Nokialla kaksi tapon yritystä: Kankaantaka 9.9. ja Koskenmäki 11.9.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Nokialla kaksi tapon yritystä: Kankaantaka 9.9. ja Koskenmäki 11.9.
Gustafsson, Vesa Kalevi (s. 12.2.1982) määrättiin vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä tapon yrityksestä 11.9.2024 Nokialla. Syytteen nostamisen määräpäivä on 24.10.2024 ja tutkinnanjohtajana toimii rikoskomisario Marko Peltonen Sisä-Suomen poliisilaitoksesta.
^ Onkohan se toi faceprofiili millä elämänkoulu mainittu, asuu Ylöjärvellä ja taustakuvana Suomen lippu?
Se on varmaan yks profiili. Vahva veikkaus että noi kaikki ~10 samaa profiilia on kyseinen tekijäStonedar kirjoitti: Ti Loka 01, 2024 1:41 pm ^ Onkohan se toi faceprofiili millä elämänkoulu mainittu, asuu Ylöjärvellä ja taustakuvana Suomen lippu?
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Syyte: nainen yritti surmata puolisonsa leipäveitsellä Nokialla
Pirkanmaan käräjäoikeus käsittelee keskiviikkona tapausta, jossa naisen epäillään puukottaneen miestä yksityisasunnossa.
Syyttäjä on nostanut naista vastaan syytteet tapauksessa, jossa naisen epäillään puukottaneen puolisoaan leipäveitsellä. Tilanne tapahtui yksityisasunnossa Nokialla syyskuussa.
Syyttäjä vaatii naiselle ehdotonta vankeutta tapon yrityksestä. Toissijaisesti syyttäjä vaatii rangaistusta törkeästä pahoinpitelystä.
Syyttäjän teonkuvauksen mukaan nainen löi ja yritti lyödä miestä 20-senttisellä leipäveitsellä useita kertoja asunnon eteisessä. Mies onnistui torjumaan osan iskuista käsillään. Syyttäjän mukaan nainen ilmaisi suusanallisesti samalla, että hänen tarkoituksenaan oli tappaa mies.
Mies menetti paljon verta ja sai hengenvaaralliset vammat. Hän selvisi, kun hän sai naapureilta apua ja pääsi hoitoon.
Nainen on ollut vangittuna syyskuusta asti. Asiassa on riidatonta, että nainen on lyönyt miestä leipäveitsellä käteen.
Väkivallan uhri vaatii naiselta yli 12 000 euron korvauksia.
Pirkanmaan käräjäoikeus käsittelee syytteitä keskiviikkona
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010829877.html
Pirkanmaan käräjäoikeus käsittelee keskiviikkona tapausta, jossa naisen epäillään puukottaneen miestä yksityisasunnossa.
Syyttäjä on nostanut naista vastaan syytteet tapauksessa, jossa naisen epäillään puukottaneen puolisoaan leipäveitsellä. Tilanne tapahtui yksityisasunnossa Nokialla syyskuussa.
Syyttäjä vaatii naiselle ehdotonta vankeutta tapon yrityksestä. Toissijaisesti syyttäjä vaatii rangaistusta törkeästä pahoinpitelystä.
Syyttäjän teonkuvauksen mukaan nainen löi ja yritti lyödä miestä 20-senttisellä leipäveitsellä useita kertoja asunnon eteisessä. Mies onnistui torjumaan osan iskuista käsillään. Syyttäjän mukaan nainen ilmaisi suusanallisesti samalla, että hänen tarkoituksenaan oli tappaa mies.
Mies menetti paljon verta ja sai hengenvaaralliset vammat. Hän selvisi, kun hän sai naapureilta apua ja pääsi hoitoon.
Nainen on ollut vangittuna syyskuusta asti. Asiassa on riidatonta, että nainen on lyönyt miestä leipäveitsellä käteen.
Väkivallan uhri vaatii naiselta yli 12 000 euron korvauksia.
Pirkanmaan käräjäoikeus käsittelee syytteitä keskiviikkona
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010829877.html
-
mmmmmmmmmi
- Alokas
Re: Poliisi tutkii kahta Nokialla tapahtunutta tapon yritystä
Tää tosiaan on mun äiti kenestä nyt puhut etkä tiedä asioista juuri mitään muuta kuin tämän tapahtuman:)aku88 kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 11:46 pm Eipä tekijän ulkonäkö yllättänyt, hyi helvetti ku on pojat poljettu! Äiti varmasti paras kaveri kun ikäeroa tuskin 16v. Olikohan joku puli jättänyt maksamatta?
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine
No haluatko itse kertoa mitä on tapahtunutmmmmmmmmmi kirjoitti: Pe Helmi 21, 2025 1:28 am Tää tosiaan on mun äiti kenestä nyt puhut etkä tiedä asioista juuri mitään muuta kuin tämän tapahtuman:)
Mä oon koittanut laittaa viestiä äidillesi, kerro terveisiä hänelle jookommmmmmmmmi kirjoitti: Pe Helmi 21, 2025 1:28 amTää tosiaan on mun äiti kenestä nyt puhut etkä tiedä asioista juuri mitään muuta kuin tämän tapahtuman:)aku88 kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 11:46 pm Eipä tekijän ulkonäkö yllättänyt, hyi helvetti ku on pojat poljettu! Äiti varmasti paras kaveri kun ikäeroa tuskin 16v. Olikohan joku puli jättänyt maksamatta?