Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00
Tämähän on mielenkiintoista. Onko siis niin että paikalla on15 nikkiä = 5 henkilöä?
Näin ainakin olen ymmärtänyt tämän porukan kinastelun. Kaikki on tuplia/triploja.
Näin ainakin olen ymmärtänyt tämän porukan kinastelun. Kaikki on tuplia/triploja.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Väärin olet sitten ymmärtänyt, mikä on jassehamesin tarkoituskin. Toi koko multinikki-perseily on jassehamesin pitkään jatkunutta tahallista häriköintiä. (Ketä edes kiinnostaa joku nettifoorumi niin paljon, että tekisi jopa viisi erillistä nimimerkkiä, kun jo kahdesta voi saada bännit.)Kuten sekin, että ko. nimimerkki tulee tähän keskusteluun tarkoituksenaan sabotoida tapaamista, vailla pienintäkään aikomusta osallistua tähän tapaamiseen.LiamNeeson kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 8:54 am Tämähän on mielenkiintoista. Onko siis niin että paikalla on15 nikkiä = 5 henkilöä?
Paikalle on tulossa Quorthon ja minä, ja ainakin Ross on ilmoittanut saapuvansa. Muista en tiedä.
Mainitulla kattauksella keskustelua ainakin Kirkkonummen, Tuiran kaksoissurman ja Zodiacin tapauksista.
Eih bennek, eih blavek
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jos ennustan että paikalla on useampikin trenssitakkiukko kuvaamassa miittiin osallistujia niin olenko vainoharhainen hörhö vai realisti ja selvillä miten maa makaa?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
^Tuskinpa tuo tapaaminen niin paljon kiinnostusta herättää, että siellä olisi kukaan kuvaamassa miitin osallistujia, varsinkaan ilman näiden lupaa. Quorthon ja minä otamme itsestämme kuvan tuolla, mutta siihen kuvaan osallistumien on muilta täysin vapaaehtoista.
Minfon pahimpien häiriköiden saapuminen tapaamiseen on hyvin epätodennäköistä. Esim. Sailor Maryn tapaamisessa 5.10. ei ollut minfosta kuin minä ja Quorthon. Muut oli paikan vakioasiakkaita. Sen verran pieni paikka oli, että asia oli hyvin helppo todeta.
Minfon pahimpien häiriköiden saapuminen tapaamiseen on hyvin epätodennäköistä. Esim. Sailor Maryn tapaamisessa 5.10. ei ollut minfosta kuin minä ja Quorthon. Muut oli paikan vakioasiakkaita. Sen verran pieni paikka oli, että asia oli hyvin helppo todeta.
Eih bennek, eih blavek
Tekoviikset, popliinitakki ja naaman edessä oleva sanomalehti, johon on tehty silmien kohdalle aukot, on täydellinen supon kenttätiedustelijan lookki. Toinen on juuri paketista otetut maanrakennustyömiehen huomiovärivaatteet. Nämä ovat niin älvästejä, että heidät kyllä tunnistaa. Aika moni kyttä pitää tiedusteluhommissa kalvomaihareita tai metsänvihreitä taktisia Salomoneja. Se on sitä, kun heidän hommiinsa pääsee parin kuukauden amiskurssilla käytännössä aivan kuka tahansa, joka ei ole juurikaan jäänyt kiinni mistään.Jack the Ripper kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 10:33 am Jos ennustan että paikalla on useampikin trenssitakkiukko kuvaamassa miittiin osallistujia niin olenko vainoharhainen hörhö vai realisti ja selvillä miten maa makaa?
Ettei kukaan vahingossakaan kuvittele mitään tapaamista olevan olemassakaan, Ross Sullivan, Kosti, Korpisoturi ja Quorthon on yksi ja sama mieleltään häiriintynyt androgyyni. Käyttää myös muita nimimerkkejä, mutta nämä nyt liittyvät tähän "tapaamiseen".
Motiivi näille mielikuvitustapaamisille on sama kuin tämän häiriintyneen surkimuksen tarve yksinpuhella näillä nimimerkeillään keskellä yötä, jota voi kuvailla puhtaaksi maniaksi. Agitoituu myös hyvin helposti "trollatessaan", varsinkin yöaikaan.
Mikään ei kuitenkaan estä menemästä paikanpäälle. Riski kohdistuu ainoastaan heiveröisiin naisihmisiin, mitä poikkeuksetta kaikki naispuoliset minfottajat ovat, tai vastaavasti hirveitä läskejä. Mikään ei nimittäin sano, etteikö tämä mielisairas olisi siellä baarissa naisten vessassa jonkun keittiöveitsen kanssa raiskausnahkakynsikkäät käsissä toteuttamassa sukuelinkirurgiaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Eiköhän jokainen täyspäinen jo vähänkin aikaa minfoa seurannut tiedä, että sun löpinät on aivan täyttä tuubaa. Se, että sulla on jassehamesin kanssa samat multinikki-psykoosit päällä, ei tee niistä yhtään sen todempia. Voisit taas nolosti uhkailla saapuvasi paikalle aseistautuneena, kuten viimeksi. Vaikka eipä sua näkynyt silloinkaan. Eli: valehtelet jälleen.
Tapaaminen järjestetään vaikkei tonne tulis muita minfoilijoita kuin minä ja Quorthon. Hupaisaa sinänsä, että sekin tuntuu ottavan lujasti seinien sisälle täällä joitakin.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
"Mikään ei kuitenkaan estä menemästä paikanpäälle"Kosti kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 8:28 pmEiköhän jokainen täyspäinen jo vähänkin aikaa minfoa seurannut tiedä, että sun löpinät on aivan täyttä tuubaa. Se, että sulla on jassehamesin kanssa samat multinikki-psykoosit päällä, ei tee niistä yhtään sen todempia. Voisit taas nolosti uhkailla saapuvasi paikalle aseistautuneena, kuten viimeksi. Vaikka eipä sua näkynyt silloinkaan. Eli: valehtelet jälleen.
Tapaaminen järjestetään vaikkei tonne tulis muita minfoilijoita kuin minä ja Quorthon. Hupaisaa sinänsä, että sekin tuntuu ottavan lujasti seinien sisälle täällä joitakin.![]()
Raija-Liisan kohdalla estää ihan jo se, että mielisairaalasta ei varmaan ihan niin vaan poistuta.
Hassua muuten on, että Raija-Liisalla on kova tarve esittää, että hän olisi osallistunut tai osallistumassa live-tapaamisiin. Ilmeisesti häntä itseäänkin häiritsee, että hän ei kykene osallistumaan? Sen sijaan hän pysyvästi agitoituneena itkee yhteiskunnan kovuutta internetin syövereissä ja nimenomaan arkiaamuöisin sekä kertoilee ohjanneensa DC 9:ä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Tuplanikit esittelevät molemmat persoonansa:

^Niin onhan se varmaan kiva huudella tuplanikkiä nimimerkin suojista.^^
Tervetuloa tapaamaan "tuplanikkiä", sillähän sekin asia selviää.
Tervetuloa tapaamaan "tuplanikkiä", sillähän sekin asia selviää.
Eih bennek, eih blavek
Minulla on kantolupa villin lännen mustaruutiaseille. Saan mennä mm. Oikeuslaitoksen käsittelyihin metallinpaljastimen ohi ns. Open carry -meiningillä. Nilkkakotelossa pidän sitten Charles Bronsoninkin suosimaa 38 specialia. Viime tapaamisella Kirkkonummella sinua ei näkynyt. Elät ainoastaan internetissä. Nytkin taas agitoituneena maanikkona yksinpuhelet "Kostina" ja " Ross Sullivanina".Kosti kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 8:28 pm Voisit taas nolosti uhkailla saapuvasi paikalle aseistautuneena
Mitään tapaamista ei todellisuudessa ole olemassa. Olet vain mielisairas.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Aivan varmasti! Joka tuota pitää totena kuuluu itsekin Niuvanniemeen.RL11/6 kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 10:01 pm Minulla on kantolupa villin lännen mustaruutiaseille. Saan mennä mm. Oikeuslaitoksen käsittelyihin metallinpaljastimen ohi ns. Open carry -meiningillä. Nilkkakotelossa pidän sitten Charles Bronsoninkin suosimaa 38 specialia.
Eli olet 60 - 70 -vuotias alkkis. Näiden lisäksi paikalla oli yksi kolmenkympin molemminpuolinen oleva neljän hengen seurue, joka keskittyi vankasti päihtymiseen. Muita kuin edellä kuvaillut Sailor Maryssä ei tuona viime tapaamisen ajankohtana asiakaskunnassa ollut minun ja Quorthonin lisäksi.
Jännä, että sulla on noinkin kova tarve koittaa sabotoida tätä tulevaa tapaamista. Mitä se kertookaan susta. Olet hieman kateellinen, näinkin pienestä jo.
Eih bennek, eih blavek
Et ole koskaan käynyt Sailor Maryssä, eikä se muuta asiaa, että valehtelet maanisena useilla eri nimimerkeilläsi asiasta.
Mulla on muuten valokuva itsestäni Sailor Maryssa.^^
Mut ai nii, tekoäly.
Eih bennek, eih blavek
Minullakin on. Annoin ulkomaisille toimittajille haastattelun Sailor Maryssä koskien vanhaa virka-asettani, joka meni huutokauppaan myyntiin.Kosti kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 10:33 pmMulla on muuten valokuva itsestäni Sailor Maryssa.^^
Mut ai nii, tekoäly.![]()
^Jaa. Mistä lähtien lääkärillä on ollut virka-ase?
Tossa mun kuva Sailor Maryssä 5.10.2024.
Sama rotsi kuin hautausmaa-kuvassa koska sama tapaaminen.
Nii missä se sun kuva Sailor Marystä on?^^
Samaa paskaa kuin sun kaikki muutkin jutut.
Tossa mun kuva Sailor Maryssä 5.10.2024.
Sama rotsi kuin hautausmaa-kuvassa koska sama tapaaminen.
Nii missä se sun kuva Sailor Marystä on?^^
Samaa paskaa kuin sun kaikki muutkin jutut.
- Liitteet
-
- R haudalla Q ja K hatvar.png (161.7 KiB) Katsottu 764 kertaa
-
- Sailor Maryssä 5.10. mutta eipä näy raija-liisaa
- ö K @ Sailor Mary 5.10.2024.png (177.8 KiB) Katsottu 764 kertaa
Eih bennek, eih blavek