Kyllä ja on ilmeisesti edelleen. He olivat sairaita hinttejä molemmat. Niin kuin suhdekin ihan mielisairaa ja sen loppu sen varsin hyvin osoittaa.Amandalooni kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 3:56 pmEikö tää akateemisesti koulutettu mies itse ollut hintti, homo ja puppeli jo paljon ennen Jannea?Carelin kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 3:44 pm Rolf on tienannut vuosikymmeniä hyvää liksaa. Eläinlääkärin palkat ovat kovat. Tuossa vaiheessa varmasti ollut omaisuutta ja rahaa, niin että on ollut todella varakas mies tavatessaan tämän köyhän nuoren homopojan. Siksi se nimenomaan on nuorta puppelia kiinnostanut, kun pääsee varakkuuden makuun antamalla persettä vanhalle miehelle. Ei olisi suhdetta tullut mihinkään persaukiseen pappaan. Ei taatusti. Akateeminen varakas mies kelpasi vanhuudestaan huolimatta myös hintin perheelle. Meinaatko joku, että jos Rolle olisi ollut paskakuski niin he olisivat alkaneet seurustelemaan.
Ihan sama kuvio tässä, kun joku rahoissaan oleva hakee jonkun thaidaamin. Niin kauan hutsu pysyy kun rahaa piisaa. Kun ei niin rakkaus hälvenee ja daami etsii uuden elättäjän.
Kyllä sen ymmärtää, että vitutus ollut melkoinen kun huomaa ettei oma elatuskyky riittänytkään lopulta tällaiseen toyboyhin. Toyboy alkoi huoraamaan varakkaamman kanssa. Siinä sekosi nuppi. Varmasti rahaa paloi satoja tonneja yhteiseen lempeen.
Onko sua itseä käytetty hyväks vai miks syytät ja nimittelet ja ajattelet noin?
Minua ei ole käytetty hyväksi, mutta olen sentään sitä mieltä, että ei tuo nyt tervettä rakkautta ollut. Vanha homo nussii nuorta homopojua.