Denso kirjoitti:Minulla on nimittäin työkaveri suoraan helvetistä. Onko teillä? Ja millainen?
Ei enää, mutta aiemmissa työpaikoissa niitä on riittänyt. Pahimmat:
1. Kamala venäläissyntyinen kotka, piti elämäntehtävänään etsiä, laskea, listata ja raportoida pomolle muiden tekemiä virheitä. Oli itse äärimmäisen tehokas ja hyvä, ei erehtynyt koskaan missään, ei pitänyt ikinä taukoja ja teki työtään lähes mielipuolisella tarkkuudella ehtien vielä kyttäämään toisia joka asiassa. Sai kaikki muut hidastumaan ja pelkäämään sinänsä mitättömiä pikkuvirheitä. Kaikkialla tunnelma jäätyi ja lamaantui kun hänen korkokenkiensä kopina alkoi kuulua jostain. Oli jonkinlaisen työhönopastajan asemassa, mutta sai hermokohtauksen aina jos häneltä kysyi neuvoa. Ei tervehtinyt ikinä, ei puhunut muusta kuin työasioista ja niistäkin vain negatiivisesti, ei hymyillyt koskaan vaan katseli kaikkea halveksivasti täydellisen meikkinsä takaa. Pomon suosikki.
2. Läheisriippuvainen idiootti, joka valehteli minulle ensimmäisenä työpäivänäni että meidän samantyyppiset työmme on tarkoitus tehdä yhdessä, siis ensin hänen hommansa ja sitten minun. Ei omannut mitään näkemystä mistään, ratsasti minun taidoillani, saattoi kuluttaa tunteja asiaan, jonka olisin yksin tehnyt kymmenessä minuutissa ja sai näin työpäivät venymään tajuttomiksi. Ei kestänyt olla hetkeäkään yksin, oli äärimmäisen utelias yksityiselämääni kohtaan, juorusi koko ajan pitkiä tarinoita ihmisistä joita en edes tunne, vaati että vietän ruokatunnit ja kahvitauot vain hänen seurassaan enkä kenenkään muun ja suuttui kun en tehnyt niin. Ripustautuminen loppui, kun valitin pomolle etten jaksa enää jatkuvia ylitöitä ja sain kuulla että moinen "yhteistyö" oli täysin ripustautujan omaa keksintöä. Sen jälkeen kohteli minua kuin ilmaa, mikä oli ihan hyvä. Myöhemmin kuulin, että oli yrittänyt tehdä samaa monelle muullekin koska ei osannut itse mitään.
3. 530439762 rasvaista ja naisia halventavaa vitsiä ja "kansantarinaa" ulkoa muistava pahanhajuinen äijä.