Tuomas Enbuske paljastaa podcastissa järkyttävän totuuden huuruisista vuosistaan – maksullisten naisten nöyryyttämistä ja 600 euroa illassa kokaiiniin https://www.is.fi/viihde/art-2000008151168.htmlMua kiihotti se valta tai se jännitys ja hienous siinä, Enbuske kertasi tilanteen kulkua podcastissaan.
Samaan aikaan Enbuske haki tyydytystä vallanhimolleen myös käyttämällä prostituoitujen palveluja.
– Käytin prostituoituja. – – En edes sen seksin takia, koska sitä mä olisin kyllä saanut, vaan sen vallan takia, mikä on vähän surullista näin jälkikäteen, hän pohtii.
Podcastin loppupuolella keskustelu palaa uudelleen prostituoituihin. Tällöin Enbuske paljastaa halunneensa tarkoituksenmukaisesti nöyryyttää kadulta löytämiään naisia.
– Mun täytyy sanoa, etten ole yhtään ylpeä tästä, juontaja pohjustaa.
– Mä tykkäsin ottaa sellaisen vähän rumemman prostituoidun kadulta. Minusta oli jotenkin tosi hienoa, että mä pystyin nöyryyttämään sitä. Se, että se joutui tekemään näin. Ei tietenkään mitään väkivaltaa tai tällaista, hän jatkaa.
En siis sano että rikoksen uhri olisi ollut prostituoitu, vaan että Enbuskella on ollut tällainen asenne naisia kohtaan.
Lisäksi muistan kuulleeni radiohaastattelun jossa Enbuske kerskaili nuorella naisystävällä, jonka piti alistua ja mm. pukeutua kuten Enbuske halusi.