Onnettomuus Porissa Sepänpellontiellä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jasso
Andy Sipowich NYPD

Re: Onnettomuus Porissa Sepänpellontiellä

Viesti Kirjoittaja jasso »

Nuorena miehenä menin itsekin aina humalassa olleen kaverin kyytiin, ai että kun oli hauskaa, niin kauan kunnes kolahti.
Tätä ei siis oikeasti tapahtunut minulle, miksi vitussa olisin mennyt ryyppykaverin kyytiin.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Lätinät sikseen, ja sitä tietoa pöytään, kiitos.
X X X X X
Niks
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Niks »

Käyttäjä_555 kirjoitti: To Maalis 13, 2025 12:07 pm Nuori mies joka taisteleee hengestään. Huonolta näyttää.
Onko hän se koomaan vaivutettu?

Samaa huhua olen itse kuullut kuskista.

Lainaus lyhennetty
-NILS-
Idiootitkin tarvitsevat ystäviä
-KKK-
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja -KKK- »

Tuon Patrikin Faceprofiilista ei kyllä saa irti edes sitä että olis joku elämänkoululainen. Sen mukaan on jopa töissä.

Nimi äksätty. Äksäys poistettu
-NILS-
Asseri2000
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Asseri2000 »

Idioottihan tuo jätkä on. Ollut aina holtiton noiden romujensa kanssa. Kaahaillut aina törkeästi, oli ajan kysymys milloin tapahtuu jotain pahaa. Ei taida käydä ihan täysillä sen lisäksi että ajelee kännissä. Onko Patrikin isä muuten kaale? Totta on että yhdelle kävi huonosti ja hänestä olisi myös tullu Isä esikoislapselleen muutaman kuukauden päästä💔

Nimi äksätty. Palautettu
-NILS-
Ullataalasmaa666
Alokas

Viesti Kirjoittaja Ullataalasmaa666 »

Ei ole kaaleita mitenkää tämä pxxxx ja ihan töissä käyvä on. Ei myöskään epäillä rattijuopumuksesta.

Nimi äksätty
-NILS-
che che
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja che che »

Nii, kai se varmaa on että kännissä ajeli. Ei tarvii enää epäillä.

Lainaus korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Käyttäjä_555
Alokas

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä_555 »

Perheenjäsenenä tiedän veljeni on kuollut. Perheeni on rikki paskana tuhottu. Mun veli ei saa koskaan olla isä lapselleen. Ja hänen tyttöystävä lapsi mahassa ihan yksin. Ja kyllä p-läsnsiharju kännissä ajanut ja ylinoupeutta. Vittu 30v melkein ja ajelee känissä mitä vittua. Mä en ikinä anna anteeksi. Etenki ku esti asisllisen viestin jälkee.
totuus1
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja totuus1 »

Käyttäjä_555 kirjoitti: To Maalis 13, 2025 12:07 pm Nuori mies joka taisteleee hengestään. Huonolta näyttää. Ja kuski varmana tietona on Pxxxx lxxxx.

Eikö olisi syytä tietäjän laittaa sen kännikuskin nimi tänne? Turha sellaista on suojella..
M.Saaarinen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja M.Saaarinen »

On todellakin outoa tuo että aina ne kaaharit,kännissä/huumeissa ajavat kylillä tiedetään,jopa poliisit JO ennakkoon,silti vaan niiden kyytiin porukka lähtee henkensä uhalla!
En puhu tästä tapauksesta vaan ihan yleisesti,miksi? mikä saa toimimaan noin?
Ei minua ole koskaan kyydittäny kukaan tuommoinen,seuransakin voi ja kannattaa valita,tämä siis heille jotka vieläkin pohtivat menoa jonkun tuommoisen kytiin.
Tuskimpa mikään auttaa... mutta uhreille toki osanottoni.
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Käyttäjä_555 kirjoitti: La Maalis 15, 2025 4:40 pm Perheenjäsenenä tiedän veljeni on kuollut. Perheeni on rikki paskana tuhottu. Mun veli ei saa koskaan olla isä lapselleen. Ja hänen tyttöystävä lapsi mahassa ihan yksin. Ja kyllä p-läsnsiharju kännissä ajanut ja ylinoupeutta. Vittu 30v melkein ja ajelee känissä mitä vittua. Mä en ikinä anna anteeksi. Etenki ku esti asisllisen viestin jälkee.
Otan osaa ja ymmärrän sun tuskan.
Kuljettajan nimi ilmeisesti siksi poistettu täältä, koska virallista tietoa ei vielä ole.?
Voit olla varma, et tuun jakaa ton nimen joka paikkaan. En tunne teitä, mut saatana ku sattuu sun ja läheisten puolesta!
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Käyttäjä_555 kirjoitti: La Maalis 15, 2025 4:40 pm Perheenjäsenenä tiedän veljeni on kuollut. Perheeni on rikki paskana tuhottu. Mun veli ei saa koskaan olla isä lapselleen. Ja hänen tyttöystävä lapsi mahassa ihan yksin. Ja kyllä p-läsnsiharju kännissä ajanut ja ylinoupeutta. Vittu 30v melkein ja ajelee känissä mitä vittua. Mä en ikinä anna anteeksi. Etenki ku esti asisllisen viestin jälkee.
Otan osaa ja ymmärrän sun tuskan.
Kuljettajan nimi ilmeisesti siksi poistettu täältä, koska virallista tietoa ei vielä ole.?
Voit olla varma, et tuun jakaa ton nimen joka paikkaan. En tunne teitä, mut saatana ku sattuu sun ja läheisten puolesta!
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

M.Saaarinen kirjoitti: La Maalis 15, 2025 6:27 pm
On todellakin outoa tuo että aina ne kaaharit, kännissä/huumeissa ajavat kylillä tiedetään, jopa poliisit JO ennakkoon, silti vaan niiden kyytiin porukka lähtee henkensä uhalla!

En puhu tästä tapauksesta vaan ihan yleisesti, miksi? mikä saa toimimaan noin?
Olisikohan alkoholilla osuutta asiaan? /s

Nimittäin, kovin harvoin, niin kovin harvoin, kukaan selvinpäin lähtee humalaisen kuskin kyytiin. Etenkään siitä 'kuuluisan' sellaisen.
No, mannet ehkä poikkeus... :?
X X X X X
TieD
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TieD »

On kyllä suht rankkaa settiä, siis veljekset ilmeisesti ollut kyydissä,ei kyllä ihan helpolla varmasti isoveli pääse yli näkemästään :(
Ja ei kyllä todellakaan kuulemma ensimmäistä kertaa törttöile auton kanssa tämä kuski. Pitääkö paikkansa että oli kaiken lisäksi lähtenyt lätkimään tapahtumapaikalta?
Miettelias
Alokas

Viesti Kirjoittaja Miettelias »

Näin se huhu kertoi että olisi ottanut tapahtumapaikalta hatkat ja jättäneet ”kaverit” sinne.
Vastaa Viestiin