Minfolaisten face-to-face tapaamiset
Re: Minfolaisten face-to-face tapaamiset
Oikeesti. Varataan joku ravintola ja mennään syömään vaikka. Oikeus ennen kaikkeahan on myös Tampereelta kotoisin ja haluaisin tavata hänet. Ja knobsterin ja puhelinkortin. Ja kakkosurpon myös.
Onko se yleistäkin, että sovitaan yksityisviesteillä livetapaamisia? Mietin vain että mitenkähän sekin käytännössä tapahtuu. Jos jotain tuollaista juolahtaisi mieleen, niin voisi olla vaikea ehdottaa. Tulisi tunne, että nyt olen kohtuuton ja ehdottelen liikoja. Kun ei tänne kukaan ole alun perin rekisteröitynyt sitä varten että hakisi jotain liveseuraa. Toinen osapuoli hämmentyisi eikä tietäisi miten kieltäytyä kohteliaasti. Hyvin kiusallista. Olisi helpompi vain ajatella, että pitäköön tunkkinsa.
Ei kannata lähtee mihinkään, jos se tuottaa liikaa tuskaa. Jää kotiin vetään ristipistoa ja katteleen miljonäärivisailua, niin ei tuu tukka kipeeks.Unhola kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 1:38 pm Onko se yleistäkin, että sovitaan yksityisviesteillä livetapaamisia? Mietin vain että mitenkähän sekin käytännössä tapahtuu. Jos jotain tuollaista juolahtaisi mieleen, niin voisi olla vaikea ehdottaa. Tulisi tunne, että nyt olen kohtuuton ja ehdottelen liikoja. Kun ei tänne kukaan ole alun perin rekisteröitynyt sitä varten että hakisi jotain liveseuraa. Toinen osapuoli hämmentyisi eikä tietäisi miten kieltäytyä kohteliaasti. Hyvin kiusallista. Olisi helpompi vain ajatella, että pitäköön tunkkinsa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ei varmaan olekaan alkuperäisesti, mutta voi herätä fiilis, että joku tyyppi voi olla hyvä tyyppi, kun on vuosia kirjoitettu samoihin ketjuihin.Unhola kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 1:38 pm Onko se yleistäkin, että sovitaan yksityisviesteillä livetapaamisia? Mietin vain että mitenkähän sekin käytännössä tapahtuu. Jos jotain tuollaista juolahtaisi mieleen, niin voisi olla vaikea ehdottaa. Tulisi tunne, että nyt olen kohtuuton ja ehdottelen liikoja. Kun ei tänne kukaan ole alun perin rekisteröitynyt sitä varten että hakisi jotain liveseuraa. Toinen osapuoli hämmentyisi eikä tietäisi miten kieltäytyä kohteliaasti. Hyvin kiusallista. Olisi helpompi vain ajatella, että pitäköön tunkkinsa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 3:22 pmEi kannata lähtee mihinkään, jos se tuottaa liikaa tuskaa. Jää kotiin vetään ristipistoa ja katteleen miljonäärivisailua, niin ei tuu tukka kipeeks.Unhola kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 1:38 pm Onko se yleistäkin, että sovitaan yksityisviesteillä livetapaamisia? Mietin vain että mitenkähän sekin käytännössä tapahtuu. Jos jotain tuollaista juolahtaisi mieleen, niin voisi olla vaikea ehdottaa. Tulisi tunne, että nyt olen kohtuuton ja ehdottelen liikoja. Kun ei tänne kukaan ole alun perin rekisteröitynyt sitä varten että hakisi jotain liveseuraa. Toinen osapuoli hämmentyisi eikä tietäisi miten kieltäytyä kohteliaasti. Hyvin kiusallista. Olisi helpompi vain ajatella, että pitäköön tunkkinsa.
Saahan sitä ulos lähteä. Minäkin aion mennä tänään kauppaan etsimään punalaputettuja tuotteita eikä siinä ole ongelmaa. Tuskin ketään häiritsee se, että ostan suppilovahverokeittoa. Mutta jos alkaisin tyrkyttää kassahenkilölle tai vaikka jollekin toiselle asiakkaalle puhelinnumeroani, niin silloin olisi kyseenalaista, ollaanko enää hyväksyttävän toiminnan puolella.
- Ross Sullivan
Entäs jos olet ensin yksityisviestitellyt vuosia asiakkaan kanssa?Unhola kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 7:28 pmQuorthon kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 3:22 pmEi kannata lähtee mihinkään, jos se tuottaa liikaa tuskaa. Jää kotiin vetään ristipistoa ja katteleen miljonäärivisailua, niin ei tuu tukka kipeeks.Unhola kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 1:38 pm Onko se yleistäkin, että sovitaan yksityisviesteillä livetapaamisia? Mietin vain että mitenkähän sekin käytännössä tapahtuu. Jos jotain tuollaista juolahtaisi mieleen, niin voisi olla vaikea ehdottaa. Tulisi tunne, että nyt olen kohtuuton ja ehdottelen liikoja. Kun ei tänne kukaan ole alun perin rekisteröitynyt sitä varten että hakisi jotain liveseuraa. Toinen osapuoli hämmentyisi eikä tietäisi miten kieltäytyä kohteliaasti. Hyvin kiusallista. Olisi helpompi vain ajatella, että pitäköön tunkkinsa.
Saahan sitä ulos lähteä. Minäkin aion mennä tänään kauppaan etsimään punalaputettuja tuotteita eikä siinä ole ongelmaa. Tuskin ketään häiritsee se, että ostan suppilovahverokeittoa. Mutta jos alkaisin tyrkyttää kassahenkilölle tai vaikka jollekin toiselle asiakkaalle puhelinnumeroani, niin silloin olisi kyseenalaista, ollaanko enää hyväksyttävän toiminnan puolella.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Otto Kranni ja Mikael Viro myös mukaan. Muuten tulee liian tylsät bileet.Millavaan kirjoitti: Ma Helmi 10, 2025 9:30 am Oikeesti. Varataan joku ravintola ja mennään syömään vaikka. Oikeus ennen kaikkeahan on myös Tampereelta kotoisin ja haluaisin tavata hänet. Ja knobsterin ja puhelinkortin. Ja kakkosurpon myös.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Tuollaista en osaa edes kuvitella. Olisin saanut lähestymiskiellon jos olisin yrittänyt yksityisviestitellä vuosia.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 7:47 pmEntäs jos olet ensin yksityisviestitellyt vuosia asiakkaan kanssa?Unhola kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 7:28 pmQuorthon kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 3:22 pm
Ei kannata lähtee mihinkään, jos se tuottaa liikaa tuskaa. Jää kotiin vetään ristipistoa ja katteleen miljonäärivisailua, niin ei tuu tukka kipeeks.
Enkä minä mihinkään kauppaan mennyt tuona iltana. Tarkoitus oli, mutta sitten päätä alkoi särkeä ja väsytti. Pakastimesta löytyi juustopizza...
-
Ajatonkello
- Hetty Wainthropp
Haluaisin kanssa ehdottomasti tavata Janitan, sillä on niin kauniit energiat et melkeinpä pitäisi joku faniposteri väsätäMillavaan kirjoitti: To Marras 21, 2024 1:45 pm Musta tää olis siitäkin kiva niin loppuisi omalla kohdalla sen trolliarvuuttelu kun kaikki näkis että oon se kuka sanon olevani. Mut Janitaa ei tällaiseen tapaamiseen tuu saamaan ja se on Harmi sillä haluaisin nähdä millainen mies on kyseessä. Puhelinkortin henkilöllisyydestä mulla on vanha epäily ja haluaisin tietää pitääkö se paikkansa.
Kaksi mummoa meni marjaan
Miten olisi 11-12.10? Olen silloin Tampereella.Millavaan kirjoitti: Ma Helmi 10, 2025 9:30 am Oikeesti. Varataan joku ravintola ja mennään syömään vaikka. Oikeus ennen kaikkeahan on myös Tampereelta kotoisin ja haluaisin tavata hänet. Ja knobsterin ja puhelinkortin. Ja kakkosurpon myös.
Murhainfo-päivällinen tai lounas?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 9:55 am
Miten olisi 11-12.10? Olen silloin Tampereella.
Murhainfo-päivällinen tai lounas?
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
- Ross Sullivan
Ehdotan, että Minfon paras ja hauskin kirjoittaja Incel-Muikkunen järjestää isäntänsä Raija-Liisan kanssa Voitonpäivänä kahvittelutilaisuuden, jossa he ottavat vieraita vastaavan Punakoneen pelipaidoissa.
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Palstalla on paljon kirjoittajia jotka ovat mielenkiintoisia, hyvässä tai pahassa.
Toki näiden kirjoituksia tulee seurattua, ja myös henkilöistä syntyy mielikuvia jotka luultavasti ovat aivan vääriä.
Eli jos nimeäsin vaikkapa mun top-10 henkilöt ja saisin lasin taakse tunnistusriviin, niin arvioni mukaan vain 2 olisi varmaa.
Jos sitten tapaisin nämä kuppilassa ja heille löytyisi nimet, ammatit yms niin illuusio rikkoontuisi ja foorumin henki katoaisi.
Ja kun tämä ei tosiaan ole mikään deittifoorumi niin pysytellään vaan anonyymeinä ja asialinjalla.
Multinikkeilijät voivat jatkaa omia tapaamisiaan, nehän ovat mielenkiintoisia varmasti. Kaikki olivat paikalla mutta kukaan ei ollut.
Toki näiden kirjoituksia tulee seurattua, ja myös henkilöistä syntyy mielikuvia jotka luultavasti ovat aivan vääriä.
Eli jos nimeäsin vaikkapa mun top-10 henkilöt ja saisin lasin taakse tunnistusriviin, niin arvioni mukaan vain 2 olisi varmaa.
Jos sitten tapaisin nämä kuppilassa ja heille löytyisi nimet, ammatit yms niin illuusio rikkoontuisi ja foorumin henki katoaisi.
Ja kun tämä ei tosiaan ole mikään deittifoorumi niin pysytellään vaan anonyymeinä ja asialinjalla.
Multinikkeilijät voivat jatkaa omia tapaamisiaan, nehän ovat mielenkiintoisia varmasti. Kaikki olivat paikalla mutta kukaan ei ollut.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
- Ross Sullivan
Olen samaa mieltä. Pidän Kostia (siis itseäni), niin taitavana tekoälyamattilaisena, että hän/minä onnistuu väärentämään tekoälyllä kuvia siten, että niissä on esim. Iltalehden kansi täydellisesti väärennettynä. Lisäksi hän (tai siis minä) on perustanut Facebookin todella aidolta vaikuttavan profiilin, jolla on paljon kavereita ihan vaan sen takia, että voisi toteuttaa Iranin valtiollisen poliisin peiteoperaatiota.LiamNeeson kirjoitti: To Elo 21, 2025 6:24 am Palstalla on paljon kirjoittajia jotka ovat mielenkiintoisia, hyvässä tai pahassa.
-
JasseHames
- Perry Mason

"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan: