Itse olen sattunut ensimmäisenä paikalle kun autolla ajetaan tahallaan rekan alle, rekka meni pitkin ojia nurin, mutta kuski pääsi autettuna autosta pois. Ei halunnut mennä katsomaan sitä puolikasta autoa joka oli noin 200 metrin päässä ojassa, toinen puolikas oli pieninä palasina pitkin tietä.multsi kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 4:16 pmEn tiedä miten muut reagoisivat, vai olenko vain kylmä ihminen, mutta en usko, että itse rekkakuskina juuri miettisin muuta kuin vakuutusasioita ja elannon/työvälineen kuntoon saamista.L.Salander kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 3:35 pm Osanotto läheisensä menettäneille.
Ajatukseni on myös rekkakuskin luona, joka on kokenut hirveän tragedian. Voimia. Toivottavasti sinulla on hyviä ihmisiä lähelläsi.
Jos itse rekkakuskina olisin aiheuttanut tilanteen, niin tällöin tilanne olisi toinen, mutta jos on tilanne kuin tässä, mikä ei ole mitenkään oma syy ja johon ei ole voinut vaikuttaa, niin en uskoisi asian minua hirveämmin surettavan tai mitään syyllisyyttä en tuntis. En toki tiedä, kun en ole varsinaisesti tilanteessa ollut.
Samahan se on raiteillakin yms.