Nella, miltä Susta tuntuu se, että olen täysin kohtuuton ihminen?nellamarkkanen kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 10:32 am Hei.
Ihan aiheesta tein rikosilmoituksen. Kyseessä oli lapsiavioliiton kaltainen manipulointisuhde, jossa en ole enää vuosiin ollut. En ole tämän henkilön puolella. Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tämän ketjun ja toivoisin muitakin pyytämään sitä ylläpidolta.
Nella
Mulla on sahajauhoa päässä, ja paperipalloja sekä lentolippuja.
Olen Ulvilan surmaaja.
Kuten biologinen isäni (jonka kanssa olet viestitellyt) on sanonut mulle Bodomin surmista: "Jos olisit ollut silloin jo syntynyt, olisin epäillyt sua ensimmäisenä."
Asuu Puumalassa, Tollonlahdella. Hauska mies, muttei mitään käsitystä vastuuntunnosta.
Pyysin isääni pyytämään äidiltäni anteeksi alkuani. Ei sanaakaan.
Nella, pyydän Sinulta anteeksi kaiken, mitä olen väärin Sua kohtaan tehnyt.
En tajunnut, että se, että suojelin Sua voisi olla väärin. Toivoisin vain, ettet valehtelisi esitutkinnassa, koska siltä, joka tekee ilmon, vaaditaan rehellisyyttä. Nytkin esitutkinnassa valehtelet. Sanot, että painostin Sua kirjoittamaan 23.6.2021 lausunnon. Tiedät, ettei asia ole niin. Olen toimittanut syyttäjälle koko keskustelumme, joka edelsi lausuntosi kirjoittamista. Niistä viesteistämme on täysin selvää, etten painostanut Sua ja korostin ehtimiseen, että otat lausuntoosi mukaan vain sen, mikä on mielestäsi totta.
Nella, en ole ikinä edes pyytänyt Sua valehtelemaan puolestani. Ja tiedät, että puhun totta.
Nella, miksi valehtelit 2024 esitutkinnassa?
Nyt olet kuulemma tehnyt myös ilmon törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Nella, kai ymmärrät, että väärä ilmianto on rikos?
Nella, tää on ollut mulle pieti, mutta äidilleni, joka on kärsinyt musta koko elämäni niin iso pieti, että valitettavasti, Nella, mun on vietävä tämä aivan kahvaan. SULLA menee tähän koko loppuelämäsi. Et ottanut vastaan tarjoustani, että pyytäisit poliiseja tutkimaan koko tapaukseni kokonaan uudelleen. Siinä molemmat olisi voittaneet. Olin luvannut Sulle vähintään puolet eli 50 000 euroa tuomioni kumoamisesta.
Katso kotiasi. Se ei tule aina olemaan asuinpaikkasi. Koska mä tiedän, kuten Säkin, mikä tässä on totta. Ja totuudella on se hieno puoli, että se osaa purra aina oikeasta perseestä.
https://www.youtube.com/watch?v=s7LELow ... 80&index=7