Tatuointiliikkeiden epämääräinen käytäntö

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tay77
Rico Tubbs

Tatuointiliikkeiden epämääräinen käytäntö

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Olen miettinyt jo vuosia pientä tatuointia. Selailin netissä meidän lähimpiä tatuointiliikkeitä. Tuntuvat asiallisilta, ovat olleet toiminnassa jopa yli 20 vuotta.
Mutta; mikään näistä liikkeistä ei anna minkäänlaista hinta-arviota! :shock: Minulla olisi siis tiedossa mitä haluan; musta 5x8cm nuottiavain reiteen (keksitty esimerkki), itse piirrettynä.
Kaikissa näissä paikoissa pitäisi varata maksullinen "konsultaatiokäynti" tai vastaava.

Minä haluaisin ainoastaan tietää "noin" hinnan. Maksaisiko haluamani tatuointi 100-300 euroa, 500 euroa vai yli 1000 euroa. Tällaista hinta-arviota en saa ilman, että maksan etukäteen käynnistä paikanpäällä. Vaikka en siis loppujen lopuksi ottaisi tatuointia.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Tay77
Rico Tubbs

Re: Tatuointiliikkeiden epämääräinen käytäntö

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Jonkinlaisen hinta-arvion saa aina ilmaiseksi, jos miettii vaikka ikkunaremonttia, kampaajaa, nuohousta, tuulilasin vaihtoa jne.
Olin sähköpostilla yhteydessä yhteen näistä lähipaikan tatuointiliikkeeseen muutama päivä sitten. Muutama tunti sähköpostin lähettämisen jälkeen tuli ilmoitus: "Osoitetta ei löytynyt". Vaikka aluksi oli mennyt ihan normaalisti perille.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Menet sen itse piirretyn (oikean kokoisen) nuottiavaimen kanssa liikkeeseen ja kysyt mitä maksaa? Jos et saa hinta-arviota niin vaihda paikkaa.

Ei niilläkään yrittäjillä ole aina aikaa auttaa jokaista amatööriä pohtimaan minkälaisen keijun ottaisi ja minkä kokoisen, mitä värejä missä asennossa siivet jne jne silloin yleensä vastataan hinnaksi 500€ niin noppuu ne tyhmät kysymykset.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Wildchild79 kirjoitti: La Helmi 08, 2025 9:41 pm Menet sen itse piirretyn (oikean kokoisen) nuottiavaimen kanssa liikkeeseen ja kysyt mitä maksaa? Jos et saa hinta-arviota niin vaihda paikkaa.
Juuri näin tai kysy spostilla/messengerissä niin sitten sulla on myös mustaa valkoisella sovitusta/arvioidusta hinnasta
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Vastaa Viestiin