Tää on sitä tasa-arvoa.Näin se vain on kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 2:46 pm Tässä tapauksessa ukko oli akkansa kanssa tapellut, molemmat saivat sakot. Saivat kumpikin yhtä paljon päiväsakkoja. Nainen siis aivan yhtä syyllinen kuin mies.
Espoolainen persupolitikko tuomittiin vaimonsa pahoinpitelystä
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine
Re: Espoolainen persupolitikko tuomittiin vaimonsa pahoinpitelystä
-
Näin se vain on
- Sabrina Duncan
Tappelu ollut tasaväkinen. Hoikka, suorastaan laiha mies, hyvinsyönyt roteva nainen, sehän on ollut reilu taisto, tasapeli, ratkaisematon. Eiköhän uusintaottelu ole luvassa.
Voisivat myydä lippuja. Esiottelu ennen Immun ja sen somepellen matsia. Saisivat rahaa joilla maksaa sakot.
Voisivat myydä lippuja. Esiottelu ennen Immun ja sen somepellen matsia. Saisivat rahaa joilla maksaa sakot.
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine
Keronen on kertomansa mukaan ilmoittanut tuomiostaan ”joka helvetin ainoalle relevantille taholle” ennen ehdokkuuspaperien allekirjoittamista ja kirjoittanut asiasta julkisesti somekanavissaan jo ennen tuomiota.
”Ja nyt nämä [puolue] on mukamas niin, että tämä on ihan kauhea yllätys kaikille.”
Keronen kertoo, ettei ollut aikeissa lähteä ehdolle ”enää mihinkään”, mutta että muun muassa Espoon perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja ja sihteeri sekä Uudenmaan vaalipäällikkö suostuttelivat hänet lähtemään ehdolle.
”Itse olin sitä mieltä, että en lähde. Olen muutenkin ollut mainehaitta koko puolueelle jo ennen kuin edes puolueeseen kuuluinkaan. Ei politiikka ole minun kaltaiselleni ihmiselle oikea foorumi mihinkään.”
”Olen lähtökohtaisesti sitä mieltä, että en ole ollut kertaakaan ikinä yksissäkään vaaleissa mitenkään sellainen henkilö, jota yhdenkään puolueen ikinä kannattaisi ottaa ehdolle.”
”Ja nyt nämä [puolue] on mukamas niin, että tämä on ihan kauhea yllätys kaikille.”
Keronen kertoo, ettei ollut aikeissa lähteä ehdolle ”enää mihinkään”, mutta että muun muassa Espoon perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja ja sihteeri sekä Uudenmaan vaalipäällikkö suostuttelivat hänet lähtemään ehdolle.
”Itse olin sitä mieltä, että en lähde. Olen muutenkin ollut mainehaitta koko puolueelle jo ennen kuin edes puolueeseen kuuluinkaan. Ei politiikka ole minun kaltaiselleni ihmiselle oikea foorumi mihinkään.”
”Olen lähtökohtaisesti sitä mieltä, että en ole ollut kertaakaan ikinä yksissäkään vaaleissa mitenkään sellainen henkilö, jota yhdenkään puolueen ikinä kannattaisi ottaa ehdolle.”
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Kertoohan se Teuvo Hakkarainenkin, että verot unohtu maksaa, että kyllä ne tarkotus oli hoitaa, mutta.. kuka näitä päivätyökseen kusettavia perssuteja enää uskoo.Keronen kertoo, ettei ollut aikeissa lähteä ehdolle ”enää mihinkään”, mutta että muun muassa Espoon perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja ja sihteeri sekä Uudenmaan vaalipäällikkö suostuttelivat hänet lähtemään ehdolle.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Laitakaupunkilainen
- Armas Tammelin
Toiselle paikkakunnalle muutto on aina pätevä syy erota kunnan luottamustehtävistä. Tällöin menettää vaalikelpoisuutensa ko. luottamustehtävään ja on pakko erota. Ainut poikkeus on erilaisten kuntien kokonaan tai osittain omistamien osakeyhtiöiden hallitukset. Niissä saa yleensä jatkaa, ellei erikseen eroa pyydä, seuraavaan yhtiökokoukseen asti.Rousku kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 2:17 pm
Sehän on ihan jokaisen puolueen oma asia päättää, keitä kelpuuttaa puheenjohtajistoonsa ja vaaleissa ehdolle. Äänestäjä voi sitten antaa puolueen päätöksen vaikuttaa omaan äänestyskäyttäytymiseensä.
Kaupunginvaltuustosta eroaminen ei aina ole ihan yksinkertaista. Puolue voi erottaa edustajan valtuustoryhmästään, mutta ei valtuustosta. Henkilöä kun ei ole valtuustoon valinnut puolue vaan äänestäjät. Omasta tahdostaan jos haluaa erota, niin valtuusto käsittelee asian. Ihan vain se, että kyllästyttää tai että tuli mokailtua, ei aina riitä. Esimerkiksi toiselle paikkakunnalle muutto on aika pätevä peruste. Jos ei eroa saa, niin voi tietysti jättää vain osallistumatta valtuuston työskentelyyn.
- Collie
- Perry Mason
Eikai paikallispoliitikot ny etusivulle pitäisi päätyä. "Ihan puolueesta riippumatta".Skloddi kirjoitti: Ma Kesä 20, 2022 7:08 pm etusivulle ei tuntemattoman paikallispoliitikon seksirikostuomio olisi päätynyt, ihan puolueesta riippumatta.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Huutaa tai kuiskaa, niin... "samapa tuo".Chinaski kirjoitti: Ke Helmi 26, 2025 12:56 pmNo tämä tapaus kyllä huutaa persuutta...Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Helmi 25, 2025 6:40 pm Niin...
Ei tästä keissistä uutista tee tuo tapahtunut pahoinpitely, vaan tekijän persuus.![]()
Äijä ja muija toistensa raiveleissa. Dumari tarjosi samat kotiläksyt kummallekin. Näin ainakin uutisointi antoi ymmärtää.
Ehkä persuja molemmat, tai ehkä ei.
X X X X X
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Perssudeissa kaikki menee toisinpäin. Kertovat, etteivät pidä naistenhakkaajista, mutta kuitenkin äänestävät sellaisia eduskuntaan, sekä kaupunginvaltuustoihinYrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Helmi 27, 2025 4:16 pm Huutaa tai kuiskaa, niin... "samapa tuo".
Äijä ja muija toistensa raiveleissa. Dumari tarjosi samat kotiläksyt kummallekin. Näin ainakin uutisointi antoi ymmärtää.
Ehkä persuja molemmat, tai ehkä ei.![]()
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Ei ne SossuDemonitkaan tykkää pedofileista mutta jotkuthan vaan niitäkin näyttää äänestävän. Ei valtuustoihinkaan pelkillä oman suvun äänillä päästä.JanitaSlim kirjoitti: To Helmi 27, 2025 4:27 pmPerssudeissa kaikki menee toisinpäin. Kertovat, etteivät pidä naistenhakkaajista, mutta kuitenkin äänestävät sellaisia eduskuntaan, sekä kaupunginvaltuustoihinYrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Helmi 27, 2025 4:16 pm Huutaa tai kuiskaa, niin... "samapa tuo".
Ehkä persuja molemmat, tai ehkä ei.![]()
![]()
X X X X X
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Poistettu keskustelua kahdesta tähän ketjuun liittymättömästä henkilöstä. Joillekin tuottaa suuria vaikeuksia pysyä ketjun aiheessa
-NILS-
-NILS-
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Poistettu keskustelua kahdesta tähän ketjuun liittymättömästä henkilöstä. Joillekin tuottaa suuria vaikeuksia pysyä ketjun aiheessa
-NILS-
-NILS-
X X X X X
- Collie
- Perry Mason
-NILS-
-NILS-
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
-NILS-
-NILS-
-
Näin se vain on
- Sabrina Duncan
-NILS-
-NILS-