Nimimerkki Millavaan
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Re: Nimimerkki Millavaan
Kauhajoki on kyllä hyvä paikka tarkkailla pahvihousujen elämää. Mutta bussikuskeja taitaa olla aika vähän.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Kyllä tuo ihan treellä näyttää kruisailevan ja hukkailevan bussikorttiaan.
Mua varoitettiin siitä että noi narkkarit ei välttämättä arvosta että puhun heistä täällä..
Eivät tietenkään. Kuka siitä tykkäisi? Yllättikö?Millavaan kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 12:17 pm Mua varoitettiin siitä että noi narkkarit ei välttämättä arvosta että puhun heistä täällä..
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
No sehän nyt on ollut selvää jo pidemmän aikaan, kun hengailivat Simon kanssa ja jakoivat lasolia.inka kirjoitti: La Joulu 28, 2024 4:41 am Milla asustelee siis näissä päihdeongelmaisille tarkoitetuissa asuntoloissa, siellä se kuulee juoruja ja kertoo niitä täällä niinkuin tietäisi oikeasti asioista. Tosiasiassa kertoo juoruja muka ensikäden tietoina.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Sitä saa mitä tilaa, kyllä Millakin sen vielä joutuu oppimaan. Jotkut vaan ei opi kuin kantapään kautta ja silloin se ei olekaan enään kivaa.Millavaan kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 12:17 pm Mua varoitettiin siitä että noi narkkarit ei välttämättä arvosta että puhun heistä täällä..
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Erityisesti varoitettiin niklaksesta kun menin siitä kirjoittamaan eikä niitä saa enää edes pois.
Tajusin just että oon asumispäivystyksessä törmännyt kolmeen eri henkirikoksen tehneeseen ihmiseen. Aika kliffa mesta. Kanaali, Niklas ja hervannan kivisurmaaja..
-
Reggin
Milla, asut jossain spurguasuntolassa, alkoholi vai huumeetko sun pään on sulattanut?
Edes ryssätrollit täällä ei ulosta samanlaista psykoosisettiä kuin sinä :D
Edes ryssätrollit täällä ei ulosta samanlaista psykoosisettiä kuin sinä :D
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Onko kuinka järkevää kertoa itsestään noin paljon täällä vitun nistien kriminaalien mannejen ja hullujen palstalla?!?Millavaan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 5:12 pm Tajusin just että oon asumispäivystyksessä törmännyt kolmeen eri henkirikoksen tehneeseen ihmiseen. Aika kliffa mesta. Kanaali, Niklas ja hervannan kivisurmaaja..
-
Enkelikostaja
- Alokas
Mitä et jo aiemmin ymmärtänyt kun kerroin ettei kanaali ole asumispäivystyksessä majoittunut. Sua on viety kun litran mittaa siinä asiassa. Nuo muut siellä ehkä ovat aikaansa viettäneet Niklas todistetusti,mutta kanaalin voit unohtaa siellä tavanneesi.Millavaan kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 5:12 pm Tajusin just että oon asumispäivystyksessä törmännyt kolmeen eri henkirikoksen tehneeseen ihmiseen. Aika kliffa mesta. Kanaali, Niklas ja hervannan kivisurmaaja..
-
Enkelikostaja
- Alokas
Tämä. Jatkuvasti juoruaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, nimiä heittelee joista jossain kuullut ja keksii tarinoita näiden ympärille. Kohta joku peukkupää oikeasti hermostuu, sitten itketään kun pahat pojat kiusaa. Voi kiesus Milla lopeta ajoissa.inka kirjoitti: To Tammi 30, 2025 4:20 amSitä saa mitä tilaa, kyllä Millakin sen vielä joutuu oppimaan. Jotkut vaan ei opi kuin kantapään kautta ja silloin se ei olekaan enään kivaa.Millavaan kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 12:17 pm Mua varoitettiin siitä että noi narkkarit ei välttämättä arvosta että puhun heistä täällä..
-
Reggin
Ota huomioon että Milla asuu jossain pulsuasuntolassa joten eiköhän tuo ole juonut tai narkannut päänsä paskaksi.Enkelikostaja kirjoitti: Ma Helmi 10, 2025 10:09 pmTämä. Jatkuvasti juoruaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, nimiä heittelee joista jossain kuullut ja keksii tarinoita näiden ympärille. Kohta joku peukkupää oikeasti hermostuu, sitten itketään kun pahat pojat kiusaa. Voi kiesus Milla lopeta ajoissa.inka kirjoitti: To Tammi 30, 2025 4:20 amSitä saa mitä tilaa, kyllä Millakin sen vielä joutuu oppimaan. Jotkut vaan ei opi kuin kantapään kautta ja silloin se ei olekaan enään kivaa.Millavaan kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 12:17 pm Mua varoitettiin siitä että noi narkkarit ei välttämättä arvosta että puhun heistä täällä..
-
Enkelikostaja
- Alokas
Vai majaileeko sittenkään. Jos se vain hengailee sen paikan liepeillä ja bongaa muka tuttuja. Vähän niinkuin Sokoksen tuulikaapissakin. Eihän kai tommosissa paikoissa kukaan asu kunhan yöpyvät ja jatkavat matkaa, en tiedä tuota miten kyseinen paikka toimii. Tai jos asuukin ei siellä varmaan selvinpäin ole kukaan.Reggin kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 8:09 amOta huomioon että Milla asuu jossain pulsuasuntolassa joten eiköhän tuo ole juonut tai narkannut päänsä paskaksi.Enkelikostaja kirjoitti: Ma Helmi 10, 2025 10:09 pmTämä. Jatkuvasti juoruaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, nimiä heittelee joista jossain kuullut ja keksii tarinoita näiden ympärille. Kohta joku peukkupää oikeasti hermostuu, sitten itketään kun pahat pojat kiusaa. Voi kiesus Milla lopeta ajoissa.inka kirjoitti: To Tammi 30, 2025 4:20 am
Sitä saa mitä tilaa, kyllä Millakin sen vielä joutuu oppimaan. Jotkut vaan ei opi kuin kantapään kautta ja silloin se ei olekaan enään kivaa.
Olen kyllä ihan selvinpäin aina. Kyllä mä oikeesti asuin mutta Päihteettömällä puolella. Olen täällä viimeistä päivää. Täällä on päihteet salliva pulsuille, päihteetön puoli ja vielä lisäksi ihan vuokrasuhteista asumista missä esim se Hervannan kivisurmaaja asuu. Jännää on ollut. En tiedä sitten oliko se kanaali todella kanaali mutta niin ne sanoi ja hän oli kakolassa istunut ja Googlen kuvahaulla katsoin niin musta se oli sama. Mutta Niklas mäki oli ainakin ja järjestikin showta ja luulen että hänestä vielä kuullaan tällä palstalla..