Väkivaltarikos Oulussa 2022 - Poliisi pyysi ja sai havaintoja, mies ilmoittautui itse

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Väkivaltarikos Oulussa 2022 - Poliisi pyysi ja sai havaintoja, mies ilmoittautui itse

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Oulun poliisi pyytää yleisöhavaintoja väkivaltarikokseen liittyen
Poliisi tutkii Oulussa vuonna 2022 tapahtunutta väkivaltarikosta. Rikokseen liittyy kuvien henkilö.
Väkivaltaa Oulussa.jpg
Väkivaltaa Oulussa.jpg (90.42 KiB) Katsottu 2736 kertaa
Väkivaltaa Oulussa2.jpg
Väkivaltaa Oulussa2.jpg (64.45 KiB) Katsottu 2736 kertaa
Mahdolliset havainnot ja vihjeet kuvien henkilöstä pyydetään ilmoittamaan sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse vihjenumeroon 0295 416 194.

https://poliisi.fi/-/poliisi-pyytaa-yle ... rikoksesta

Otsikko päivitetty
-NILS-
Matti Ja Maija
Adrian Monk

Re: Väkivaltarikos Oulussa 2022 - Poliisi pyytää havaintoja

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Huomenna poliisi kysyy toisessa uutisessa tunnistatko tätä kuvassa olevaa miestä, kun vuonna 1920 myi viinaa kieltolain aikaan. Keskustelisimme sakkojen maksusta......
Slava Ukraini! <3

JanitaSlima nauraa joka paikkaan. :D

Bänniä hänelle.
Detsi
Javier Pena

Re: Väkivaltarikos Oulussa 2022 - Poliisi pyysi ja sai havaintoja, mies ilmoittautui itse

Viesti Kirjoittaja Detsi »

Poliisinetsimä mies löytyi – tällaisesta rikoksesta häntä epäillään

Väkivaltarikoksesta epäilty mies ilmoittautui itse poliisille, kun kaverit olivat tunnistaneet hänen kuvansa uutisista.

Oulun poliisi pyysi yleisöhavaintoja väkivaltarikoksesta epäillystä miehestä ja julkaisi miehen kuvan perjantaina 7. maaliskuuta aamulla.

Poliisi tavoitteli epäiltyä kuvan kera, koska miehen henkilöllisyys ei ollut tiedossa. Kuvan julkaisun jälkeen tilanne muuttui.

Rikosylikomisario Janne Koskela kertoo IS:lle, että epäillyn tuttavat olivat tunnistaneet miehen uutisista ja epäilty itse ilmoittautui poliisille. Miestä on tarkoitus kuulustella perjantaina iltapäivällä.

Miehen epäillään syyllistyneen pahoinpitelyyn 10. heinäkuuta 2022 Oulun keskustan lähettyvillä ravintolassa. Väkivaltarikoksen uhriksi joutui toinen mies.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011082102.html
Vastaa Viestiin