Helsinkiläispariskunta ryöstettiin kotonaan joulukuussa 2024

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
JanitaSlim
Ben Matlock

Helsinkiläispariskunta ryöstettiin kotonaan joulukuussa 2024

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Helsinkiläispariskunta joutui hirvittävien tekojen uhriksi omassa kodissaan viime joulukuussa.

Toinen painoi veitsen miehen kaulalle ja vaati tältä rahaa. Nuorukaiset pakottivat miehen näyttämään, missä hän asuu ja tunkeutuivat huoneistoon, jossa puoliso odotti.

Nuoret penkoivat pariskunnan kaapit ja pakkasivat mukaansa muun muassa pelikonsolin, partakoneen, työkaluja, keittiöveitsen, alkoholia ja lääkkeitä.

Puolison onnistui paeta kesken ryöstön. Nuorukaiset pakottivat miehen soittamaan perään ja sanomaan, että mikäli puoliso soittaa poliisit, heidät molemmat tapetaan.
”Pääseekö täältä enää hengissä”

– Olin hyvin hysteerisenä. Hän (naapuri) soitti poliisit, koska mä en pystynyt siihen itse.

19-vuotias ryöstäjä oli paennut asunnolta syli täynnä anastettuja alkoholipulloja. Hän oli kuitenkin kaatunut rappukäytävässä siten, että kaikki pullot rikkoutuivat. Roiskeet ja lasinsirut johdattivat poliisit naapuriasuntoon, jossa 18-vuotias mies asui.

Molemmat miehet otettiin kiinni asunnolta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0905 ... d538069027

Otsikko vaihdettu
-NILS-
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Detsi
Javier Pena

Re: Helsinkiläispariskunta ryöstettiin kotonaan joulukuussa 2024

Viesti Kirjoittaja Detsi »

Jännä, että ihan kuvattu videoineen oikeudessa nämä nuoret. Ei kyse kuitenkaan mistään tappojutusta tms.

Kuva
McPanty
Agentti Scully

Re: Helsinkiläispariskunta ryöstettiin kotonaan joulukuussa 2024

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Detsi kirjoitti: La Helmi 15, 2025 9:51 pm Jännä, että ihan kuvattu videoineen oikeudessa nämä nuoret. Ei kyse kuitenkaan mistään tappojutusta tms.
Hyvä vain että kuvataan. Sen luokan kalluilua, että en ihmettelisi vaikka olisivatkin vielä jonkun tappojutunkin takia oikeudessa.
Vastaa Viestiin