Voi HahPieni liekki kirjoitti: Su Helmi 23, 2025 1:29 pmMiten sinä tulkitset rikoslain (19.12.1889/39) oheista pykälää suhteessa siihen, millaisia tarinoita kirjoitat täällä julkisella nettipalstalla tietystä yksityishenkilöstä:Onko Anneli tehnyt sinulle, ystäväpiirillesi tai työyhteisöllesi joskus vahingossa tietämättömyyttään jotain, josta koet tarvetta kostaa hänelle?8 a § (13.12.2013/879)
Törkeä yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
Jos yksityiselämää loukkaavassa tiedon levittämisessä aiheutetaan suurta kärsimystä tai erityisen suurta vahinkoa ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Toivottavasti KRP:n tutkimusten kautta selviää, kuka aikoinaan rikkoi nelilapsisen perheen terassinoven ikkunan ja kävi tappamassa perheenisän.
Minä toistan syyttäjän kertomusta lisäten siihen omia mielikuvitukseni tuottamia näkemyksiäni.
Alkaako sinusta tuntua, että osun liian lähelle totuutta, kun kirjoitat että levitän törkeää yksityiselämää loukkaavaa tietoa?
Onko minun mielikuvitus Annelin yksityiselämää?
Pelottavaa.
Todellakin toivon myös minä, että KRP pystyy osoittamaan syyllisen ja toivottavasti myös hänet tuomitsemaan.