Niin kauan kuin Taisto julkisuushuoraa ja pummaavat rahaa jengiltä, niin minun puheeni ovat melko pieni moraalinen haaste tässä yhtälössä.
Lainaustornia lyhennetty
-NILS-
Niin kauan kuin Taisto julkisuushuoraa ja pummaavat rahaa jengiltä, niin minun puheeni ovat melko pieni moraalinen haaste tässä yhtälössä.
"Mustalaisen kohta on kaksi viikkoa" eli ei ku laajalla rintamalla rahaa lahjoittamaan - vitun hölmöläiset.TaMa kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:13 pmJa nyt se jo muuttui että olisikin aito. Ota sit selvääTaMa kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:04 pm Tälläinen kommentti myös:
TÄMÄ ON HUIJAUS.
Omaisilta saatu tieto juuri.
Pienkeräys suunnitteilla mutta ei ole vielä edennyt. Älkää lahjoittako!!
Eli joku yrittää huijata tällä asialla
Jos tulojen perusteella lätkäistään 8 euron päiväsakko, niin joko juurikaan ei käydä töissä tai ainakaan niistä hommista makseta mainittavasti veroja.Tuulia kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:15 pm Kun siihen ei näytä riittävän töissä käyminen ja verojen maksaminen
En tiedä miten muut reagoisivat, vai olenko vain kylmä ihminen, mutta en usko, että itse rekkakuskina juuri miettisin muuta kuin vakuutusasioita ja elannon/työvälineen kuntoon saamista.L.Salander kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:35 pm Osanotto läheisensä menettäneille.
Ajatukseni on myös rekkakuskin luona, joka on kokenut hirveän tragedian. Voimia. Toivottavasti sinulla on hyviä ihmisiä lähelläsi.
Sillä, että ei ole 3-paikkainen paku. Onhan noita olemassa useammalla penkkirivistöllä.LiamNeeson kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 4:33 pm Kertokaapas mulle miten noinkin pitkä ajomatka sujuu jos Viton kabiinissa on 4 aikuista ja pikkulapsi turvaistuimessa?
Näitkö vai luotatko vaan toimittajan sanaan jonka mielestä kaikki mustavalkoisista poikkeavat kilvet ovat koekilpiä.lonesjucca kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:42 pmEi ollut siirtokilvillä liikenteessä vaan keltaisilla koeajo-kilvillä.-Martta- kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:39 pm Tuolla juttua siirtokilvistä.
https://www.lvk.fi/ajoneuvon-vakuuttami ... evakuutus/
Jos on yrityksessä yrittäjänä niin sehän on kiinni ihan siitä paljonko nostaa firmasta itselleen palkkaa.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 4:09 pmJos tulojen perusteella lätkäistään 8 euron päiväsakko, niin joko juurikaan ei käydä töissä tai ainakaan niistä hommista makseta mainittavasti veroja.Tuulia kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:15 pm Kun siihen ei näytä riittävän töissä käyminen ja verojen maksaminen