Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Amandalooni
Olivia Benson

Re: Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka surmattiin Espoon Henttaalla 13.10.2024

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Mua hämää, et mihi se koira siit rapsutuksest lähti. Jos se ois ollu siin rapsutettavan, ni oisko ampunut, ja miten ei siihen osunut?
Kui J ollu muka yksinäs siin "kyykyssä", ku ammuttu?
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:01 pm
aumari kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 7:49 pm
Ihmisapina kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 4:04 pm On mahdollista että Nordmo vetää itsensä vankilassa kiikkuun.
Voi olla, ettei elä vuottakaan. Joku voi nähdä salaisen ennusmerkin, jonka harva tunnistaa.
Ei välttis niin salaisenkaan, kun äijä huokuu, että: "Vittuako tässä enää väliä millään.!!" Oikeusavustaja toki yrittää tehdä työnsä huolella, kuten kuuluukin, mutta jos silti menee murhana, niin 12 vuoden minimi on melkoinen briiseri 66-vuotiaalle. Seiska-kasina ulos.
Vanhemmiten aika kuluu nopeammin kuin nuorena, ja monet 78-vuotiaatkin nykyään ovat ihan hyvässä kunnossa ja aktiivisia
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Jes
Alokas

Viesti Kirjoittaja Jes »

Unhola kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:15 pm
Jes kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 7:15 pm -Suudellut uhria menehtymisen jälkeen. Loput on salassa pidettävää. Mikä voi olla sellaista että on salassa pidettävää? Pahoin pelkään.. noh, jääkööt sanomatta.
Jos tiedossa olisi, että tekijä on käsitellyt ruumista pahennusta herättävällä tavalla, niin ei se olisi salassa pidettävää, vaan siitä seuraisi syyte hautarauhan rikkomisesta.
Niin... Jos ollut siinä vaiheessa vielä hengissä niin silloin tuo ei päde. Selittäisi salassapidon että mitä siellä on puuhailtu.
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Homous on sairaus. Se on lisäksi vastenmielistä. Varsin usein heillä on vaan minä, minä minä. Hyi helvetti mitä tyyppejä ylipäätään.
Ihan sama nämä lesbo parit, jotka tekevät lapsia keskinäiseen suhteeseen. Siinä saa muksu erikoisen maailmankuvan ja perhe mallin. Varmaan järjestäen muksut mt ongelmaisia tai muuten jotain pershäiriöisiä. Mutta kun minä haluan lapsen.
Jonessa11
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Jonessa11 »

Amandalooni kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:25 pm Mua hämää, et mihi se koira siit rapsutuksest lähti. Jos se ois ollu siin rapsutettavan, ni oisko ampunut, ja miten ei siihen osunut?

Hämää? Rolfhan ei osannut sanoa mihin koira meni. Epäili että juoksi paniikissa alakertaan.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

liukaslahna kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 3:39 pm "Kaduttaako tämä teko? Kadutko?

– Kadunko?

Nordmo ei ymmärrä kysymystä. Hän hengittää syvään.

– Palaan siihen siinä vaiheessa, kun sanon viimeiset sanani. Olen hirvittävän pahoillani, ja kadun sitä.

Nordmo kuulostaa murtuvan kyyneliin.”

Ja sieltä. On tämä ennalta arvattavaa showta kyllä.
Tämä kertoo mielestäni siitä että oli tarkkaan käsikirjoittanut sanomisensa ja esiintymisensä.
Katumus-nyyhkytys oli tarkoitus esittää vasta lopuksi.
Tuossa meni hänellä konseptit sekaisin yllättävästä kysymyksestä ja joutui improvisoimaan.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Murheli kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:34 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:01 pm
aumari kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 7:49 pm
Voi olla, ettei elä vuottakaan. Joku voi nähdä salaisen ennusmerkin, jonka harva tunnistaa.
Ei välttis niin salaisenkaan, kun äijä huokuu, että: "Vittuako tässä enää väliä millään.!!" Oikeusavustaja toki yrittää tehdä työnsä huolella, kuten kuuluukin, mutta jos silti menee murhana, niin 12 vuoden minimi on melkoinen briiseri 66-vuotiaalle. Seiska-kasina ulos.
Vanhemmiten aika kuluu nopeammin kuin nuorena,
Niin, vapaudessa kyllä. Miten sitten lie vangittuna? Tosin, jos pääsee aikanaan "avotaloon" ja olosuhteet on 1:1 siihen "Linna"-sarjan naisvankilaan rinnastettuna, niin ei ehkä seinät kiristä niin kovasti.
monet 78-vuotiaatkin nykyään ovat ihan hyvässä kunnossa ja aktiivisia
Juu on... ja melkolailla liikunnalliseltahan tuo Nordhomo julkaistun matskun perusteella vaikutti, eikä se Janne varmaan muutenkaan minkään rahjuksen kanssa olisi alkanut seukata.

Mutta oletan silti, että vankilaelämä saattaa vanhentaa nopeammin kuin siviilissä olo. Ken elää, hän näkee.
X X X X X
TheFirstFate1
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Carelin kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 9:29 pm Homous on sairaus. Se on lisäksi vastenmielistä. Varsin usein heillä on vaan minä, minä minä. Hyi helvetti mitä tyyppejä ylipäätään.
Ihan sama nämä lesbo parit, jotka tekevät lapsia keskinäiseen suhteeseen. Siinä saa muksu erikoisen maailmankuvan ja perhe mallin. Varmaan järjestäen muksut mt ongelmaisia tai muuten jotain pershäiriöisiä. Mutta kun minä haluan lapsen.
Millä tavalla vuodatuksesi liittyy tähän keskusteluun mitenkään?
Mutta onneksi Joensuussa kuollut 4-vuotias Milo sai kasvaa ihan heteroperheessä... 😏😉
Mikäs pahan tappais...?
TheFirstFate1
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

lonesjucca kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:18 pm
maxi kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 6:19 pm li jos tuo menee voitolla myyntiin ottaa pankki päältä omansa ja loppu jos jotain jää on perintöä. Välttämättä ei mitään. Vahingon korvaukset määräytyy käräjäoikeudessa, mutta ne eivät ole perintöä, hautauskulut tullee tekijän maksettavaksi ja ne otetaan tuosta kiinteistön myynnistä mikäli muuta rahaa tekijällä ei ole.
Niin nykyaikanahan varmaan saa extraa, kun on tunnettu homokappeli myynnissä. Rohkeille ja itseään toteuttaville miehille.
Tampereella oli pitkään myynnissä Buttin asunto. Ei kelvannut heteronaisen paloittelumurhakämppä kenellekään... Minä olisin voinut ostaa sen, ja tehnyt siitä BDSM seksiluolan 😜😎💁🏻‍♂️
Mikäs pahan tappais...?
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

TheFirstFate1 kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 10:34 pm
lonesjucca kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:18 pm
maxi kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 6:19 pm li jos tuo menee voitolla myyntiin ottaa pankki päältä omansa ja loppu jos jotain jää on perintöä. Välttämättä ei mitään. Vahingon korvaukset määräytyy käräjäoikeudessa, mutta ne eivät ole perintöä, hautauskulut tullee tekijän maksettavaksi ja ne otetaan tuosta kiinteistön myynnistä mikäli muuta rahaa tekijällä ei ole.
Niin nykyaikanahan varmaan saa extraa, kun on tunnettu homokappeli myynnissä. Rohkeille ja itseään toteuttaville miehille.
Tampereella oli pitkään myynnissä Buttin asunto. Ei kelvannut heteronaisen paloittelumurhakämppä kenellekään... Minä olisin voinut ostaa sen, ja tehnyt siitä BDSM seksiluolan 😜😎💁🏻‍♂️
Ja sitten heräsin
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Japääsee
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Japääsee »

Carelin kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 9:29 pm Homous on sairaus. Se on lisäksi vastenmielistä. Varsin usein heillä on vaan minä, minä minä. Hyi helvetti mitä tyyppejä ylipäätään.
Siitä saa muksu nykymaailmankuvan. Homous ei ole sairaus. Maailma muuttuu Eskoseni, emme ole enää apinoita eivätkä tummaihoiset ole orjia.
Malcom X
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Malcom X »

Aivan turhaa asioiden läpikäymistä lopputuleman kannalta, joka on elinkautinen.
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Jonessa11 kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 10:12 pm
Amandalooni kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 8:25 pm Mua hämää, et mihi se koira siit rapsutuksest lähti. Jos se ois ollu siin rapsutettavan, ni oisko ampunut, ja miten ei siihen osunut?

Hämää? Rolfhan ei osannut sanoa mihin koira meni. Epäili että juoksi paniikissa alakertaan.

Epäili että pelästyi laukausta.
Miks sitä ennen hävis?
Luitko mitä kirjoitin?
Mauriainen
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Mauriainen »

maxi kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 6:24 pm Kiinteistö on lehtitiedon mukaan yhä näiden kahden nimissä. Laki määrää perinnönjaon tapahtuvaksi viimeistään 3kk.n kuluessa, mutta ilmeisesti tässä tapauksessa on selvitysaika pidempi oikeuskäsittelystä johtuen. Tulee olemaan omaisilla vielä raskaita aikoja lisää.
Perunkirjoitus on pidettävä 3 kk:n kuluessa kuolemasta, määräaikaan voi saada verottajalta pidennystä tarvittaessa. Perinnönjaon toimittamiselle ei ole laissa mitään määräaikaa.
Tomaatti
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Tomaatti »

maxi kirjoitti: Pe Maalis 14, 2025 6:24 pm Kiinteistö on lehtitiedon mukaan yhä näiden kahden nimissä. Laki määrää perinnönjaon tapahtuvaksi viimeistään 3kk.n kuluessa, mutta ilmeisesti tässä tapauksessa on selvitysaika pidempi oikeuskäsittelystä johtuen. Tulee olemaan omaisilla vielä raskaita aikoja lisää.
Nyt oli väärää tietoa! Perunkirjoitus pitää olla tehtynä 3kk kuolemasta, mutta perinnönjakoon ei ole aikarajaa. Lisää tietoa: https://surakka.fi/a/19-05-2021/perinno ... rusasioita
Ei vittu mitä tolloja. 🤦🏻‍♂️
Vastaa Viestiin