Kova tai ei, ongelmia tai ei. Nostellaan tätä sitten aina kun Even "saa jonkun kiinni valheesta." Ei ole miestä myöntää paskapuhetta, eikö myöskään löydy mitään väitteitä tukevaa. Kyllä valehtelija toisen tunnistaa!JOMPPE kirjoitti: Ti Tammi 28, 2025 9:54 amNo hyvä että on oleellinen valhe paljastunut. Yrjö varmaan katuu nyt.Even Steven kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 11:27 pm Yrjö valehteli tuntevansa Sodankäynnin taidon. Sä olet niin hauska kertakaikkiaan.
Todetaanko samalla nämä väittämäsi valheeksi? Tai ainakin tahallisesti kärjistetyksi höpinäksi/mutuksi? Et ainakaan voi väittää näillä "voittaneesi" jotain?
"Olen pannut tämän merkille useamman kerran, eli aina kun Venäjältä kuuluu vähänkään rauhaan viittaavaa juttua, pommit alkavat paukkua Moskovassa tai sen lähellä."
Tuo siis viime yönä kun Putinin uutisoitiin olevan tyytyväinen nykyiseen rintamalinjaan ja tätä ennen Trump oli uhannut pakotteilla.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Tulipas muuten vahvat blörö-vibat tästä Juha Korhosen kirjoituksesta.
En toki vihjaa enkä spekuloi kenenkään olevan kukaan, mutta hämmästyttävän samanlaista tekstiä tulee kummaltakin.
En toki vihjaa enkä spekuloi kenenkään olevan kukaan, mutta hämmästyttävän samanlaista tekstiä tulee kummaltakin.
https://mediamaailma.fi/nakokulma-putin ... -havetkaa/
Näkökulma: Putinin trollin oikeassa oleminen – Hävetkää!
Kun minä sanoin kolme vuotta sitten, että Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuuksia sodassa, te sanoitte minun olevan Putinin trolli. ”Ukraina voittaa! Venäjä murenee!” julistitte, vaikka todellisuus oli aivan toinen.
Kun minä sanoin, että Ukrainaan virtaava raha menee korruptioon, te sanoitte, että minä olen Putinin trolli. ”Ei, kaikki apu menee juuri sinne, minne pitää!” vakuuttelitte, vaikka jo nyt myönnätte, että miljardit ovat hävinneet jonnekin.
Kun minä sanoin, että kansan mielipide pitää kysyä Natosta, te sanoitte, että olen Putinin trolli. Kansanäänestystä ei tarvittu, koska ”demokratia” tarkoitti teidän mielestä pelkästään oikeiden mielipiteiden valitsemista.
Kun minä kerroin haastattelussa tästä, te haukuitte minut Putinin trolliksi. Ei ollut väliä, mitä sanoin, koska minun suustani totuus kuulosti epämukavalta.
Kun minä sanoin, että länsi esti rauhan maaliskuussa 2022, te sanoitte, että olen Putinin trolli. Vaikka nyt jo länsimaiset johtajat myöntävät, että rauhanmahdollisuus oli olemassa, te silti vaikenette.
Kun minä sanoin, että mediamme jakaa pelkkää propagandaa, te sanoitte, että olen Putinin trolli. Nyt, kun omat uutislähteenne kertovat samasta, on vain kiusallinen hiljaisuus.
Ja nyt? Nyt olette yhtäkkiä samaa mieltä: ”Rauha pitää saada!” Mutta yli miljoona ukkoa on jo kuollut. Te ette tunne edes huonoa oloa. Miksi tuntisittekaan? Tehän olitte aina oikeassa, kunnes ette enää voineet valehdella itsellennekään.
Hävetkää, sotahullut. Ja kuunnelkaa seuraavaksi meitä viisaampia, jotka osasivat nähdä totuuden ennen kuin se oli liian myöhäistä.
Juha Korhonen
-
Even Steven
Minähän sanoin jo kolme vuotta sitten olevani Juha Korhonen 
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
En ollut tietoinen mutta se selittäisi kyllä paljon.Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:44 pm Minähän sanoin jo kolme vuotta sitten olevani Juha Korhonen![]()
-
Even Steven
Ethän sinä mistään muustakaan ole tietoinen. Tässä on hyvä esimerkki kuinka psykoosissa nämä ovatOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:48 pmEn ollut tietoinen mutta se selittäisi kyllä paljon.Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:44 pm Minähän sanoin jo kolme vuotta sitten olevani Juha Korhonen![]()
![]()
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Hyvä esimerkki että olen psykoosissa, koska en tiennyt sinun olevan Juha Korhonen?Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:51 pmEthän sinä mistään muustakaan ole tietoinen. Tässä on hyvä esimerkki kuinka psykoosissa nämä ovatOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:48 pmEn ollut tietoinen mutta se selittäisi kyllä paljon.Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:44 pm Minähän sanoin jo kolme vuotta sitten olevani Juha Korhonen![]()
![]()
![]()
Sinähän varsinainen logiikan mestari olet.
Tuo että sanot olevasi Korhonen on muuten yksi harvoista jutuista sinulta jonka voi oikeasti uskoakin.
Myönsitkö tässä, olevasi multinikki.Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 05, 2025 4:44 pm Minähän sanoin jo kolme vuotta sitten olevani Juha Korhonen![]()
Sinulle oli päässyt tuohon kirjoitusvirhe, niin korjasin sen.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
Even Steven
Kiitos, olisin tehnyt saman vuoksesi. Olen niin loppu näihin vitun sotahulluihin ja olisi tosiaan muutakin tehtävää, joten olisi mahtavaa jos ylläpito murhaisi nimimerkkini ja päästäisi henkeni voittajana kesälaitumelle. Kiitos paljon kaikille hyvistä keskusteluista. Hasta luegoRescuer kirjoitti: To Maalis 06, 2025 5:46 amSinulle oli päässyt tuohon kirjoitusvirhe, niin korjasin sen.
Erityismaininta vielä Damfinille
- Liitteet
-
- 0_lv63W6K7wZhfCsfv-2709548138.jpg (17.64 KiB) Katsottu 2582 kertaa
@daijuNEWSgongo #BREAKING
MV-erkkiä kaipaamaan jää:
-
-
-
MV-erkkiä kaipaamaan jää:
-
-
-
-
Even Steven
Hoi, vielä täällä! Voisitteko kuvainnollisesti heittää minut ulos täältä kiitos. Tämä on hullu juttu, että ensin annetaan eniten banneja ja sitten ei päästetä pois. Kyseessä on toinen kerta kun oman viestini vasikointi luetaan, eikä mitään. "Eikös sun pitänyt lähteä täältä?"
Kyllä ja edelleen on kova yritys päällä. Pisteet kaikille totuuden puolella oleville
Kaikki on nykyään ok.
Kyllä ja edelleen on kova yritys päällä. Pisteet kaikille totuuden puolella oleville
Kaikki on nykyään ok.
Even Steven kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 9:31 amPaskanjauhaja täällä vainoilee harhoissaan. Ymmärrän kyllä ettet ymmärrä. Vai että toimisto kutsuu. Mitä jos menisit päälääkäriin kertomaan kaikkialla olevista vieraan vallan agenteista. Toi ei ole tervettä.Solttuetsivä kirjoitti: Ma Touko 15, 2023 12:30 am Samoin aina kun sikakoira on poissa tai bännillä niin toimisto kutsuu Even Stevenin ( ex-Eric Blair) apuun.
Mutta eihän siitä mitään tule kun Even Stevenin jutut on niin foliohattua ja sekavia. Jumittuu aina noihin omiin inttämisiin ja sitten suuttuu.
Even Steven: en ole kummankaan puolella. Mutta en kyllä muista yhtään kirjoitusta joka ei ihannoisi Venäjää ja tuomitsisi lansimaita ja Ukrainaa.
- Liitteet
-
- Murha by palstaveljet ja siskot
- Screenshot_20250306_212659.jpg (102.49 KiB) Katsottu 2467 kertaa
Voin auttaa uusavutonta:Even Steven kirjoitti: To Maalis 06, 2025 10:31 pm Hoi, vielä täällä! Voisitteko kuvainnollisesti heittää minut ulos täältä kiitos. Tämä on hullu juttu, että ensin annetaan eniten banneja ja sitten ei päästetä pois. Kyseessä on toinen kerta kun oman viestini vasikointi luetaan, eikä mitään. "Eikös sun pitänyt lähteä täältä?"
Kaikki on nykyään ok.
Alalaidasta löytyy "Viesti Ylläpidolle" -painike. Sen kautta voit pyytää poistamaan tunnuksesi ja kaikki tietosi.
"Jos rekisterinpitäjä kieltäytyy poistamasta tietojasi, sen täytyy kertoa sinulle kieltäytymisen syyt. Kieltäytymisen on aina perustuttava lakiin. Jos kieltäytymiselle ei mielestäsi ole perusteita, voit tarvittaessa ottaa yhteyttä tietosuojavaltuutettuun."
Lähde: tietosuoja.fi
-
Even Steven
En tiedä osaatko lukea vai harjoitteletko vielä mutta olen tehnyt pyynnön kaksi kertaa ja siitähän tässä juuri on kysymys. Pölhökustaa. Voi olla, että otan kutsuna vastaan ja tuhoan myös vastedes huippumietintösi pirstaleiksi.JOMPPE kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 10:27 am Voin auttaa uusavutonta:
Alalaidasta löytyy "Viesti Ylläpidolle" -painike. Sen kautta voit pyytää poistamaan tunnuksesi ja kaikki tietosi.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Jotenkin en usko, että blörö olisi pyytänyt poistamista suoraan ylläpidolta. Muutenhan hän ei olisi enää täällä.
Valehtelee siis tuostakin. Ryssä mikä ryssä.
Valehtelee siis tuostakin. Ryssä mikä ryssä.