Even Stevenin tykkäysnappi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kyllä tai Ei, tykkäätkö Even Stevenin kommenteista

Kyllä
9
29%
Ei
22
71%

Ääniä yhteensä: 31

Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Re: Even Stevenin tykkäysnappi

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:00 pm No voihan vittu pitääkö luetella nimimerkit, joita tarkoitan sanoessani TE?

Sinä olet postannut eniten paskaa liittyen Ukrainan sotaan ja sitä ennen korona oli sinun ja TEIDÄN juttu, jota samalla kiihkolla puolustitte. Nyt on puheet muuttuneet molempien kohdalla kummallisesti.

Minulle kaikki on ollut pelkästään ajanvietettä ja tiesin voittavani teidät koska ei teidän jutuissa ole mitään vitun järkeä. Se on pelkkää trollaamista asiasta toiseen.
Edelleen odotan esimerkkejä "paskasta" ja "väärässä olosta" jota olen postannut Ukrainan sodasta. Laita nyt edes pari esimerkkiä kun niitä on näköjään niin helppo löytää.

Sinun viesteistäsi sitä paskaa vasta onkin helppo löytää, kuten esimerkiksi tuo Tuckerin naurettava väite että 50% USAn aseavusta olisi myyty Meksikon kartelleille, jonka postasit sellaisenaan ilman minkäänlaista kritiikkiä.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, To Helmi 13, 2025 3:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

En voi auttaa ellet tässä vaiheessa tiedä olleesi väärässä koko ajan 😂
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:05 pm En voi auttaa ellet tässä vaiheessa tiedä olleesi väärässä koko ajan 😂
Eli et pysty edes yhtä esimerkkiä helposti ja nopeasti laittamaan, vaan trollaat vain paskaväitettä, kuten tavallisesti. :mrgreen:
Even Steven

Korona oli kusetus toisin kuin TE väititte. Ukraina hävisi toisin kuin TE väititte. Trumpista tuli presidentti toisin kuin TE väititte. Siinä sulle paskaväitteitä.
Even Steven

OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:03 pm Sinun viesteistäsi sitä paskaa vasta onkin helppo löytää, kuten esimerkiksi tuo Tuckerin naurettava väite että 50% USAn aseavusta olisi myyty Meksikon kartelleille, jonka postasit sellaisenaan ilman minkäänlaista kritiikkiä.
Sanoin, että älä vaan kuvittele, että luulen..

TE OLETTE HÄVINNEET VITUN TROLLIT!
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:21 pm Korona oli kusetus toisin kuin TE väititte. Ukraina hävisi toisin kuin TE väititte. Trumpista tuli presidentti toisin kuin TE väititte. Siinä sulle paskaväitteitä.
En nyt tiedä miten koronan voisi määritellä kusetukseksi koska aika monia ihmisiä siihen kuoli. Itse totesin aiheesta aikoinaan että en pidä sitä ollenkaan mahdottomana että se olisi karannut laboratoriosta, ja totesin myös että varsinkin lasten rokottaminen ei pitäisi olla agendalla.

Ukrainasta en ole koskaan väittänyt etteikö Ukraina voisi hävitä sotaa.

Trumpin presidenttiyttä pidin hyvinkin mahdollisena, ja sanoin että veikkaan Trumpin voittavan.

Eli lopeta se ihmisten polarisoiminen täysin saman mielisiin ryhmiin. Olet väärässä.

Edelleen odotan sinulta edes yhtä lainausta viestistäni Ukrainan sodasta jossa olen ollut väärässä, kun kuulemma olen ollut kaikessa väärässä. Ei pitäisi olla niin vaikeaa löytää.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, To Helmi 13, 2025 3:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven

Pälä pälä pälä..
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:23 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:03 pm Sinun viesteistäsi sitä paskaa vasta onkin helppo löytää, kuten esimerkiksi tuo Tuckerin naurettava väite että 50% USAn aseavusta olisi myyty Meksikon kartelleille, jonka postasit sellaisenaan ilman minkäänlaista kritiikkiä.

Niin sen jälkeen kun olin laittanut vähän fakotja pöytään miten naurettava tuo väite oli, että jopa sinä tajusit typeryytesi.
Mutta laitetaan tähän tuo miten asiaa lähestyit. Täysin ilman kritiikkiä väitteestä.
Even Steven kirjoitti: Ti Helmi 11, 2025 5:37 pm Tässä ei ole pahemmin suomentamista. Trollit tulee perässä pärisemään mutta ei niiden sanomisilla ole mitään merkitystä. Ukrainalaiset ryssät ovat valkoisia mustalaisia.

kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Se on vaan erkille hankalaa myöntää itselleen saati muille, että vihkoon meni taas. Korona on ikävä kyllä totta vaikka kusetukseksi sitä väittääkin, sitä ketjua en juuri ole seurannut niin vaikea sanoa mitä siellä on puhuttu mutta Ukrainan kohdalla monihan nimenomaan oletti venäjän voittavan mennentullen ja kaikkien yllätykseksi 3v jälkeen tilanne on tämä, voittajaa ei ole ja toistaiseksi se on venäjä joka on hävinnyt eniten katsoo tilannetta miltä kantilta tahansa.

E. Kaiken lisäksi sota on vieläkin meneillään vaikka erkki luulee sen jo päättyneen, mutta kyllä se siitä es, jaxuhaleja.
Viimeksi muokannut kiinnostunut5, To Helmi 13, 2025 3:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:23 pm

Ensin Steven ilmoittelee itsestään, kun kertoilee trolliien noususta koloistaan eräässä toisessa ketjussa ja sitten puhuu itsestään kolmannessa persoonassa tässä ketjussa.

Liekö nuo neljä ääntä tähän ketjuun tullut Steveniltä itseltään ja loput kolme hänen toisilta tunnuksiltaan?
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Even Steven

Siinäpä itkette, ei mitään vaikutusta. Olin oikeassa ja TE olitte väärässä.

Vitun trollit.
JOMPPE
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

On helppoa väittää olleensa oikeassa kun ei oikein mihinkään sano mitään. Yhden kerran muistan Evenin omia ajatuksiaan tuoneen upotuksen lisäksi ja se olikin täysin valheellista paskaa.

Korona meni ohi, joten Evenin mielestä hän oli jossain oikeassa, Trump voitti joten hän kokee olleensa oikeassa (ne edelliset vaalit toki unohdetaan, niissäkin varmaan oltiin oikeassa), Ukrainan sodan lopputulemasta en löydä Evenin ennustuksia/analyysia joten varmaan hän on siinä oikeassa..
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 3:58 pm Siinäpä itkette, ei mitään vaikutusta. Olin oikeassa ja TE olitte väärässä.

Vitun trollit.
Ei ole mitään "TE". Olet täysi trolli joka polarisoi ryhmät saman mielisiin jokaisesta asiasta ja väitteestä. Ei mitään järkeä tuossa sinun lähestymistavassa.
Even Steven

TE olette jokseenkin näkyviä tällä hetkellä. Tulitte täysin hulluiksi 😂😂😂

Kyllä muakin vituttaisi.
Paikalla
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 4:02 pm
TE olette jokseenkin näkyviä tällä hetkellä. Tulitte täysin hulluiksi 😂😂😂

Kyllä muakin vituttaisi.
Vituttaahan se että Trump antoi tuollaisen voiton jo ennen neuvotteluja Putelle, mutta ei se monille yllätyksenä tullut täälläkään, toisin kuin sinä luulet. Aika paljon viestejä jossa Trumpia arvosteltiin Puten sylikoiraksi jo ennen vaaleja, mukaan lukien itseltäni.

Mutta edelleen, tuo sinun "TE" on täysin harhaista trollausta jolla koitat polarisoida keskustelijat täysin saman mielisiin ryhmiin, ja se jos jokin on trollausta.
Vastaa Viestiin