Even Stevenin tykkäysnappi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kyllä tai Ei, tykkäätkö Even Stevenin kommenteista

Kyllä
9
29%
Ei
22
71%

Ääniä yhteensä: 31

Pad
Martin Beck

Re: Even Stevenin tykkäysnappi

Viesti Kirjoittaja Pad »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 4:02 pm
TE olette jokseenkin näkyviä tällä hetkellä. Tulitte täysin hulluiksi 😂😂😂

Kyllä muakin vituttaisi.
Ei meitä vituta. Lähinnä säälittää tuollainen jatkuvasti väärässä oleva, joka ei suostu ikinä myöntämään olleensa väärässä. Katso, kun älykäs ymmärtää olevansa joskus väärässä ja oppii jokaisesta kerrasta. Joillakin ei taas riitä ymmärrys oppimiseen. Sanonta "kaikkia se leipä elättää" on eittämättä keksitty tuollaisten henkilöiden kuin Stevenin takia.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Kaippa se sitten itse tosiaan uskoo olevansa oikeassa ja te muut väärässä kun tarpeeksi monta kertaa sen toistaa foorumilla ilman mitään pitoa puheilleen ja ilman ensimmäistäkään lainausta siitä väärässä olosta. Surullistahan tuo on lähinnä.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Aika harhaista 😂😂😂

TE olette kaiken lisäksi niin vitun tyhmiä. Kolme lähihistorian suurinta juttua ja kaikki väärin. Nyt on kamala selitys päälla ja minä harhoissani. Menkää hoitoon!
Liitteet
Screenshot_20250213_170251.jpg
Screenshot_20250213_170251.jpg (110.33 KiB) Katsottu 637 kertaa
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 4:57 pm Aika harhaista 😂😂😂

TE olette kaiken lisäksi niin vitun tyhmiä. Kolme lähihistorian suurinta juttua ja kaikki väärin. Nyt on kamala selitys päälla ja minä harhoissani. Menkää hoitoon!
Miten niin kaikki väärin? Sinulla on tuollainen kummallinen alaikäisen ylilautatrollin tai uhmaikäisen lapsen -tason logiikka.
Eihän se kumman puolella on sodassa kerro mitään siitä miten paljon joku on ollut oikeassa tai väärässä sodasta ja sen kulusta.

Esim. en muista että sotatieteilijä Ilmari Käihkön jo pari vuotta varsin kriittisiä kommentteja sodan kulusta olisi täällä paljon dissailtu, eikä Käyhkö ole mikään venäjämielinen. Itsekin olen todennut että Ukrainan totaalinen romahdus on tietyissä olosuhteissa mahdollista jonka jälkeen ryssä voisi jatkaa suoraan Transnitriaan.

Sinun lapsen älykkyyden tasolla oleva trollailu ei tuo yhtään mitään mielenkiintoa keskusteluun tyyliin "jee, en ollut Ukrainan puolella, niin TE olitte väärässä kaikesta ja minä oikeassa!!".
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, To Helmi 13, 2025 6:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Pistä vielä pari kertaa ilman ensimmäistäkään esimerkkiä jos se siitä helpottaisi, rekisteröityneet ei äänestyksen perusteella ole vielä vakuuttuneita. Tai siis ne keitä kiinnostaa niin paljon että vastaavat minfogalluppiin :lol:
Even Steven

Nyt selität yhtä tosissasi kuinka olet ollutkin eri mieltä kuin ollessasi laborantti ja korona-asiantuntija muutama vuosi sitten, josta muuntauduit sota-asiantuntijaksi, postaten tuhansia juttuja, joissa hehkutit Ukrainaa.

Aina samat teesit, etten minä tajua mitään vaikka itse olet jumalauta umpihullu ja koko ajan täysin väärässä.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 6:11 pm Nyt selität yhtä tosissasi kuinka olet ollutkin eri mieltä kuin ollessasi laborantti ja korona-asiantuntija muutama vuosi sitten, josta muuntauduit sota-asiantuntijaksi, postaten tuhansia juttuja, joissa hehkutit Ukrainaa.

Aina samat teesit, etten minä tajua mitään vaikka itse olet jumalauta umpihullu ja koko ajan täysin väärässä.
No laita nyt edes se yksi viesti Ukraina-ketjusta jossa olen ollut täysin väärässä, kun kerran koko ajan olen ollut väärässä.
Taitaa olla jo viides kerta kun pyydän edes yhtä viestiä, mutta ei vain näy edes yhtä.
Even Steven

Sikakoira oli oikeassa. Siinä teille nielemistä.

Olet ollut väärässä Ukrainan sodan voittajan suhteen kuten koronan sekä Trumpinkin. Mikä vittu tässä nyt on vaikea ymmärtää?

Heitit hukkaan 6 vuotta.
Viimeksi muokannut Even Steven, To Helmi 13, 2025 6:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 6:14 pm Sikakoira oli oikeassa. Siinä teille nielemistä.
Eihän ollut. Sikakoira esitti paljon laajempaa venäjän menestystä mitä on totetutunut.
Lisäksi sikke postasi satoja naurettavia yksittäisiä valheita sodasta.
Olet ollut väärässä Ukrainan sodan voittajan suhteen kuten koronan sekä Trumpinkin. Mikä vittu tässä nyt on vaikea ymmärtää?
Ukrainan sodan voittajaa en ole koskaan lähtenyt varmuudella edes spekuloimaan. Trumpin voiton ennustin. Eli olet täysin väärässä näissä ja suoraan valehtelet. Koronasta voi olla montaa mieltä ja siitä kiistely tuntuu jatkuvan ajasta ikuisuuteen.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, To Helmi 13, 2025 6:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven

Roiku siinä sitten, mulle riittää voitto teistä.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 6:17 pm Roiku siinä sitten, mulle riittää voitto teistä.
Tämähän se. Keskustelet "voittaaksesi" (vaikka muut nauraa sinun ns. voitoille). Aikuiset ihmiset keskustelevat sen takia että on mielenkiintoista saada muitakin mielipiteitä ja kantoja asioihin.
Even Steven

No siinäpä nauraa, sillä minä olen nauranut teille aina vitun trollit. Kaikki muut kannat ovat olleet kiellettyjä. "Ryssätrolli" muussa tapauksessa. Ihan vitun turha nyt alkaa esittämään tuollaista.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 6:23 pm Kaikki muut kannat ovat olleet kiellettyjä. "Ryssätrolli" muussa tapauksessa. Ihan vitun turha nyt alkaa esittämään tuollaista.
Eihän minuakaan ole ryssätrolliksi haukuttu vaikka olenkin todennut että Ukrainan totaalinen romahdus ja venäjän jatkaminen siitä eteenpäin on eräs mahdollisuus.

Sinä et osaa keskustella etkä perustella, vaan trollaat. Siksi sinua sanotaan ryssätrolliksi. Ehkä olet vain vähä-älyinen polarisoija joka ei ymmärrä lukemaansa. Selvästikään et ole ymmärtänyt mitä minä olen kirjoittanut, koska väität minun sanoneen kärjistettyjä asioita, kuten vaikka Ukrainan voitosta, joita en ole koskaan sanonut.

Edelleenkin se, kenen puolella on, ei tarkoita sitä että myös automaattisesti väittäisi että Ukraina saisi totaalisen voiton. Koko idea tuollaisesta on aivan harhainen ja järjetön.
Even Steven

Teidän jankutuksen vuoksi minulla ei ole mitään halua, eikä liioin tarvetta alkaa teidän kanssa keskustelemaan yhtään mistään ja vielä ystävällisesti. Maailma muuttui ja sinä yrität esittää olleesi koko ajan mukana vaikka olit toisella puolella. Rotta. Pitäisi laittaa lyhtypylvääseen roikkumaan kuten sain kuulla korona-aikana kun en ottanut rokotetta.

Suksikaa vittuun!

Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Even Steven kirjoitti: To Helmi 13, 2025 6:17 pm Roiku siinä sitten, mulle riittää voitto teistä.
Onko kuviteltu voitto oikeasti voitto? Minun mielestäni ei.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Vastaa Viestiin