Tämän maailman nuoret hukkuu alkoholiin, huumeisiin, ennenaikaiseen kuolemaan, kaikkein tärkein on viedä Evankeliumia heille, Rakkauden sanoma Jeesuksesta.
Uskonnot
-
bluerein
Minusta heille kannattaisi viedä faktaa siitä, millä tavoin alkoholi ja huumeet ovat vaaraksi sen sijaan että kaikki hukutetaan jonkin sadun alle.bluerein kirjoitti: Tämän maailman nuoret hukkuu alkoholiin, huumeisiin, ennenaikaiseen kuolemaan, kaikkein tärkein on viedä Evankeliumia heille, Rakkauden sanoma Jeesuksesta.
Kristus-kumi-ristillä jo sentään. Juuri äsken laitoin Jeesuksen sanan noista vanhoista käskyistä mutta et sinä sitä sitten viitsinyt kommentoida..bluerein kirjoitti:Tämänkin minä olen aiemmin sanonut että me elämme nyt Uudessa Liitossa, emme Vanhan Testamentin lain alla, jos Mooseksen aikana kivitettiinkin, mutta ei nyt Jeesuksen aikana,
(Matt. 5:18 "Sillä totisesti minä (Jeesus) sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.")
Samaa mieltä Joeyn kans huumeasiassa.
Minusta tuntuu, että sinulla on vaan VÄHÄN liian vilkas mielikuvitus. En ymmärrä miten ihmeessä sanasta "merkki" voi vetää hysteerisiä mikrosiru/maitopurkki/robotti-ihmiset jne. johtopäätöksiä. Joka tapauksessa, noi on sun TULKINTOJA eivätkä raamatun sanaa ja miten voi olla niin varma, että se oma TULKINTA on juuri se ainut oikea, huh.bluerein kirjoitti:Uskomatonta että te ette tajua tuota Raamatun kohtaa, se on teidän ymmärryksestä kiinni, no ei voi mitään jos ette snaijaa, vaikka noin yksinkertaisesti Raamattu sanoo, ota huomioon että silloin tekniikka ei ollut sellaista niinkuin nykyaikana, mutta tuo Raamatun kohta on vain tajuttava, ja ettekö katsele ympärillenne mitä tässä maailmassa tapahtuu, ?????
Viimeksi muokannut Bombay, Su Loka 26, 2008 9:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein, mitä mieltä olet siitä että uskonnon nimissä esimerkiksi Yhdysvalloissa kielletään nuorilta kokonaan seksivalistus, mikä on johtanut lukuisiin teiniraskauksiin (erinomaisena esimerkkinä mainittakoon republikaanien varapresidenttiehdokas Sarah Palin perheineen. Naikkonen vastustaa seksivalistusta niin hanakasti, että oma tyttärensä sai lapsen 17-vuotiaana)?
Ihminen toki on kokonaisuus, useimmat meistä ovat hengellisiäkin, mutta tarve hengellisyyteen ei automaattisesti sammu Evankeliumilla. Esimerkiksi minun kohdallani asia ei ole näin.
Ihminen toki on kokonaisuus, useimmat meistä ovat hengellisiäkin, mutta tarve hengellisyyteen ei automaattisesti sammu Evankeliumilla. Esimerkiksi minun kohdallani asia ei ole näin.
Viimeksi muokannut joey, Su Loka 26, 2008 9:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
bluerein
Joo? Ja sen mukaan jos elää niin myöskin nämä käskyt on sellaisia mitä pitää noudattaa, riippumatta mistään uudesta liitosta;bluerein kirjoitti:kommentoin että: Tuo Raamatun kohta on mahtava ,(Matt.) se on niin ja aamen, mitään siihen lisäämättä ja mitään siitä pois ottamatta.
5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
3. Moos. 20:9-12 Homot ja avionrikkojat on tapettava.
Onhan ne koska raamattu niin sanoo. Eikö bluerein ole kokoajan puhunut siitä kuinka raamattu on oikeassa ja sitä pitää totellaBombay kirjoitti:No mitäs noi sit on, eikö noita pidä noudattaa? Mooses vaan läpällä keksi? Tiedän toki mitä on KYMMENEN KÄSKYÄ mutta onhan noikin KÄSKYJÄ, ainakin jonkinlaisia.bluerein kirjoitti:Ei nuo ole käskyjä, etkö tiedä mitkä on käskyt, yksi niistä on "ÄLÄ TAPA"
Nanika ga tooku matteiru to
Mutta käskyt ovat vanhan testamentin käskyjä, eikös uusia pitäisi nyt noudattaa? Rakastaa lähimmäistä Baabelin porttoa odotellessa ja silleen.
Btw. Taas on jonkun lahkon mielestä tuhon merkit ilmassa. Pankkikriisi on kuulemma merkki siitä, että Venäjä hyökkää pian Suomeen, mitään isoja hankintoja ei kannata tehdä, koska pian meidät täältä häädetään. Ja arvatkaapa, missä tämäkin on ennustettu, satoja vuosia ennen valtiomme olemassa oloa?
Btw. Taas on jonkun lahkon mielestä tuhon merkit ilmassa. Pankkikriisi on kuulemma merkki siitä, että Venäjä hyökkää pian Suomeen, mitään isoja hankintoja ei kannata tehdä, koska pian meidät täältä häädetään. Ja arvatkaapa, missä tämäkin on ennustettu, satoja vuosia ennen valtiomme olemassa oloa?
- Juliet Jones
- Axel Foley
Minulla on mikrosiru pankkikortissa. Siinä ei ole mitään saatanallista, sillä se helpottaa tunnistautumista käytössä. Samaa korttia voi käyttää siis muuhunkin kuin rahan nostamiseen pankkiautomaatista tai ostosten maksamiseen. Sirukortti on myös käytännössä mahdoton väärentää.bluerein kirjoitti:ILM. 13: 16-18 Ei ole minun mielikuvitusta, vaan Jumalan sanaa Raamatusta. Etkö todellakaan ole kuullut mikrosirusta mitään, ihmettelen sillä suuressa maailmassa monikin siitä puhuu, ja sitä jopa on koe käytetty ihmisillä, TV: ssä tuli jopa ohjelmaa siitä, ja miten se toimii, siru on pankkikorteissa, siru on eläimissä korvassa, Ei todellakaan ole minun mielikuvitusta, kysymys on vain siitä että ei tiedetä vielä mihin todellisuudessa maailma on menossa, tai ei haluta tietää, suljetaan silmät,
koska tieto lisää tuskaa. Jo vähänkin Raamattua ymmärtää, ei voi silloin puhua mielikuvituksesta, itse en henk.koht. halua elääkkään missään mielikuvituksissa. Ei ole kuin pieni hetki enää kun tuo mikrosiru on ihmisten käytössä, tuota laitetta on tehty jo tuhansittain ja tuhansittain,
Päivälehdissäkin siitä on ollut juttua, ihmiset jopa puhuvatkin siitä, ei todellakaan ole minun juttuni ja mielikuvitukseni, ettekö ole sen vertaa seuranneet että miten ihmiskunta vähitellen on siirtymässä numeroyhteiskuntaan, ja vähitellen rahattomaan yhteiskuntaan, jos ette tätä tiedä, niin nyt on aika tietää.
Rahaliikenne kulkee verkossa, joka on www eli 666 ja mikrosiruun tulee kuusinumeroinen luku, tilinumero, paikka jossa asut, sos tunnus...mm.
Miksi ultravioletti säde on kaupan kassoilla, no siksi että siinä vilauttamalla ostostasi, saa sen hinnan näkyviin, entä kun maksat ostoksesi, vilautat kättäsi ultravioletti säteessä, niin tililtäsi menee se summa ostoksestasi, maitopurkki on vain esim. jossa on tuo 6 numeroinen luku 666. Te vänkkäätte tälläistä yksinkertaista asiaa, jonka ymmärtää jos haluaa ymmärtää tai perehtyy asiaan. Mutta jos se tuottaa pelkoa, niin sitä ei haluta uskoa, vaikka se olisi silmiemme edessä.
Minä olen tästä aiheesta jo ihan tarpeeks kirjoittanut, enkä viitsisi toistaa samaa.
Henkilökortteihin saa mikrosirun. Siihen voidaan tallentaa mm. henkilön sairaudet, jolloin sopivan avun/ lääkityksen saaminen akuuttitilanteessa on nopeampaa. Mikrosiruun voi tallentaa niin paljon tietoa, että esim. virastoasiointi voi tulevaisuudessa helpottua kun niitä kaikkia mahdollisia papereita ei tarvitse mukanaan raahata, kaikki löytyy sirulta ja lukija tulkitsee tiedot.
Rekisteröidyillä lemmikkieläimillä voi olla tunnisteena siru. Jos se katoaa ja löytyy, sen alkuperän voi helposti selvittää. Ei mitään helvetillistä siinäkään, Tessu palaa todennäköisesti nopeammin kotiin.
Se, että tulevaisuudessa ihmisiin laitettaisiin mikrosiruja, on varsin epätodennäköistä. Kysehän on kuitenkin vierasesineestä ihmisen kehossa, eikä tuollaista päätöstä sivistyneessä maailmassa varmaan koskaan tulla tekemään, kun kyse on erilaisista tiedostoista jotka ihmiseen liittyvät.
Me kaikki olemme kuulleet mikrosirusta. Kysymys oli vain ja ainoastaan siitä, että sinun mukaasi Raamatussa on ennustettu nämä sirut ja niiden injisointi ihmiseen, kaupan kassat ja maitopurkkien triplakutoset. Se on valhetta, sillä missään päin Raamattua ei näistä mainita. Kaikki on pelkkää tulkintaa kuten on ollut vuosikymmeniä ja -satoja. Jostain syystä nimenomaan teknologia saa hörhöt ja lahkolaissaarnaajat koloistaan.bluerein kirjoitti:Etkö todellakaan ole kuullut mikrosirusta mitään, ihmettelen sillä suuressa maailmassa monikin siitä puhuu, ja sitä jopa on koe käytetty ihmisillä, TV: ssä tuli jopa ohjelmaa siitä, ja miten se toimii, siru on pankkikorteissa, siru on eläimissä korvassa, Ei todellakaan ole minun mielikuvitusta, kysymys on vain siitä että ei tiedetä vielä mihin todellisuudessa maailma on menossa, tai ei haluta tietää, suljetaan silmät,
koska tieto lisää tuskaa.---
On. Sun jumalasi sanassa ei mainittu kertaakaa mitään edes mikrosiruun viittavaa, sun omaa mielikuvitusta ja tulkintaa.bluerein kirjoitti:ILM. 13: 16-18 Ei ole minun mielikuvitusta, vaan Jumalan sanaa Raamatusta.
No morjens, VÄHÄN vääristelet. En ole missään vaiheessa väittänyt, että en ole kuullut mikrosirusta vaan että en tiedä RAAMATUN KOHTAA jossa siitä puhutaan, enkä muuten tiedä vieläkään.bluerein kirjoitti: Etkö todellakaan ole kuullut mikrosirusta mitään, ihmettelen sillä suuressa maailmassa monikin siitä puhuu.....
Sorry, mutta jatkuvasti sinä elät ja puhut täälläkin hyvin sekopäisiä mielikuvitusmikrosiru/maitopurkki-juttuja,bluerein kirjoitti: Jo vähänkin Raamattua ymmärtää, ei voi silloin puhua mielikuvituksesta, itse en henk.koht. halua elääkkään missään mielikuvituksissa.
So what, hyvä juttuhan toi on vaan. Ei tää MIKROSIRU ole sen enempää SAATANAN MERKKI kuin uskovaistein sukulaisteni SAATANANMERKKI=telkkari.bluerein kirjoitti: Ei ole kuin pieni hetki enää kun tuo mikrosiru on ihmisten käytössä, tuota laitetta on tehty jo tuhansittain ja tuhansittain,
Päivälehdissäkin siitä on ollut juttua, ihmiset jopa puhuvatkin siitä, ei todellakaan ole minun juttuni ja mielikuvitukseni, ettekö ole sen vertaa seuranneet että miten ihmiskunta vähitellen on siirtymässä numeroyhteiskuntaan, ja vähitellen rahattomaan yhteiskuntaan, jos ette tätä tiedä, niin nyt on aika tietää.
WWW=666, mitä ihmettä, millä ihmeen logiikalla, FFF on 666 mutta ei WWW. So what edelleenkin tuohon nettijuttuun, pitäiskö ihmiset jättää pankkiautomaatit ja E-laskut väliin koska ne on SAATANAN VEMPELEITA vai mitä ihmettä?bluerein kirjoitti: Rahaliikenne kulkee verkossa, joka on www eli 666 ja mikrosiruun tulee kuusinumeroinen luku, tilinumero, paikka jossa asut, sos tunnus...mm.
Miksi ultravioletti säde on kaupan kassoilla, no siksi että siinä vilauttamalla ostostasi, saa sen hinnan näkyviin, entä kun maksat ostoksesi, vilautat kättäsi ultravioletti säteessä, niin tililtäsi menee se summa ostoksestasi, maitopurkki on vain esim. jossa on tuo 6 numeroinen luku 666.
Mä vängätään, eikun vaan paraneebluerein kirjoitti: Te vänkkäätte tälläistä yksinkertaista asiaa, jonka ymmärtää jos haluaa ymmärtää tai perehtyy asiaan.
Hienoa, pidä lupauksesi kanssa. Minäkin lopetan tähän viimeiseen kirjoitukseen mielipuolisen vänkäyksen sun kanssa, jos oot trolli niin hyvin vedetty!bluerein kirjoitti: Minä olen tästä aiheesta jo ihan tarpeeks kirjoittanut, enkä viitsisi toistaa samaa.
-
bluerein
SIINAIN VUORELLA ANNETUT KÄSKYT MOOSEKSELLE :
Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.
Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa, äläkä mitään kuvaa, älä niistä jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä jotka ovat alhaalla maan päällä, älä niistä jotka ovat vesissä maan alla.
Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä joka hänen nimensä turhaan lausuu.
Muista pyhittää lepopäivä.
Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa jonka Herra sinun Jumalasi ,sinulle antaa.
Älä tapa.
Älä tee huorin.
Älä varasta.
Älä sano väärää todistusta lähimmäistäsi.
Älä himoitse lähimmäisesi huonetta.Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa..."
Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.
Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa, äläkä mitään kuvaa, älä niistä jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä jotka ovat alhaalla maan päällä, älä niistä jotka ovat vesissä maan alla.
Älä turhaan lausu Herran sinun Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä joka hänen nimensä turhaan lausuu.
Muista pyhittää lepopäivä.
Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa jonka Herra sinun Jumalasi ,sinulle antaa.
Älä tapa.
Älä tee huorin.
Älä varasta.
Älä sano väärää todistusta lähimmäistäsi.
Älä himoitse lähimmäisesi huonetta.Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa..."