76-vuotias nainen ja koira kateissa Siuntiossa
Re: 76-vuotias nainen ja koira kateissa Siuntiossa
Minä olen tämän ihmisen ne kävelyreitit kiertänyt läpi sekä käynyt paikanpäällä siellä rannassa. Joo en osaa sanoa onko joen virtaus kohdasta se tumma mutta ne on kuulemma tarkastettu.
Hyvä jos näin on.
Henkilö edelleen kateissa.
Hyvä jos näin on.
Henkilö edelleen kateissa.
En väittänyt että ei olisi tehty, vain että etsinnöistä kertoneet ihmiset eivät sellaisesta mitään maininneet.Mainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 9:52 pm On kuulemma tehty sukelluksia.
Mutta väitä sinä mitä väität.
Tässä keskustelusta ihmiseltä joka oli su yön etsinnöissä mukana.A2066ED0-C95D-4CD0-BA1C-2DE11A7BF3C7.jpeg
Hyvä jos ovat tehneet sukelluksia tarvittaessa. Tiedätkö missä kohdilla olisi sukellettu, ja ovatko tehneet sukellusavannon esim. moottorisahalla?
Onko tuo linkkisi henkilö muuten sama joka on kertonut sinulle näin "Järvi on jäässä mutta ohut jääpeite. Sinne ei kävelemään huvikseen mennä." ?
En tiedä missä sukellettu ja miten on reikiä on tehty.
Itse kävin toissapäivänä rannalla eikä silloin näkynyt siinä mitään merkkejä sukelluksesta. Toki ei rannalta pitkälle näe jään päälle kun luntakin tullut.
En viitsi puhua ihmisistä täällä.
Itse kävin toissapäivänä rannalla eikä silloin näkynyt siinä mitään merkkejä sukelluksesta. Toki ei rannalta pitkälle näe jään päälle kun luntakin tullut.
Ok, pystytkö kertoon tuliko tieto sukelluksista esim. jostain faceryhmästä vai minkätyyppisestä suunnasta?Mainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 10:27 pm En tiedä missä sukellettu ja miten on reikiä on tehty.
Kyllä se oli heidän jossain ryhmässä.
Minun mielestä se keskustelu on poistettu kun niitä oli niin monta niitä aloituksia. Mutta joo facesta mutta heidän omasta ryhmästä se oli.
Minun mielestä se keskustelu on poistettu kun niitä oli niin monta niitä aloituksia. Mutta joo facesta mutta heidän omasta ryhmästä se oli.
Kai muistat että kävit siellä myös eilen!?Mainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 10:27 pm En tiedä missä sukellettu ja miten on reikiä on tehty.
Mainecoon kirjoitti: Ke Helmi 19, 2025 1:48 pm Koira ehkä juossut virtakohtaan ja vajonnut jäihin ja nainen lähtenyt pelastamaan. Eipä tuossa kummempaa tarvitse olla.
On siellä joen alkupäässä myös iso tumma alue.
Kävin tänään siellä paikanpäällä
Harmi että sukellus hommat putkahti nyt vasta mieleesiMainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 10:38 pm Kyllä se oli heidän jossain ryhmässä.
Päivät sekaisin siis eilen eikä toissapäivänä.
Vihjaatko että keksin omasta päästä näitä asioita?
Mikähän mahtaa vaivata? Liity itse sinne ryhmään ja käy lukemassa. Minkä ihmeen takia keksisin jonkun sukellus valheen tänne?
Mikähän mahtaa vaivata? Liity itse sinne ryhmään ja käy lukemassa. Minkä ihmeen takia keksisin jonkun sukellus valheen tänne?
Verinuoli kirjoitti: To Helmi 20, 2025 11:03 pmHarmi että sukellus hommat putkahti nyt vasta mieleesiMainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 10:38 pm Kyllä se oli heidän jossain ryhmässä.
Mistäs sinä sen jään vahvuuden tiedät ? Siitä ei ole lukenut missään eli oletko käynyt kairaamassa paikan päällä?
Sanoisin että valistunut päättely ja vielä alakanttiin, tiedossani että n. 1 kk sitten ollut n. 10cm jäätä.Mainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 11:22 pm
Mistäs sinä sen jään vahvuuden tiedät ? Siitä ei ole lukenut missään eli oletko käynyt kairaamassa paikan päällä?
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Tällä hetkellä Etelä-Suomen järvet jäänvahvuus liki 30 cm josta teräsjäätä 20 cm. Eli katoamispäivä huomioiden vahvassa jäässä
on kyseinen järvi ollut. Jokien laskupaikat ja alue niiden ympärillä toki voivat olla liki sulia tai ohuessa riittäessä.
Mutta tämän varmasti jokainen luonnossa liikkuva osaa huomioida. Tuskin vanharouva siis olisi edes koiran perässä mennyt
tuohon suvantoon. Jollei sitten vahingossa.
Lisättäköön vielä että 5 cm teräsjää kantaa jo hyvin ihmisen. Toki suositus on liki 10 cm.
on kyseinen järvi ollut. Jokien laskupaikat ja alue niiden ympärillä toki voivat olla liki sulia tai ohuessa riittäessä.
Mutta tämän varmasti jokainen luonnossa liikkuva osaa huomioida. Tuskin vanharouva siis olisi edes koiran perässä mennyt
tuohon suvantoon. Jollei sitten vahingossa.
Lisättäköön vielä että 5 cm teräsjää kantaa jo hyvin ihmisen. Toki suositus on liki 10 cm.
Viimeksi muokannut LiamNeeson, Pe Helmi 21, 2025 9:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Mistä ihmeen ryhmästä sä jauhat koko ajan? Siis onko näillä kadonneen naisen omaisilla tai etsijöillä oma ryhmä?Mainecoon kirjoitti: To Helmi 20, 2025 11:15 pm Päivät sekaisin siis eilen eikä toissapäivänä.
Linkki siihen?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Kyllä itse veikkaan, että koira tippunut jäihin ja nainen mennyt auttamaan, eikä ole päässytkään enää pois.
Yksi kaverini, ihan täysijärkinen tyyppi, meni perässä jäihin pelastamaan omat jäihin tippuneet koiransa. Vasta jälkikäteen tajusi, mitä tuli tehtyä ja miten huonosti olisi voinut käydä. Hyväkuntoinen kolmekymppinen, ja silti oli toppavaatteissa ja naskalit käytössä saanut itseään tosissaan nykiä jäistä ylös.
Että en pidä mitenkään ihmeellisenä, jos ihminen menee koiraa jäistä pelastamaan.
Yksi kaverini, ihan täysijärkinen tyyppi, meni perässä jäihin pelastamaan omat jäihin tippuneet koiransa. Vasta jälkikäteen tajusi, mitä tuli tehtyä ja miten huonosti olisi voinut käydä. Hyväkuntoinen kolmekymppinen, ja silti oli toppavaatteissa ja naskalit käytössä saanut itseään tosissaan nykiä jäistä ylös.
Että en pidä mitenkään ihmeellisenä, jos ihminen menee koiraa jäistä pelastamaan.
Löytynyt menehtyneenä kotinsa lähettyviltä vesistöstä.
https://poliisi.fi/-/siuntiossa-kadonnu ... um=twitter
https://poliisi.fi/-/siuntiossa-kadonnu ... um=twitter
Surkea, surullinen loppu stoorille, mutta pääasia että löytyi.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.