missään edes luvannut olla suomen kansalainen enkä ole koskaan enkä missään luvannut noudattaa suomen lakeja mietipä sitä pari kertaa. Ainoastaan Suomi väittää yksipuolisesti, että olen tehnyt tälläisen sopimuksen jossain, että noudatan kaikkia keksittyjä lakeja joita itse en ole ollut päättämässä vaan joku suomen omistava eliitti on keskenään ne sopinut ja sitten väittää, että kaikkien on noudatettava niitä eliitin rinkirunkkaus kerhoissa keksittyjä kaikkia sääntöjä missä eliitin ei edes tarvitse maksaa veroja senkun vain jostain veroparatiisista käsin määräilee mitä kenenkin pitää tehdä.

Jos asioita saa mieletäsi hoitaa tällä tavalla niin mikä siinä sovitaan vaikka että olet minun orjani ja saan tehdä sinulle mitä haluan. :lol:

Minä en ole tälle planeetalle syntynyt miksikään helvetin Petteri Orpon tai Elinkeinoelämän miljonäärien orjaksi, joka saa tehdä minulle mitä haluaa toisin kuin te. Näin se vain on. :lol:
Private dick
Javier Pena

QwertyKeyboard kirjoitti: To Helmi 06, 2025 11:28 am
Minä en ole tälle planeetalle syntynyt miksikään helvetin Petteri Orpon tai Elinkeinoelämän miljonäärien orjaksi, joka saa tehdä minulle mitä haluaa toisin kuin te.
Tässä olisi sopiva lause seinätauluun laitettavaksi.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Private dick kirjoitti: To Helmi 06, 2025 12:20 pm Tässä olisi sopiva lause seinätauluun laitettavaksi.
Tätä nykyistä järjestelmää missä miehille huudetaan vaatimuksia kokoajan voisi kuvailla sanoilla: "Mitä enemmän sinuun pyyhitään, sitä enemmän mietit, miksi suostuit tähän". Peset itse itsesi ja palaat sorvin ääreen, koska "näin tämä systeemi toimii". Eikä sille mitään voi. Ja lopulta, kun kulut puhki, tilalle tulee vain uusi kestovaippa – ehkä vähän huonommasta materiaalista valmistettu, joka luulee, että hän on se tärkein eikä hänelle koskaan käy niinkuin sille edelliselle kestovaipalle. :lol:
Vastaa Viestiin