Onko sinulla lempinimeä? Kuka sitä käyttää?
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
Kotioloissa mulla on lempinimi jota kukaan ulkopuolinen ei käytä eikä tiedä. Allekirjoitan esim. viestit miehelleni silläTiina kirjoitti:Onko sinulla lempinimeä? Kuka sitä käyttää?
Eteenpäin sama, onko lempinimiä?
Viimeksi muokannut Kirsi, Su Loka 26, 2008 1:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Juu-u, onhan mulla, useampiakin. Äitini käyttää ihan itse keksimäänsä lempinimeä, mies käyttää muunnosta nimestäni ja sitten näköjään aika moni minfolainenkin käyttää jonkunlaista muunnosta nikistäni
Miksi meidän on niin vaikeaa tyytyä siihen, mitä meillä jo on? Miksi aina täytyy haaveilla/unelmoida jostain enemmästä?
Miksi meidän on niin vaikeaa tyytyä siihen, mitä meillä jo on? Miksi aina täytyy haaveilla/unelmoida jostain enemmästä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Koska me ollaan ihmisiä, ja päämärät on oikeasti tärkeitä, silloin kun ne on realistisia. Helvetiksi homma menee epärealististen unelmien perässä roikkuessa ja väärien jumalien kumartelussa, tarkoitan lähinnä materiaa. Ettei vain tuo Oulun case ole pannut alitajunnan askartelemaan tämän asian kanssa.maija turjukka kirjoitti: Miksi meidän on niin vaikeaa tyytyä siihen, mitä meillä jo on? Miksi aina täytyy haaveilla/unelmoida jostain enemmästä?
Vastatkoon seuraava samaan
Vaikea sanoa, tottumuskysymys ehkä? Että kun haluaa jotain, sen myös saa, ja kun jo saatu vaikuttaa jo tylsältä ja vanhalta niin tahdotaan lisää? Dunno. Rehellisesti.maija turjukka kirjoitti:Miksi meidän on niin vaikeaa tyytyä siihen, mitä meillä jo on? Miksi aina täytyy haaveilla/unelmoida jostain enemmästä?
Onko unelmat täysin tuhoon tuomittuja?
Riippuu paljolti unelmasta ja siitä unelmoijasta.Howler kirjoitti:Onko unelmat täysin tuhoon tuomittuja?
Esim. jos ite unelmoin lottovoitosta ois se helpompi saavuttaa jos muistasin lotota
Tosin siihen unelmaan en uskoisi vaikka lottoaisin.
Seuraatko minfossa kaikkia keskusteluja?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Nämä sosiaaliset höpöketjut, koska mulla meni eilen myöhään eikä aivotoiminta ole oikein kovin vakavan asian kanssa askarteluun sopivassa kunnossaMaybrick kirjoitti:Mikä aihe kiinnostaa minfossa tänään eniten?
Kenen ennestään tuntemattoman foorumilaisen kanssa haluaisit tekstien perusteella treffeille?
Mä ottaisin Arthur Neben ja häntä ei sitten muut tytöt valitse tai tulee riita
Öhöm. Kenethän tähän heittäisi.. Ns. "ei-romanttisessa mielessä" varmaan joka tapauksessa koko juttu olisi, niin vastataan rehellisesti, että haluaisin kyllä tavata Jack The Ripperin.Kirsi kirjoitti:Kenen ennestään tuntemattoman foorumilaisen kanssa haluaisit tekstien perusteella treffeille?
Sama seuraavalle!
Mariella ja Mother North. Tapaisin molemmat, kun en osaisi päättää.Kirsi kirjoitti:Kenen ennestään tuntemattoman foorumilaisen kanssa haluaisit tekstien perusteella treffeille?
Ja antwerpenin kysymykseen myös vastaisin, ilman muuta YLE:n valvojaiset.
Jatketaan sillä samalla kysymyksellä: Ylen vai maikkarin vaalivalvojaiset?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
En mitenkään. Mielestäni se ei ole oikein suomalaisten juhla. Tai perinne. En koe sitä omaksi mitenkään, eikä sitä meillä kotona olla koskaan kuinkaan juhlistettu koristein tms.Rattus kirjoitti:Pitäisikö?Uskotko, että tämän päivän säällä on ratkaiseva merkitys vaalien lopulliseen äänestysprosenttiin?
Miten ajattelit juhlistaa halloweenia?
Mikä idea on edes vastata tällaiseen ketjuun jos ei ole aikomusta vastata edellisen kysymykseen muuta kuin sarkastisella vastakysymyksellä?
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher