Vastaavaan olen törmännyt myös entisessä työpaikassani,tosin ei nyt valehdellut ekana työpäivänä tuollaista mutta teetti kyllä lahjakkaasti omat työnsä muilla itse saamatta mitään aikaan koko päivässä. Juos ees taas naama punaisena ja tärkeänäPaulaDrew kirjoitti: 2. Läheisriippuvainen idiootti, joka valehteli minulle ensimmäisenä työpäivänäni että meidän samantyyppiset työmme on tarkoitus tehdä yhdessä, siis ensin hänen hommansa ja sitten minun. Ei omannut mitään näkemystä mistään, ratsasti minun taidoillani, saattoi kuluttaa tunteja asiaan, jonka olisin yksin tehnyt kymmenessä minuutissa ja sai näin työpäivät venymään tajuttomiksi. Ei kestänyt olla hetkeäkään yksin, oli äärimmäisen utelias yksityiselämääni kohtaan, juorusi koko ajan pitkiä tarinoita ihmisistä joita en edes tunne, vaati että vietän ruokatunnit ja kahvitauot vain hänen seurassaan enkä kenenkään muun ja suuttui kun en tehnyt niin.
Saattoi lahjakkaasti seisoa vieressä juoruamassa vaikka oli juuri delekoinut omat työnsä minulle eikä ollut enää kiire mihinkään.
Ja esimies asemassa tämä kyseinen henkilö... Tosin juorut kertoo että hänet olisi jo siirretty johonkin muutaman ihmisen yksikköön jossa joutuu olemaan osan päivästä ihan itekseen eli joutunee jo itsekkin tekemään töitä.