Vielä sai tästäkin leivottua salaliittoteorian. No, kaipaamaan ei varmaan kukaan jää. Ja uusi nimimerkki on varmasti helppo tunnistaa, ei koira karvoistaan jne.Even Steven kirjoitti: Pe Maalis 07, 2025 11:02 pm
Syitä tähän on hieman vaikeampi löytää mutta eiköhän ne jollakin tavalla liity mielipiteisiin tai pikemminkin siihen kuka oli oikeassa. Vaihtoehdot näyttää olevan minun tapauksessa poistettu tästä vaiheesta. Kummallista, tulkaa nyt kertomaan miten en osaa tehdä pyyntöä oikein ja näyttäkää mikä tietoturvalaki on minun puolellani. Siihenkö tämä liittyy?
Kaikki on nykyään ok.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Even Steven Teloitus III
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Oi tätä ilon ja onnen päivää.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Älä nuolaise ennenkuin... Näitä mahtuu 13 tusinaan ja tämäkään ei tainnut olla ensimmäinen nikki.
Tykkäysnappi tais olla viimeinen naula arkkuun. Sen verran paha jauhotus ja nolaus oli hänelle.
Sama tuli mieleen itsellenikin, viimeiset postaukset olivat aika "erikoisia". Tais Evenin nuppi hajota oman, ja erityisesti Trumpin älykkyyden painolastin allaJOMPPE kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 10:52 am Tykkäysnappi tais olla viimeinen naula arkkuun. Sen verran paha jauhotus ja nolaus oli hänelle.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Tuo "Kaikki on nykyään ok" oli Blörön allekirjoitus.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
En minä otaksu mitään, mutta blörö poistuu ja samalla aktivoituu pitkän tauon jälkeen ryssätrolli nipsunapsu.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Donald McRonald kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:02 pm En minä otaksu mitään, mutta blörö poistuu ja samalla aktivoituu pitkän tauon jälkeen ryssätrolli nipsunapsu.
Tyyli on ainakin sama. Kohta varmaan alkaa itkeminen "Minä vastaan hybridikeskus".Donald McRonald kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:02 pm En minä otaksu mitään, mutta blörö poistuu ja samalla aktivoituu pitkän tauon jälkeen ryssätrolli nipsunapsu.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Ai, onks toi sun omakuva? Tolla naamalla sä olet tähän asti selvinnyt hengissä?nipsunapsu kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:09 pmrölliryssä.pngDonald McRonald kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:02 pm En minä otaksu mitään, mutta blörö poistuu ja samalla aktivoituu pitkän tauon jälkeen ryssätrolli nipsunapsu.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Uiuiui, nyt se suuttu.Donald McRonald kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:34 pmAi, onks toi sun omakuva? Tolla naamalla sä olet tähän asti selvinnyt hengissä?nipsunapsu kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:09 pmrölliryssä.pngDonald McRonald kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:02 pm En minä otaksu mitään, mutta blörö poistuu ja samalla aktivoituu pitkän tauon jälkeen ryssätrolli nipsunapsu.
Kyllä luistaa taas hihnapyörä ja lujaa...
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
^
No kyllä. Savu vain nousee.
No kyllä. Savu vain nousee.
Olipas tosiaan erikoista kuinka even stevenin poistumisen jälkeen nipsunapsu aloitti erkkimäisen raivoamisen trump-ketjussa, no jospa sillä vaan meni hermo kun erkki jätti palstan, ei kai kukaan nyt tosissaan usko että nipsu olisi erkki, eihän toki 
Silleen myös jännä, kun erkki lähti banaaneille 2022 niin tämä nipsunapsu nimimerkki on hieman sen jälkeen tehty.