No, juu...SYLWAR kirjoitti: La Helmi 15, 2025 7:53 pmVois ottaa ylläpito sellaisen amerikkalaisen tyylin käyttöön joka taisi ainakin aiemmin olla joissain osavaltioissa, eli neljäs kerta lusimaan rikoksista, niin paukahtaa elinkautinen pinttyneelle rikolliselle. Eli siis kolmas kerta toden sanoo, sen kolmannen trollauksesta saadun bannin jälkeen neljättä ei mahdolliuutta ryhtiliikkeeseen ei enää tule, jos ei sovellu yhteiskuntaan tai tässä tapauksessa siis foorumille, niin tertusta se viimeinen eli neljäs banaani kätöseen matkaevääksi kun laitetaan matkaan banaanisaarille. Selkeisiin trolleihin ei mun mielestä tarvitse soveltaa normaaleja sääntöjä, kivillekin saa viestin menemään paremmin perille.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Helmi 14, 2025 9:24 pm .
Ketjun aloituskysymykseen vastaisin että siksi, kun ne baittaavat lisää klikkejä, ja saavat niitä juurikin Sinulta, Minulta, ja Hentunliisalta.
Tuskin saavat palkkaa, mutta saavat hyvän mielen siitä, kun heitä katsotaan läpi siivilän ja muita tuomitaan samoista rikkeistä. Kyllähän se joskus saattaa vituttaa, mutta kun taitaa olla talon tapa, niin eipä kiinnosta tämän enempää.
Olen täällä Minfossa pulaillut jo aikoja sitten, eri henkilönä ja eri ii-peellä ja jopa eri eMail-ositteella, kun asuin silloin toisella puolella tzadia. Poistuin kuvioista suht pitkäksi aikaa, ja paljon on vettä virrannut Niilissä sen jälkeen.
Siihen "vanhaan hyvään aikaan" varrattuna on minfoportaali muuttunut, myös käyttäjien ikärakenteen suhteen. Tosin tietysti monia Minfon dinosauruksia on yhä jäljellä, ja hyvä niin.
Suurimpana muutoksena näen ehkä sen, että silloin joskus, jos ja kun Suomessa tapahtui jotain huomionarvoista, oli tapahtuneesta sitä syvältä leikkaavaa tietoa lähes aina ensimmäisenä juuri Minfossa, todella usein ennen mediaa.
Ei niin, etteikö silloinkin jo olisi ollut trollausta, mutta ei samalla frekvenssillä kuin tänä päivänä, kun julkinen rikoksista tiedottaminenkaan ei vielä silloin ollut niin salakähmäistä nykyiseen verrattuna, joten itse asioista kirjoittaminen vei luppo-aikaa pois myös trollaajilta, joita silloin [muistaakseni] kohdeltiin kovemmalla kädellä kuin nyt. Enempiä en juuri tällä hetkellä osaa hommaa analysoida.