JanitaSlim kirjoitti: Ma Helmi 17, 2025 5:39 pm
No nuohan kuvittelevat, että kun on neliveto niin sillä pääsee kaikkialla. Saako jäällä edes ajella ellei ole jäätie? Eikai puistoihinkaan voi mennä vaan ajelemaan autolla.
Mulla on kaksi SUV nelivetoa ja fysiikan lait myöskin ajaessa selvillä, mutta usein olen törmännyt sellaisiin joilla ei ole.
Paras mihin itse olen törmännyt, oli keski-ikää lähestyvä, puheesta ja botoxihuulista päätellen Tukholmalainen blondi jolla meni X5 Bimmerilla jarrutus pitkäksi ja jäisestä T-risteyksestä suoraan sukkana ylitse ojaan. Tämä hoki että mulla on neliveto siinä pitää olla paremmat jarrut kuin muissa autoissa.
Poliisit eksyi siihen paikalle ja näille hoki samaa ja nekin yritti pitää naamaansa peruslukemilla.
Typerin temppu mitä itse olen saanut aikaan on se, kun kaivoin kiireessä ihan maasturin tasaiselle pihamaalle kiinni niin, ettei edes hitaalla nelivedolla ja napalukot päällä enää tehnyt muuta kuin suti jään päällä tyhjäkäynnilläkin, aika noloa oli hakea naapurista traktori siihen savottaan. Hiekkaa en ollut hommut, ei sellaista nelivetomies tarvitse ei...

Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E